شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: با افزایش قابلیت های کارتهای بانکی و استقبال مردم از انجام غیرحضوری امور مالی، در مهر ماه سال 89 روزانه بیش از 5/7 میلیون عملیات بانکی با استفاده از این کارت ها انجام شده است.

به گزارش موبنا مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی این شرکت به نقل از گروه عملیات بانکی ضمن اعلام این خبر افزود: با توسعه زیرساخت های لازم جهت اجرای کامل بانکداری الکترونیک ، تجهیز تمامی بانک ها به امکانات قابل ارائه از طریق این زیرساخت ها و همچنین توزیع گسترده دستگاه های پایانه فروش و خودپرداز در تمامی نقاط، در آینده کارت های بانکی نقش مهمتری در تعاملات مالی بر عهده خواهند داشت. به گونه ای که امکان ارائه تمامی خدمات بانکی از طریق این کارتها فراهم خواهد شد.
این خبر می افزاید: در روزهای آغازین اجرای اتوماسیون بانکی این نگرانی وجود داشت که با اجرای بانکداری الکترونیک برخی خدمات همچون تسهیلات بانکی، برات و .....از فهرست خدمات بانکی حذف شود. درحالیکه به همت متخصصان شرکت خدمات انفورماتیک بسیاری از برنامه های خریداری شده پس از بومی سازی ازاین قابلیت برخوردار شدند و هم اکنون خدمات یاد شده و بسیاری خدمات متنوع دیگر از طریق کارت های بانکی به مشتریان بانک ها ارائه می شود.
اجرای استانداردهای رایج جهانی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی نیز به طور جدی در برنامه های ارائه شده توسط شرکت پیگیری و تضمین امنیت این خدمات نیز در اولویت اول طراحان خدمات نوین بانکی در شرکت خدمات انفورماتیک قرار دارد. در حال حاضر تمامی تراکنش های کارتی قابل پیگیری بوده و مغایرت های احتمالی در همان لحظه شناسایی و ظرف 24 ساعت بدون نیاز مراجعه مشتریان به بانک های طرف قرارداد شرکت خدمات انفور ماتیک رفع می گردد.