نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: نقد Gears of Warدر چند بخش

  1. #1
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    683
    Array

    نقد Gears of Warدر چند بخش

    حمله آخر!



    آخرین فصل از سه گانه Gears of War مدتی دیگر راهی بازار خواهد شد، اما همه مطمئن هستند که این عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها نخواهد بود. در این نسخه، داستان این سری از بازی ها به پایان می رسد. کارن تراویس (Karen Traviss) نویسنده داستان این عنوان و کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinski) طراح بازی به این موضوع اشاره کرده اند که این نسخه بیشتر پیرامون مسائل خصوصی شخصیت های بازی می گردد و به بسیاری از سوالات به وجود آمده درباره آن ها پاسخ داده می شود. تا این لحظه قسمت های مختلفی از این بازی مانند Modهای مختلف بخش چندنفره به صورت آزمایشی عرضه شده اند و جزئیات این بخش ها برای بازیکنان مشخص شده، اما به تازگی استودیوی بازیسازی Epic Games قسمت های جدیدی از بخش داستانی بازی را در نمایشگاه Gamescom به نمایش درآورده و به بازیکنان نیز این اجازه را داده تا قسمت های کوتاهی از این بخش را بازی کنند.
    البته در این بخش داستانی کوتاه، بیشتر نگاه ها به دو شخصیت کول (Cole) و بیرد (Baird) بود. در این نمایش، مرحله اول بازی به نمایش درآمد که یکی از بزرگترین مراحل و هیجان انگیزترین آن ها هم است و نشان می دهد کهEpic واقعاً می خواهد این بازی یک پایان حماسی داشته باشد. داستان بازی یک سال و نیم پس از اتفاقات Gears of War 2 رخ می دهد. در آخر نسخه دوم، مشخص شد که شاید پدر مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) هنوز زنده باشد که همین موضوع احتمال این را زیاد کرده که در نسخه سوم او نقش بیشتری در بازی ایفا کند.
    991468 20110815 790screen009
    در این شماره مردم روی عرشه یک ناو جنگی هواپیمابر زندگی می کنند که در دموی E3 این عنوان به نمایش درآمد. مردم روی زمین دیگر شانس مبارزه با Leviathanها را ندارند. مدت زمان زیادی طول نکشید تا اینکه بازیکنان به قسمت هایی رسیدند که در دموهای منتشر شده به نمایش درآمده بود. جایی که بازیکنان توانستند کنترل Silverbackها را بدست بگیرند و با آن بازی را پیش ببرند. زمانی که در یکی از این Silverbackها قرار می گیرید، بازی بسیار هیجان انگیز می شود. گلوله ها و موشک های نامحدود این وسیله، کمک بسیار بزرگی به حساب می آیند. حرکت با این وسیله آهسته صورت می گیرد، اما قدرت آتش بیشتر، امتیازی است در این قسمت به بازیکن داده شده است.
    همچنین خود Silverback نیز به عنوان یک جان پناه هم به حساب می آید و سایر شخصیت ها می توانند در پشت آن سنگر بگیرند. درجه سختی در این بازی نیز تغییرات زیادی کرده است. اگر نسخه قبلی را روی درجه Hardcore به پایان رسانده باشید، این عنوان را باید روی درجه Normal شروع کنید، چون درجه سختی Hardcore در این نسخه بسیار چالش برانگیزتر شده و سختی های بیشتری را در بر دارد. در این نسخه مهمات به موضوع مهم تری تبدیل شده اند. اگر به اطراف توجه نکنید و در بازی پیشروی کنید، حتما با کمبود مهمات مواجه خواهید شد. در اولین قسمت از مرحله اول، بازیکنان با Lambentهای زیادی مبارزه کردند. در این قسمت Retro Lancer جدیدی که به بازیکنان داده شده تا زمانی که سر و کله Lucastهای معمولی پیدا نشده، کار نمی کند.
    991468 20110816 790screen001
    در این نسخه دشمنان زیادی وجود دارند که باید با آن ها مبارزه کرد. Lambentها و Drudgeها از جمله دشمنان جدیدی هستند که در این نسخه با آن ها مواجه خواهید شد، اما همه این دشمنان نقطه ضعف های خاص خود را دارند. به طور مثال نقطه ضعف Drudgeها سینه آن ها است. از همان ابتدای بازی کاملاً مشخص است که همه قسمت های بازی به صورت بسیار استادانه ای طراحی شده اند. دلیل این اتفاق این نیست که GoW3 قرار است یک پایان بسیار خوب داشته باشد، بلکه دلیلش این است که چهار بازیکن در این مراحل نیاز به فضای کافی دارند. در اکثر مراحل بازی فضای کافی برای همه شخصیت ها طراحی شده است. برای تمام شخصیت های بازی جان پناه طراحی شده و در سایر قسمت ها نیز این تعادل به چشم می خورد. برای اولین بار در این سری از بازی ها بازیکنان شخصیت کول را کنترل خواهند کرد.
    در این زمان شما اطلاعات بیشتری درباره این شخصیت بدست خواهید آورد. حتی اطلاعاتی هم درباره برادر او به کسب می کنید که در نسخه های قبل اشاره هایی به او شده بود. قابلیت چهار نفره بازی کردن این عنوان، یکی از بزرگترین نکات قابل توجه Gears of War 3 به شمار می آید. بازیکنان در حالت آنلاین و آفلاین می توانند این بازی را به صورت چهار نفره بازی کنند. بازیکنان در این قسمت با توجه به عملکردشان در بازی امتیاز کسب می کنند. سری بازی های Gears of War همیشه در Co-Op یک مثال برای سایر عناوین به حساب می آمدند و در این نسخه بازیکنان شاهد حالت های مختلف و استانداردهای جدیدتری در این قسمت خواهند بود. بعد از به پایان رساندن بخش مرحله ای این بازی، بسیاری از بازیکنان به این نتیجه رسیدند که این عنوان قطعاً یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود. همان طور که حتما می دانید، Gears of War 3 در تاریخ 20 سپتامبر راهی بازار خواهد شد.
    991468 20110816 790screen004
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


