نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: Dark Souls

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    AGE OF INFERNAL
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    WORLD PRINCE OF PERSIA
    نوشته ها
    2,405
    تشکر تشکر کرده 
    3,083
    تشکر تشکر شده 
    4,350
    تشکر شده در
    1,686 پست
    قدرت امتیاز دهی
    945
    Array

    Dark Souls

    logo



    سازنده : From Software
    ناشر : Namco Bandai Games America
    سبک : Action Role-Playing
    پلتفرم : PS3 , Xbox 360
    مود ها : Single-player, online multiplayer
    کارگردان :
    Hidetaka Miyazak
    تهیه کننده : Takeshi Kajii
    رده بندی سنی : CERO: D , ESRB: M , PEGI: 16
    تاریخ انتشار :
    TBA 2011



    بازی های با سبک نقش افرینی مخاطبان ویژه ای دارد و البته بازی هایی بزرگ نیز دارد که کم نیستند حال ساخته قبلی شرکت سازنده این بازی یعنی Demon's Souls دست بکار شده است و به ساخت یک بازی دیگر میپردازد این بازی که با نام اصلی Project Dark هست(البته هنوز این اسم به رسمیت شناخته نشده است) که به تازگی عوض شده است این بازی به دست From Software در حال ساخت هست.
    در همایشی دمویی از بازی منتشر شد که قبل آن Takeshi Kajii تهیه کننده بازی گفت این بازی یک اکشن سوم شخص نقش آفرینی است و از فن های استفاده از شمشیر و ... بسیار زیاد در بازی استفاده میشود و بیان کرد که شما یک قهرمان مجهز هستید که در دموی نشان داده شده شوالیه کاملا مجهز بود که بعد از آن آموزش های اولیه داده شد و بعد از آن منطقه ای خرابه را نشان داد که شما در آن جا قرار داشتید و برگ ها روی زمین می افتادند و آواز چنگی هم نواخته میشد.شما قادر خواهید بود به مناطق مختلف سفر کنید و با بدست آوردن تجربیات و قدرت های لازم به مراحل بعد بروید دوستانی پیدا کنید و از کسانی که میخواهند به دوستان شما صدمه بزنند دفاع کنید.در قسمتی هم Kajii اعلام کرد شما باید در بازی از تمامی نقاط که در آن قرار دارید باید آگاهی داشته باشید زیرا حادثه ای غیر ممکن برای شما اتفاق می افتد.دشمنان متعددی در بازی وجود دارد از سربازان تا کمانداران و حتی اژدها و حیوانات که در نوع خود جالب است وجود دارند که ممکن است به شما صدمه بزنند.

    608635 20110203 embed001

    در ادامه دمو شما باید به قلعه ای وارد میشدید که ورود به ان به انتخاب شما است یا از کناره قلعه که جنگل هست بروید که باید با حیوانات ریز و درشت مبارزه کیند یا با کشتن سربازان و کمانداران به قلعه نفوذ کنید.Kajii همچنین توضیح داد شما در Dark Souls میتوانید از هر وسیله و سلاحی استفاده کنید که گزینه های مختلفی در این قسمت وجود دارد و آپگرید کردن آن ها نیز امکان پذیر است.حال پیشروی بازی نیز به شما بستگی دارد که با دوئل کردن به خاسته خود برسید و یا صلح کنید و حتی تسلیم شوید و البته با قانع کردن اشخاص مختلف در طول بازی که این ها قسمتی کوچک از انتخاب ها هستند پیشروی کنید و شما 100 انتخاب مختلف در پیشبرد بازی دارید.همانند Demon's Souls جهان وسیع خلق شده است البته در این بازی با جزئیات بیشتر نیز همراه است تکنیک های کاگردانی خوبی بکار گزفته شده است و مناطق بی روح و کسل کننده نیست و در جاهای مختلف احساس تازه وارد بودن میکنید و جو منطقه گویا برایتان آشنا نیست.

