نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: بررسی تخصصی HTC Ryme

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    سرپرست
    شعار بلد نیستم
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    ایران زمین
    نوشته ها
    25,693
    تشکر تشکر کرده 
    20,666
    تشکر تشکر شده 
    10,290
    تشکر شده در
    4,519 پست
    حالت من : Motarez
    قدرت امتیاز دهی
    4891
    Array

    بررسی تخصصی HTC Ryme

    معرفی : این گوشی کمی متفاوت است ، بنابراین ما نیز متفاوت عمل می کنیم . و به دلیل اینکه در کل ما در زمینه ها ی مد متبحر نیستیم ، اجازه دهید که مستقیما به قسمت هایی که در آن تخصص داریم نگاهی بیندازیم .
    1 28229 1 28429
    ویژگی های اصلی : ·عرضه در رنگ های متنوع و جدید ·دارای کیف بسیار عالی و مسحور کننده ·دارای برنامه ی Mirror از پیش نصیب شده نقطه ی ضعف اصلی : ·هیچ نوع تقویم رومیزی از پیش نصب شده ای دیده نمی شود واقعا ساختن یک گوشی مخصوص خانم ها کار کاملا سختی است ، البته می توان برای جذب خانم ها وسایل جانبی بسیار زیبایی طراحی کرد . قبل از اینکه به آنها بپردازیم ، HTC Rhyme یک گوشی دلچسب در اندازه ی بزرگ است . ویژگی خوب گوشی این است که طراحی واحد و یک دست HTC کمتر به گوشی های صنعتی شباهت دارد و دارای ظرافت و ملایمت بیشتری نسبت به بقیه ی محصولات شرکت است . و در مورد رنگ های متنوع ، کارهای هنری روی گوشی تنها قسمت هایی است که Rhyme را متفاوت جلوه می دهد . آیا این گوشی برای خانم ها طراحی شده ؟
    1 28129 1 28329
    HTC Rhyme را به سختی می توان تعریف کرد . گوشی این حس را به ما منتقل می کند که شرکت قصد طراحی اش را فقط برای خانم ها نداشته است . زمانی که آنها تصمیم گرفتند که خانم ها را به صورت اختصاصی جزو طرفداران این گوشی کنند ، وسایل جانبی جذاب و شیکی را برای گوشی طراحی و تولید کردند . شما هیچ وقت از کارکنان HTC نخواهید شنید که این گوشی هوشمند مخصوص خانم ها می باشد ، و همین طور برای بازار یابی هم آنها مانند بقیه ی گوشی ها عمل کردند . آنها به شدت مراقب هستند تا از نام بردن آندروید به عنوان سیستم عامل گوشی و حتی به کار بردن اصطلاح گوشی هوشمند در همه ی تبلیغاتشان جلوگیری شود . البته این کاری نیست که ما بخواهیم انجام دهیم . ما به دنبال گوشی هوشمند درون HTC Rhyme هستیم . و ببینیم که آیا این گوشی برای هر دو گروه خانم ها و آقایان مناسب است یا خیر . این چیزی است که HTC با خرسندی به دنبال آن است . ممکن است برای آنها یک بازی برد – برد باشد و هر دو گروه را راضی نماید . در اینجا نگاهی می اندازیم به ویزگی هایی که HTC برای کاربران آورده است . ما لیست کاملی از ویژگی ها و نقاط ضعف احتمالی این گوشی را در اختیار داریم :

    در دنیا هیچ بن بستی نیست.یا راهی خواهم یافت،یا راهی خواهم ساخت



  2. کاربر مقابل از sorna عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/