  2. #2
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    683
    Array

    پیش فرض

    برادر، تا انتها


    یكی از بزرگترین عناوین انحصاری Xbox 360 برای امسال، نسخه سوم Gears of War است كه مسلماً امسال با استقبال پر شکوهی روبرو خواهد شد، چرا كه پیش فروش بازی تا به حال خیره كننده بوده و از لحاظ كیفی هم Gears of War 3 واقعاً عنوانی ستودنی است. در E3 امسال نمایشی از بخش Co-Op بازی نشان داده شد كه یكی از عملیات های جوخه دلتا را نشان می داد. ماركوس فنیكس (Marcus Fenix) و همرزمانش اینبار در نبردی حماسی تر و سرنوشت ساز قرار گرفته اند كه هر لحظه ممكن است جان خود را در این مبارزه از دست بدهند. بخش دو نفره بازی توسط کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinski) طراح ارشد بازی و خواننده معروف Ice-T نشان داده شد.
    در صحنه اول، یك اختاپوس بسیار بزرگ را می بینیم كه از دریا سر درآورده و قصد غرق كردن كشتی ای که مارکوس در آن ایستاده را دارد. ماركوس با مشاهده این هیولا از طریق بیسیم خود از کول (Cole) می پرسد: "كول از اونجایی كه تو هستی، می تونی این جونور رو بكشی؟" با جواب منفی کول، حال این وظیفه ماركوس و دام (Dam) است كه این اختاپوس را از پا درآورند. ماركوس و دام روی عرشه، جایی كه دقیقاً اختاپوس در حال نابود كردن آن است، هستند. یك سری جانور كوچك، ولی خطرناك وارد كشتی می شوند كه باید در عین پیدا كردن راه فرار، این موجودات را از بین برد. اختاپوس با ضربه ای سنگین قسمت بزرگی از كناره عرشه را از بین می برد و ماركوس به دام می گوید: "خیلی خب، بیا قبل از اینكه دوباره برگرده بریم بالا."
    991468 10072010 640screen016
    در همین حین كول با ماركوس تماس می گیرد و می گوید كه آیا می تواند این جانور را به سمت جلوی كشتی بیاورد كه در آنجا حسابش را برسند. ماركوس در جواب می گوید: "حیوونا عاشق من هستند." هدف بعدی حركت رو به جلو است. اعضای جوخه دلتا با هم حركت می كنند. اختاپوس با یكی از پاهای خود ضربه ای سنگین به روی كشتی می زند و حال باید جوخه دلتا به جایی بروند كه دو اسلحه بسیار بزرگ كه برای از بین بردن نیروهای هوایی است، برای نابود كردن اختاپوس استفاده كنند. این اسلحه ها در حقیقت ربات های بزرگی هستند كه با وارد شدن به آن می توان كنترل آن ها را در دست گرفت. دو تن از اعضای جوخه وارد این ربات ها می شوند و ماركوس و دام پیاده همراه آن ها حرکت می کنند.