    606312 20110511 embed006

    همانطور که در جریان هستید عنوان Dark Souls سخت تر از Demon's Souls شده است و این همان چالش برای گیمر ها است.Hidetaka Miyazaki در این باره میگوید هدف ما ایجاد تنوع است و این سختی در بازی خودش نوعی تنوع به حساب می آید همچنین محیط های بازی بزرگتر شده است و نورپردازی پیشرفت چشمگیری داشته است.وجود عناصر RPG در طول بازی بیشتر ملموس است و گزینه های بیشتری برای ایجاد شخصیت و شخصی سازی وجود دارد.
    حال با ایجاد امکانات گسترده تر و بیشتر شما میتوانید جادو های بیشتری داشته باشید و همینطور قدرت های بیشتری برای مبارزه به کار بگیرید مبارزه ای برای از بین بردن شیاطین و پیروزی در نبردی بزرگتر برای شما وجود دارد.در طول مسیری که در بازی پیش رو دارید شما با موانع مختلفی برخورد میکنید از جمله تله هایی که در راه وجود دارد و همینطور حمله ناگهانی دشمنان به سوی شما از لا به لای درختان و بوته ها و این نشان میدهد که شما باید آماده نبرد باشید البته این نبرد ها در هر قسمت که به جلو پیش بروید سخت تر و مشکل تر میشود و تنها راه آن ایجاد توانایی بیشتر برای مقابله است.

    نمونه ای دیگر از اتفاقات ریزش سنگ ها از بالای کوه است و در همین هنگام به سمت شما حمله میشود این یکی دیگر از مواردی است که شما را به چالش میکشاند.این نوع از خطرات در بازی های ماجراجویی بیشتر اتفاق می افتد تا یک عنوان نقش آفرینی ولی همانطور که گفته شد برای تعامل و سختی بیشتر در بازی وجود این موارد بسیار مفید خواهد بود.جنگ ترکیبی ویژگی دیگری در Dark Souls است به این صورت که شما با امکان ایجاد بالا بردن توانایی میتوانید یک سری توانایی مربوط به هم را با یکدیگر ربط داده و قدرتی بیشتر بوجود آورید که یک سری از این اعمال مربوط به نیرویی با قابلیت انفجاری است و باعث میشود دشمنان شما به اطراف پرت بشوند.

    606312 20110511 embed001

    برای بدست آوردن پاداش و قدرت باید مسیری درست را برای انتخاب های خود در طول بازی انتخاب کنید که این میتواند گفتن حقیقت باشد و با انتخاب خود میتوانید مردم را با خود همراه کرده تا آن ها شما را در بعضی مراحل همراهی کنند که بسیار مهم است.با ایجاد بالا بردن سطح توانایی مبارزه با ارواح هم راحت تر میشود و حتی این امکان را پیدا میکنید که چه شیوه مبارزه ای برای شما در موقعیت پیش آمده بهتر است و همه این موارد با بدست آوردن تجربه و همچنین کمک به مردم که در عوض آن به شما وسایل و جادو هایی را میدهند که موجب بالا رفتن قدرت رزمی و جنگی شما در طول مسیر بازی میشود.
    محیط ها هم در بازی شما را شگفت زده میکند که نوعی افزایش مقیاس را در برابر Demon's Souls حس خواهید کرد شما از کنار جنگل ها , آبشار ها و کوهای مخوف عبور میکنید و هر کدام برای شما حسی تنوع را ایجاد میکنند و همینطور قلعه ها و ارگ ها و همینطور باس های بازی که هر کدام به نحوی شما را شگفت زده میکند.این موارد بسته به اکتشافات شما در محیط دارد و امکان پیدا کردن این موارد با شما است.همانطور که گفته شد در قسمت هایی شاهد باس ها و هیولاهایی بزرگ هستید که مبارزه و جنگ با آن ها شیوه ای خاص میخواهد به عنوان مثال با غول از آهن بوجود آمده بزرگ باید با ضربه های تند شمشیر و گرز و همینطور ضربات سنگین پیا پی باعث از بین رفتن آن میشود که با بالا بردن توانایی بدست می آید میتوان آن را از بین برد و بعضی دیگر را با جادو های ترکیبی در بازی که بدست می آورید میتوانید از بین ببرید.

    در قسمتی از بازی شما باید وارد قلعه ای بشوید که کار بسیار سختی است که این طور است که باید شما اول خود را به قسمت مرکزی برسانید که از راه های گوناگون دسترسی به آن امکان پذیر است که باید زندانیانی را که به شما گفته شده آزاد شوند را آزاد نمایید که نکات مهم و کلیدی بسیاری در طول این مراحل وجود دارد که در صورت عدم توجه با مشکل های بزرگی مواجه میشوید و مسیر داستان به گونه ای دیگر خواهد بود.در این میان باید با شوالیه های مختلف هم مبارزه کنید که بعضی از آن ها غول پیکر نیز هستند و نیازمند ضربات بیشتر و قدرتمند تری نیز است.


