شاید تعجب آور باشد اما یکی از راه های تست کردن میزان اعصاب، دیدن صحنه های وحشتناک و ترس آور است، بدین ترتیب که هر چه تحمل ما در برابر دیدن این صحنه ها بیشتر باشد، اعصاب بهتری هم داریم. بعضی از مکان های به ظاهر دیدنی در جهان وجود دارند که می توانند بهترین گزینه برای تست اعصاب باشند. از خانه های ارواح گرفته تا اتوبوس وحشت، همگی ترسناک و هراس انگیز اند.
در این گزارش تعدادی از این اماکن را به شما معرفی می کنیم و شما هم می توانید با دیدن این عکس ها میزان اعصابتان را چک کنید!
1. شکار گرگ
اگر دوست دارید تعقیب و گریزی هیجان انگیز با موجودات افسانه ای در جنگل های تاریک را تجربه کنید، پول هایتان را جمع کنید و تا به نزدیکی های بیرمنگام انگلستان بروید و در جایی به نام شکار گرگ به آرزویتان برسید.
2. مرکز خرید سرپوشیده زومبی
این مرکز خرید هم که در ردینگ انگلستان واقع شده ارزش یک بار دیدن را دارد، البته اگر از تاریکی نمی ترسید، چون خبری از برق در این مرکز خرید به ظاهر متروک نیست و در اینجا مجبورید با همراهانتان ار وسط یک میدان بازی ماموت به مغازه ها و فروشگاه ها برسید.
3. سیاه چال لندن
این مکان به معنای واقعی سیاه چاله است و اگرچه کمی سنتی تر نسبت به جاهای دیگر به نظر می رسد، اما اصلا دلیلی برای نترسیدن ندارد. خیلی ها اصلا از جلوی درش هم رد نمی شود. خیلی های دیگر هم از تمام 90 دقیقه زمانشان برای حضور در این سیاه چال استفاده نمی کنند.
4. تور اتوبوس ارواح
از آن اتوبوس هایی است که فقط ماجراجوها در آن احساس راحتی می کنند، چه صندلی برای نشستن باشد و چه نباشد! دیدن مناظر مخوف از اعدام و ارواح و مناظری از این دست در انگلستان دل شیر می خواهد.
5. متل بیتس
موسیقی و تکنولوژی های جدید به مخوف تر و وحشتاک تر شدن این متل کمک کرده اند. نوع نورپردازی و وسایلی که در این متل در فیلادلفیای آمریکا استفاده شده هم دلیل دیگری برای ترسناک شدن آن است.
6. اسب سوار بی سر
شش خانه رها شده و خالی از سکنه باعث می شود پا که به آنجا می گذاری حس متروک و ترسناک بودن فضا به شما دست دهد. شعبده بازی های ترسناک هم در این منطقه متروک در نیویورک دیده می شود.
7. طبقه سیزدهم خانه خالی از سکنه
این خانه خالی از سکنه تنها تصویری از یورش و جنون نیست، بلکه تمام ویژگی ها و جزئیات ترسناک و هراس انگیز یک خانه ارواح را هم داراست و تنها برای کسانی مناسب است که از هیجان و ماجراجویی لذت می برند.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)