    اینبار اختاپوس با دهان خود به بدنه عرشه حمله می كند. طریقه نابود كردن او شلیك به چشمانش است. با نابود شدن یك چشم، نوبت به چشم دوم می رسد. هیولا به پایین پرت می شود، ولی بدین معنی نیست كه كارش تمام شده است. حال نیروهای پیاده دشمن از لبه عرشه وارد می شوند و شروع به تیراندازی می كنند. دام می گوید: "فكر می كنی دوباره بیاد بالا؟" ماركوس جواب می دهد: "احتمالاً سری دوم گرفتیمش." ماركوس درست می گوید، چون در همین لحظه اختاپوس بالا می آید. نكته جالب اینجاست كه تقریباً می توان پشت هر چیزی در این بازی سنگر گرفت. حتی می توانید پشت ربات های متحرك هم سنگر گرفته و شلیك كنید.
    991468 20100907 640screen002
    مبارزه بی فایده است، چون اختاپوس مدام در حال حركت كردن است. كول نقشه ای دیگر دارد. یك كانتینر بزرگ، حاوی موجوداتی كه قابلیت انفجار دارند، درست در بالای عرشه و بالای سر اختاپوس قرار دارد. ماركوس و هم تیمی هایش به سرعت فرار می كنند تا كول از بالا این كانتینر را رها كند. نقشه عملی می شود و باران آتش بر سر هیولا می بارد. موج انفجار به قدری شدید است كه ماركوس و دام سریع حركت می كنند و از عرشه به پایین می پرند. دموی بازی در همینجا به پایان می رسد و ما نمایشی هیجانی و پر زد و خورد را از بازی مشاهده می كنیم.
    Gears of War 3 همانند قدیم، گیم پلی دوست داشتنی خود را نگه داشته و آن را خیلی وسعت داده است. مبارزات خیلی بزرگتر و شلوغ تر هستند و گرافیك بازی هم خیره كننده است. جزئیات بافت ها، طراحی شخصیت ها و سایه ها بی نظیر كار شده اند و Gears of War 3 را می توان به جرأت بهترین برداشت از موتور Unreal Engine 3 دانست كه البته نسخه ارتقاء یافته این موتور است كه Epic آن را بهینه كرده است. Gears of War 3 آخرین نسخه از سه گانه این بازی است و داستان بازی را پایان می دهد، پس منتظر یك عنوان دست اول در ماه سپتامبر امسال برای Xbox 360 باشید.
    991468 20100907 640screen008
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


  3. #3
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    683
    Array

    پیش فرض

    سلاح های جنگ را آماده کنید!


    مدتی پیش نسخه آزمایشی بازی Gears of War 3 در دسترس کسانی که بازی را پیش خرید کرده بودند، قرار گرفت. اما از آنجایی که خیلی ها نتوانستند این نسخه را بازی کنند، تصمیم گرفتیم اطلاعاتی را درباره این قسمت به شما بدهیم. متن زیر سوال ها و جواب هایی هستند که بازیکنان مختلف از سایت GameSpot پرسیده اند تا با بخش چندنفره این بازی بیشتر آشنا بشوند.
    991468 20110224 640screen006
    سوال: در بخش چندنفره بازی Gears of War 2 فقط چند راه محدود برای کشتن دشمنانی وجود داشت که روی زمین افتاده بودند. از بین آن ها می شد به منفجر کردن سر آن ها با ضربه پا اشاره کرد. آیا هنوز چنین چیزی در این عنوان وجود دارد؟

