با این که برندهایی مانند آندروید با تولید انبوه برنامه سعی دارند خودشان را به فروشگاه مجازی اپل برسانند اما اپل با رشد 130 درصدی خود بین سالهای 2009 و 2010 و برخورداری از 8/92 درصد از سهم بازار به عنوان برترین فروشگاه مجازی شناخته شده است. اما نکته جالب اینجاست که این فروشگاه تقریبا در حال اشباع شدن است و رشدش در حال کمتر شدن. در حالیکه آندروید با رشد 6/8 درصدی و Ovi نوکیا با رشد 2/7 درصدی و افزودن بر سایز فروشگاهشان تصمیم دارند از اپل عقب نمانند.
احتمال میرود با ادغام شدن فروشگاه مجازی نوکیا و ویندوزفون 7 از سهم اپل در بازار کاسته شود.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)