تصویر ذهنی:
افراد درباره برند به طور خلاصه چطور فکر می کنند، بیش از آن که فکر کنند برند بطور واقعی چطور عمل می کند.
چهار بعد نامشهود مهم:
نوع مصرف کننده، شخصیت برند، تاریخچه و میراث، تجارب.
تصویر ذهنی:
افراد درباره برند به طور خلاصه چطور فکر می کنند، بیش از آن که فکر کنند برند بطور واقعی چطور عمل می کند.
چهار بعد نامشهود مهم:
نوع مصرف کننده، شخصیت برند، تاریخچه و میراث، تجارب.
اگــر بــه کـــــــسی بــیش از حــد بــها بدی
حــتمآ بــهش بــدهــــــکار مــیشی
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)