    Dark souls Q&A

    یک سری سوالات توسط GameSpot از کارگردان بازی Dark souls پرسیده میشود و ایشان به ما جواب هایی میدهند.
    GameSpot : چرا شما Dark souls را متفات از انچه که انتظار میرفت بوجود اوردید؟Hidetaka Miyazak :من خوشحالم که نوعی جالب تر از گذشته را بوجود آورده ایم و Dark souls برای ما ایده ای جالب در این سبک است البته تنها متفاوت بودن بازی نیست بلکه وجود ویژگی ها و طراحی های موجود در بازی هم هست که مثل Demon's Souls محدود و بی روح نیست بنابراین ما قادر به انجام امتحان کردن چیز های جدید و نگاهی گسترده تر به این بازی داریم که آن را کاملا نو و تازه جلوه میدهد.
    GS : نظر شما درباره کاربرد تم ها و تنظیم های Demon's Souls چگونه است؟HM :دو پاسخ برای این سوال وجود دارد.اول اینکه Demon's Souls برای من تجربه ای خوب بود اما دقت و مبارزه در بازی که انتظار داشتم تا در بازیکن احساس خوبی بوجود بیارد را نداشت ایجاد تنوع خیلی مهم است که در Demon's Souls زیاد احساس نمیشد.حال از خود سوال کردم من چگونه از این ابزار ها استفاده کنم تا بتوانم یک بازی منحصر به فرد ایجاد کنم و مبارزات پویا باشد و دنیای خیالی برای همه قابل درک باشد.اما برای پاسخ سوال شما میگویم این بازی تجربه گذشته من بود و در ادامه از تجارب گذشته برای بهتر شدن این بازی استفاده میکنم.
    GS : یک سری موارد در Demon's Souls قابل درک نبود و مشکل بود تا بازیکن با این بازی ارتباط برقرار کند حال چالش برانگیز ترین این مشکل چه چیزی است؟HM :شرایط همه کار را برای ما مشکل میکرد و در داخل تیم که بحث میشد درخواست ها و مشاوره هایی صورت میگرفت و نمونه اش ایجاد حالت های مختلف آسان و معمولی و سخت بود که جواب به این سوال و طرح یک سیستم حالت مناسب برای بازی کمی سخت بود چون ایجاد مانع برای بازیکن یا آسان کردن آن امکان دارد بیش از حد به بازی صدمه بزند ولی ما در تلاش هستیم تا تمامی کار ها را به بهترین نحو به انجام برسانیم که این بخشی از ان است که در Demon's Souls کمی آزار دهنده بود و اینکه سیستم پیام رسانی در بازی که این پیام ها و گفته های موجود در بازی در شما احساس مختلف ایجاد کند که کاری را انجام میدهیم که قابل درک باشد تا بتوان با این گفته ها Dark souls را بیان کرد اما احساس میکنم بازی فقط باید دشوار و سخت باشد تا بازیباز بتواند احساس گرفتن پاداش و ایجاد بهترین انتخاب را در خود احساس کند.
    GS : طبق اولین اطلاعاتی که از بازی منتشر شد گفته شد Dark souls خیلی سخت تر از Demon's Souls است که یکی از موانع و مشکلات برای درک بهتر بازی از نظر خودتون همین بود حال این سختی درباره Dark souls همین است یا گونه دیگری است؟HM :راه های مختلفی برای ایجاد دشواری است اما در گروه من اینگونه است که برای ایجاد حالت ها بازی نه آن گونه سخت باشد که حسته بشوید نه آسان که از آن لذت نبرید حال این به سطح مهارت شما بستگی دارد که چقدر این سختی را احساس کنید من هم دارم سعی میکنم تا بازیکن مهرات های خود را بسنجد نه اینکه فقط چون سخت است بازی کند البته Dark souls کمی سخت تر است که تجربه بازیباز در ایجاد سختی یا عدم سختی خیلی مهم است.
    محدودیت در حمل سلاح در بازی وجود دارد؟تا چه قدر استفاده از جادو ها و توانایی ها در بازی امکان پذیر است؟چقدر باید برای بقا در بازی تلاش کرد؟HM :اگر از جنبه دشوار بازی نگاه کنیم شما یک سپر و یک شمشیر دارید که همین سپر دربازی برای شما مزایای زیادی دارد و استفاده از این سلاح با توجه به تجربه گیمر میتواند هم سخت باشد هم راحت حال اگر به انتخاب بازیکن سبک مورد نظر را انتخاب کند بازی دشوار میشود و بازیکن خود باید بسنجد چگونه باشد بهتر است.من خودم عاشق استفاده از سپر هستم ولی بازیکنی هم از دو شمشیر در مبارزه استفاده میکند من میخواهم بازیکن مطمئن شود استفاده از دوشمشیر برای او مفید خواهد بود نه اینکه بعد از مدتی پا به فرار بگذارد و ایجاد تعادل در استفاده از سلاح ها هم بسیار مهم است.
    GS : انتخاب های بیشتری در بازی وجود دارد؟همانند انتخاب دوست یا دشمن و یا حقه زدن و سایر موارد اینچنینی وجود دارد؟و ایجاد گفتگویه مناسب که بتوان با ان تعامل کرد؟HM :شما میتوانید از تجارب خود در این زمینه استفاده کنید و هر کسی به نوعی گفته های خود را بیان میکند و دوستی برقرار میکند و حتی نارو میزند.البته در بخش چند نفره اوضاع جالب تر هم میشود و شما میتوانید گفتگوی رسمی با غیر رسمی داشته باشید که ما در حال حاضر در حال بوجود آوردن این استاندارد ها هستیم و حالت تک نفره هم در نوع خود برای مبادله گفتگو جالب هست.
    GS : آیا امکان حمل و نقل توسط اسب و سایر حیوانات وجود دارد؟امکان پرداختن به کار های اموختنی در طول بازی وجود دارد؟HM :یکی از ویژگی هایی که امکان وجودش هست همین مورد است.ویژگی های مفید زیادی در بازی در دسترس هست که میوتوانید از آن لذت ببرید.
    GS : یک سری از ویژگی ها در سری قبلی یعنی Demon's Souls وجود داشت همانند اظافه کردن اقلام و وسایل مورد نیاز و بدست آوردن گنجینه ها بود امکان وجود این موارد در Dark souls وجود دارد؟HM :این نکات در Demon's Souls جزو نکات کلیدی به شما میرفت و در بازیباز حس تنوع را ایجاد میکرد حال در Dark souls بسیار فراتر از این موارد است که بازیکن سری قبل با بازی Dark souls تجربه هایی بهتر از گذشته را نیز بدست بیاورد.
    GS : وجود کلاس هایی مانند جادوگر و شیطان و جنگجو در این بازی هم بهش پرداخته شده است؟کلاس های اظافی و نژاد های مختلف در ابین بازی وجود دارد؟HM :نوع گروه ها در کلاس ها همان گونه است البته تغییراتی کرده از جمله آزادی بیشتر در استفاده از قدرت گروه موردن نظر و ایجاد یک سری کار ها که امکانات خوبی هم دارد.