    جواب: در بازی ای که ما انجام دادیم، این قسمت وجود داشت و حتی بهتر و کامل تر از قبل هم شده بود. می شد به وسیله سلاح ها به صورت دشمن ضربه زد. حتی زمانی که دشمن روی زمین افتاده هم می توانید با سلاح به او ضربه بزنید که می توانند صحنه های فوق العاده خشنی را به نمایش دربیاورند. به طور مثال با سلاح Lancer می شود چند حرکت تمام کننده جالب اجرا کرد. با انجام این حرکات Retro Lancer در بازی آزاد می شود. نکته جالب اینجاست که Epic Games اعلام کرده که تمامی سلاح هایی که در این قسمت بدست می آیند، به بازی اصلی نیز منتقل می شوند.

    سوال: چه چیزهایی در نسخه آزمایشی بدست می آیند که به بازی اصلی انتقال پیدا می کنند؟

    جواب: به طور معمول شما نقشه ها و حالت های مختلف را در این قسمت مشاهده خواهید کرد که می توانید آن ها را بازی کنید. هر وقت هم خسته شدید، می توانید آن ها را رها کنید و یک حالت دیگر را بازی کنید. Epic به کسانی که وارد این نسخه شوند، چیزهای خوبی می دهد. علاوه بر اینکه درجه خود را در این قسمت بالا خواهید برد، مدال های مختلف هم بدست می آورید که به وسیله آن ها سلاح ها، شخصیت های قابل بازی و لباس های مختلف بدست خواهید آورد. برخی چیزها هستند که فقط با بازی کردن نسخه آزمایشی این عنوان در اختیار کابران قرار می گیرد. به طور مثال مدل طلایی سلاح Retro Lancer فقط در این بخش بدست می آید. البته باید در 90 مسابقه مختلف هم شرکت کنید تا این سلاح آزاد شود. همچنین لباس Thrashball هم برای شخصیت کول (Cole) در این قسمت قرار گرفته شده که یک لباس فوتبال است. زمانی که در 70 مسابقه شرکت کردید، این لباس بدست می آید.
    991468 20110224 640screen017
    سوال: آیا این نسخه را می توان به صورت آفلاین با Bot بازی کرد؟ می توانید در مورد تغییراتی که در مود Horde به وجود آمده بیشتر توضیح بدهید؟

    جواب: متأسفانه این بخش یک بازی چندنفره آنلاین است و دارای قسمت های King of The Hill و Team Deathmatch بود. پس نمی شد خیلی از بخش هایی که ممکن است در بازی اصلی قرار داشته باشند را در این نسخه بازی کرد. Epic Games اعلام کرده که قسمت Horde در Gears of War 3 هم قرار دارد. در مورد Botها هم باید گفت که در نسخه آزمایشی Gears of War 3 حضور داشتند و بیشتر برای کمک به بازیکنان طراحی شده بودند. وظیفه آن ها این بود که تعادل را در بازی برقرار کنند. البته آن ها زمانی وارد بازی می شدند که بازیکن به اندازه کافی وجود نداشت. Botها خیلی هم باهوش نبودند و در برخی موارد مشاهده شد که آن ها به یکباره به سمت دشمن حمله می کردند. البته زمانی که بازیکنان وارد می شدند، Botها از بازی خارج می شدند. در این قسمت چهار نقشه وجود داشت که به طور مختصر به بررسی آن ها می پردازیم. در یکی از نقشه ها یک سوپرمارکت متروکه قرار داشت که اطراف آن پر از زباله بود. راه هایی در این نقشه وجود داشتند که همه آن ها به مرکز این نقشه می رسیدند.
    سیستم مبارزه ها در این نقشه به صورتی بود که بازیکنان به صورت نزدیک با هم مبارزه می کردند و هر کس که یک شاتگان در اختیار داشت، می توانست پیروز این بخش باشد. نقشه بعدی که Thrashball بود، بیشتر به یک محیط بزرگ شباهت داشت که از گیاهان مختلف پوشیده شده بود و بازیکنان می توانستند در میان آن ها حرکت کنند. در دو طرف این نقشه تونل قرار داشت و مکان خوبی برای تک تیراندازها به وجود آورده بود. نقشه Trenches یک محیط شنی بود که Bunkerهای مختلفی در آن دیده می شدند. همچنین طوفان شن در این نقشه باعث می شد که دید بازیکنان کم شود یا در برخی موارد نتوانند جلویشان را ببینند. بهترین کار، این بود که سلاح Lancer را به دست بگیرید و به سرعت بدوید. Old Town یکی دیگر از نقشه های بازی بود که از خیابان های سنگی تشکیل شده بود. این خیابان های باریک محل های خوبی برای پنهان شدن بودند. هنگامی که در این خیابان ها حرکت می کنید، بهتر است یکی از هم تیمی هایتان مراقب پشت سر شما باشد.

