مردها مثل « آگهی بازرگانی » هستند: حتی یک کلمه از چیزهائی را که میگویند نمیتوان باور کرد
مردها مثل « کامپیوتر » هستند: کاربری شان سخت است و هرگز حافظه ای قوی ندارند
مردها مثل « سیمان » هستند: وقتی جائی پهنشان میکنی باید با کلنگ آنها را از جا بکنی
مردها مثل « طالع بینی مجلات » هستند: همیشه به شما میگویند که چه بکنید و معمولاً اشتباه می گویند
مردها مثل « جای پارک » هستند: خوب هایشان قبلا" اشغال شده و آنهائی که باقی مانده اند یا کوچک هستند یا جلوی درب منزل مردم
مردها مثل « پاپ کورن » ( ذرت بو داده ) هستند: بامزه هستند ولی جای غذا را نمی گیرند
مردها مثل « باران بهاری » هستند: . هیچوقت نمیدانید کی می آیند ، چقدر ادامه دارد و کی قطع میشود
مردها مثل « پیکان دست دوم » هستند: ارزان هستند و غیر قابل اطمینان
مردها مثل « موز » هستند :. هرچه پیرتر میشوند وارفته تر میشوند
مردها مثل « نوزاد » هستند: در اولین نگاه شیرین و با مزه هستند اما خیلی زود از تمیز کردن و مراقبت از آنها خسته می شوید.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)