vmww3ufjsqi0jc9zbvgd

رئیس بخش اروپا کمپانی سونی (SCEE) جناب اندرو هاوس گفت: این کاملاً بعید بنظر میرسد که سازنده ها قادر بوده باشند از نهایت قدرت PS3 در ساخت عناوین خود بهره ببرند (به نوعی اشباع شدن قدرت PS3), در حال حاضر!

ایشون طی مصاحبه ای که با سایت رسمی PS داشت گفت: با تمامی کنسول ها و با گذشت زمان این امکان برای سازندگان بوجود می آید که مدت بیشتری را برای کسب اطلاعات بر روی یک پلتفرم صرف کنند و اطلاعات مهم تری در این زمینه کسب کنند, در نتیجه راندمان کار را با مشاهده بهبود کیفیت در بازی ها نسبت به نسخه های پیشین شاهد هستیم!
اگر شما به عنوان مثال به کنسول PlayStation 2 بنگرید در خواهید یافت که پس از 8 سال چرخه حیات این کنسول God of War 2 جزو معدود بازی هایی بود که توانست بطور کامل از قدرت های باالقوه این پلتفرم بهره گیرد!
او اضآف کرد: در مورد PS3 نیز در حال حاضر شما شاهد این خواهید بود که پس از گذشت 3 سال چگونه بازی ها با بهبود های فراوانی رو به رو بوده اند و تکامل یافته اند, با بازی هایی همچون Uncharted Ii: Among Thieves , little Big Planet , Killzone II , Heavy rain , God of War 3 شما قدرت و پتانسل کنسول PS3 را در خواهید یافت!
من فکر میکنم که این بعید بنظر میرسد که توسعه دهندگان در حال حاضر بتوانند از نهایت قدرت و پتانسل کنسول PS3 بهره گیرند اما آنها هر روز به آن حد نزدیک تر خواهند شد!

مسلماً بهترین گرافیک تاکنون بر روی PS3 بازی God of War 3 خواهد بود که ان هم با توجه به سخن کارگردان بازی جناب استیگ اسموسن فقط از 50 الی 60 درصد قدرت موتور گرافیکی بازی استفاده کرده بود.

باید منتظر بنشینم و مشاهده کنیم که پروسه بعدی استدیو توانا Santa Monica چه چیزی خواهد بود و همچنین Gran Turismo 5!
eventually

Source link