    سوال: آیا این بخش چندنفره بازی آنقدر خوب خواهد بود که روز فوق العاده ای را به وجود بیاورد؟ یا اینکه آنقدر بد است که باید کنسول را شکست؟

    جواب: در زمانی که ما این نسخه چندنفره را بازی کردیم، به نظر بسیار فوق العاده می آمد. عدم وجود Lag در این بخش یکی از نکات مثبت آن بود. هر بار که در این بازی بمیرید، بیشتر از چند ثانیه از مبارزه ها در نخواهید ماند. این نسخه به اندازه ای خوب بوده که بازیکنانی که در Community این بازی هستند، علام کرده اند که بهترین بخش چندنفره این سری از بازی ها را تجربه کرده اند.
    991468 20110224 640screen013
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


  4. #4
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    683
    Array

    پیش فرض

    آخرین ایستگاه انسان ها


    کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinski) طراح ارشد Gears of War می گوید: "هیچ وقت نمی خواستیم یك سه گانه داشته باشیم". او ملقب به Dude Huge است كه با حساب بانكی میلیونی خود یك لامبورگینی آخرین مدل سوار می شود و البته مغز اصلی بزرگترین عنوان X360 یعنی Gears of War است. او ادامه می دهد كه: "مردم از سه گانه ها خوششان نمی آید، آن ها هستند كه تعیین می كنند آیا یك بازی لیاقت داشتن یك دنباله را دارد یا خیر. ما به شخصه سعی می كنیم دنباله ای مناسب برای این سری خلق كنیم". زمان (و 9 میلیون نسخه فروش) نشان داده كه طرفداران كنسول X360 علاقه زیادی دارند تا قهرمان تازه وارد خود یعنی مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) را دوباره ببینند.

    GAM226feat covsc dom on deck  article image
    آشیانه كلاغ

    سری Gears of War هیچگاه یك عنوان بدون پیشرفت و ترقی نبوده است. از نسخه اول گرفته كه سیستم سنگری گیری بی نظیری خلق كرد تا نسخه دوم كه درون بدن یك كرم بزرگ می رفتید و حتی Brumak سواری می كردید. بلسزینسکی و تهیه كننده GOW یعنی راد فرگوسن (Rod Fergusson) این بار بازی ای خلق كردند كه از همان ابتدا قابلیت Co-Op فوق العاده جذاب چهار نفره را خلق می كند و ما نمایشی از افول انسان ها و نابودی آن ها را می بینیم. كشتی عجیبی به نام Raven’s Nest (آشیانه كلاغ) وجود دارد كه خیلی زشت و هولناك بوده و در حقیقت آخرین سرای انسان ها است. همه چیز نوید یك حادثه بد را می دهند، ماركوس در داخل كشتی به دنبال بهترین دوست خود یعنی دام سانتیاگو (Dom Santiago) می گردد . او این بار ریش بلندی دارد و تارهای سفیدی در موهایش دیده می شوند.