    Dark souls برای شما تجربه ای زیبا در سبک نقش آفرینی رقم خواهد زد این گفته ای است که توسط کارگردان بازی Hidetaka Miyazak تایید شده است شما در دنیای تاریک باید مبارزه کنید و برای آزادی بجنگید شوالیه ای برای از بین بردن سیاهی امده است و شما با شوالیه به سمت پیروزی رهسپار میشوید. ارواح پلید و شوم در سراسر نقاط تاریک وجود دارد و باید در برابر ان ها ایستادگی کنید مکان های مختلفی هم در بازی وجود دارد از جمله دره شیطانی و معابد که نمونه ای از هزاران مناطق بازی هست این ارواح ها هم هم به شما کمک میکنند و هم به شما صدمه میزنند.با مشاهده دمو میتوان فهمید با یک بازی ناب طرف هستیم چرا که همه چیز غیر قابل پیش بینی است و شما باید انتخاب کنبد چگونه باید در بازی عمل کنید.Dark Souls برای دو پلتفرم Xbox 360 و PlayStation 3 در تاریخ نامشخص از سال 2011 عرضه میشود.

    Images


    606312 20110511 gum001 606312 20110511 gum002 606312 20110511 gum003 606312 20110511 gum004 606312 20110511 gum005 606312 20110511 gum006 606312 20110511 gum007 606312 20110511 gum008 606312 20110511 gum009 606312 20110511 gum010 606312 20110511 gum011 606312 20110511 gum012 606312 20110511 gum013 606312 20110511 gum014 606312 20110511 gum015 606312 20110304 gum001 606312 20110304 gum002 606312 20110304 gum003 606312 20110304 gum004 606312 20110304 gum005 606312 20110304 gum006 606312 20110304 gum007 606312 20110304 gum008 606312 20110304 gum009 606312 20110304 gum010 606312 20110304 gum011 606312 20110304 gum012 606312 20110304 gum013

    کد:
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/1/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/2/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/3/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/4/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/5/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/6/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/7/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/8/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/9/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/10/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/11/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/12/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/13/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/14/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/15/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/16/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/17/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/18/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/19/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/20/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/21/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/22/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/23/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/24/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/25/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/26/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/27/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/28/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/29/?full_size=1

