چهار روز پس از وقوع اختلال در سرویس پست الکترونیک شرکت یاهو، این شرکت اعلام کرده به دنبال وقوع اختلال یاد شده دسترسی بیش از یک میلیون نفر به سرویس ایمیل یاهو قطع گردیده است.
این مشکل روز پنج شنبه ساعت 7:30 صبح به وقت شرق آمریکا آغاز شد و در حدود ساعت 11 صبح به پایان رسید. طی این مدت یک میلیون کاربر ایمیل یاهو تلاش کردند به این سرویس دسترسی پیدا کنند، اما موفق نشدند.
متخصصان یاهو به علت وقوع این مشکل اشاره ای نکرده و می گویند ایمیل این شرکت در حال حاضر به طور کامل به حالت عادی برگشته است.
به گفته آنان هیچ بخشی از اطلاعات شخصی کاربران پاک یا حذف نشده و یاهو در تلاش است اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار رویدادهای مشابه انجام دهد.
با توجه به اینکه قطع دسترسی به ایمیل یاهو در ساعات پرترافیک و کاری رخ داده عصبانیت بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است. پیش از این چندین بار مشکلات مشابهی نیز برای کاربران سرویس پست الکترونیک جیمیل به وجود آمده بود. یاهو بیش از 15 سال است که خدمات پست الکرونیک خود را به کاربران ارائه می کند.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)