امروزه بسياري از سازمان‌ها به اين باور رسيده‌اند كه يكي از با ارزش‌ترين دارايي‌هاي آنها، برندهاي محصولات و خدمات آنهاست. در دنياي پيچيده و پرچالش امروز همه ما چه به عنوان يك فرد و چه به عنوان يك مدير، با گزينه‌هاي روزافزون و كاهش زمان براي تصميم‌گيري و انتخاب مواجه هستيم.


به گزارش مشرق ، بر اين اساس توانمندي برندها در ساده‌سازي تصميم‌گيري مشتريان، كاهش ريسك و تعريف انتظارات آنها بسيار ارزشمند است. يكي از ضروريات مديريت ارشد هر سازمان ايجاد برندهاي قدرتمندي است كه ضمن عمل به وعده‌ها و تعهدات، قدرت توانمندي‌هاي خود را در طول زمان ارتقا دهند.