    608635 20110203 gum001 608635 20110203 gum002 608635 20110203 gum003 608635 20110203 gum004 608635 20110203 gum005 608635 20110203 gum006 608635 20110203 gum007 608635 20110203 gum008 608635 20110203 gum009 608635 20110203 gum010 608635 20110203 gum011 608635 20110203 gum012 608635 20110203 gum013 608635 20110203 gum014 608635 20110203 gum015 608635 20110202 gum001 608635 20110202 gum002 608635 20110203 gum011 608635 20110202 gum004 608635 20110202 gum005 608635 20110202 gum006 608635 20110202 gum007 608635 20110202 gum008 608635 20110202 gum009 608635 20110202 gum010 608635 20110202 gum011 608635 20110202 gum012 608635 20110202 gum013 608635 20110202 gum014 608635 20110202 gum015 608635 20110202 gum016 608635 20110202 gum017
    کد:
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/30/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/31/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/32/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/33/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/34/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/35/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/36/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/37/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/38/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/39/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/40/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/41/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/42/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/43/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/44/?full_size=1
    
    
    
    http://www.gamespot.com/ps3/rpg/projectdark/images/0/45/?full_size=1


    Videos

    Dark Souls Interview: Overview

    gsm 169 dark souls interview overview 020211 140

    SD


    کد:
    http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/projectdark/video/6297412/dark-souls-interview-overview?hd=0
    HD


    کد:
    http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/projectdark/video/6297412/dark-souls-interview-overview?hd=1
    Dark Souls Announcement Trailer

    gsm 169 darksouls announcement ot multi 020211 140

    SD


    کد:
    http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/projectdark/video/6297317/dark-souls-announcement-trailer?hd=0
    HD
    کد:
    http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/projectdark/video/6297317/dark-souls-announcement-trailer?hd=1
    منابع:
    Gamespot
    Tothegame
    p30world
    ساحل بهانه است , رفتن رسیدن است...
    قبل از هر چیز دیگر، آماده شدن راز موفقیت است(فورد)
    در دنیا چیزی وجود ندارد که ارزش ناراحت شدن را داشته باشد
    من آینده را دوست دارم زیرا بقیه عمرم را باید در آن بگذرانم(کترینگ)
    به وسیله عزم و اراده با سستی و تنبلی به جنگید(حضرت علی (ع))
    اگر زندگی با تو سر ناسازگاری دارد تو با او سازش کن(اسپارت)

    (((Nothing Is Impossible)))

    فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و موميايی به خاک بسپارند تا اجزای بدنم خاک ايران را تشکيل دهد کوروش کبير
    بگـذار سرنـوشت هـر راهی را کـه ميخواهـد برود، مـا راهمـان جداست اين ابـرهـا تـا ميتواننـد ببـارنـد، مـا چتـرمان خداست .
    کسی رو برای دوستی انتخاب کن که اونقدر قلبش بزرگ باشه که نخوای براي اينکه تو قلبش جائی داشته باشی خودت رو کوچيک کنی
    عشق خيس شدن دو دلدار در زير باران نيست...عشق اينست که من چترم را روی دلدار بگيرم واو نبيند....نبيند وهرگز نداند که چرا در زير باران خيس نشد.....

    Tonight's the night .. And it's going to happen again and again ..
    has to happen

    83521780895105710284

    سعادتمند کسی است که در هجوم و مقابله با مصائب خود را نبازد (پاسکال)
    کسی که اراده قوی نداشته باشد، به زودی در مقابل مشکلات مغلوب می شود(لرد آویبوری)
    درختی به بلندی ستاره ها، با یک دانه کوچک آغاز می شود و یک سفر هزار مایلی با یک قدم کوچک(لائو)
    انسان هم میتونه دایره باشه هم یه خط راست. تو می خوای چی كار كنی؟ …تا ابد دور خودت بچرخی یا تا بی نهایت ادامه بدی؟
    ما نمي تونيم به دلمون ياد بديم كه نشكنه ولي ميتونيم به دلمون ياد بديم كه اگه شكست لبه هاي تيزش دست اوني رو كه شكستش نبره
    انسان های بزرگ به آرمان هايشان می انديشند،انسان های معمولی به آرزوهايشان و انسان هاي کوچک ديگران را می پايند.
    ابتدا تو را نادیده می گیرند، سپس مسخره ات می کنند و بعد با تو می جنگند. ولی در نهایت پیروزی از آن توست
    لحظات را طي کرديم تا به خوشبختي برسيم اما وقتي رسيديم فهميديم خوشبختي همان لحظات بود
    هرگز فکر نکن که ديگران تو را به اهدافت خواهند رساند




    55293912309236444201

    38349bf646684d64bf3e
    وسيع باش ، و تنها ، و سر به زير ، و سخت

  2. کاربر مقابل از !INFERNAL عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/