    GAM226feat covsc ravens polyps  article image
    شكار و شكارچی

    سوراخ هایی در Raven’s Nest به وجود می آیند كه همه می دانند معنی آن ها چیست. هیولاهایی عظیم و وحشتناك به این كشتی حمله می كنند و آماده كشتن شما هستند. جیسون استارتون (Jayson ‘Jace’ Stratton) كه او را از كمیك های معروف Gears of War می شناسیم، به جوخه دلتا پیوسته و در آخر برای كامل كردن مرگبار ترین جوخه انسان ها آنیا استرود (Anya Stroud) هم حتی لباس رزم COGها را پوشیده و با روحیه خشن خود، دیگر آن انسان قبلی نیست. لارا کرافت (Lara Croft) و فیث کانرز (Faith Connors) باید مواظب باشند، چون آنیا یك زنگ خطر برای آن هاست! رادیو اعلام می كند كه COGها كه Chairman Prescott فكر می كرد كارشان تمام است با تمام قوا همراه با هلیكوپترهای خود به آشیانه كلاغ حمله می كنند و آنیا می گوید: "آن ها هیچ وقت ما را صدا نكردند و گل نفرستاند". پس از ورود به بازی با سیر زیادی از دشمنان رو به رو می شوید كه پارتیزان هایی به نام Polyp هستند. این هیولاهای بدتركیب در آب زندگی می كنند و پس از انفجاری به سطح می آیند و در خشكی با شما مبارزه می كنند. چون خیلی سریع حركت می كنند، پس در نتیجه هدف گیری روی آن ها مشكل است. در این شماره می توانید با دوست خود در Co-Op سلاح رد و بدل كنید (حتی با بعضی NPCها هم می توان این كار را كرد) پس در نتیجه همیشه سلاح مورد نیاز برای انجام دادن كارهای خشن ماركوس را در اختیار دارید! سیستم سنگرگیری خیلی پیشرفته تر شده و اصلاحات زیادی رو آن انجام شده و یك مكانیزم جالب هم به آن اضافه شده كه می توانید با پریدن از سنگر طی یك چشم به هم زدن با Close-Combat دشمن را از پای درآورید.

    GAM226feat covsc marcus mutant  article image
    گوشت لزج!

    روی عرشه، موجوداتی خزنده همانند Bandersnatch در Resident Evil: Code-Veronica به شما حمله می كنند كه Drudges نام دارند. بلسزینسکی می گوید: "این جانداران نوع پیچ خورده و مار مانند Locustها هستند كه سورپرایزهای بزرگی برای شما دارند! آن ها به هر روش كثیفی رشد می كنند. در ابتدا یك چرك لزج و خزنده هستند كه كم كم تغییر كرده و چنگال های مرگبارشان مجهز به سلاح هایی مرگبار می شوند. می توانیم آن ها را با سلاح جدید Pendulum Lancer نابود كنیم كه این اسلحه ها هم Chainsaw (اره برقی)های محبوب را با خود دارند كه خیلی قوی هستند و البته همانند قاطر لگد می زنند"! محیط اطراف، جو بسیار قوی فضایی بودن را به شما می دهد كه خیلی بیشتر Sand-Box مانند شده كه بسیار غیر خطی هم است.

    GAM226feat covsc drudge charg  article image
    یك جور هیولا

    Lambent Drudgeها خیلی خطرناك هستند. با استفاده از بدن انعطاف پذیر خود رشد می كنند و اندازه شان دو برابر می شود. همچنین دست های این موجودات رشد می كنند و COGهایی كه نزدیكشان باشند را با این دست ها همانند شلاق به اطراف پرت می كنند. پاهای آن ها اثراتی باقی می گذارند كه در حقیقت نوعی تخم گذاری بوده و Polypها را می سازند. همچنین، آن ها می توانند كلا به شكل یك مار خزنده در اطراف بچرخند. Drugdgeها حتی بعضی اوقات مانند سربازهای ژاپنی در مواقع خطرناك به سنگر شما حمله می كنند و با منفجر كردن خود خسارت زیادی به گروه شما می زنند، بلسزینسکی می گوید: "این كار آن ها واقعا غیر قابل پیش بینی است و همچنین آن ها می توانند در یك لحظه با چند نفر مبارزه كنند. آن ها خیلی ترسناك و ناگهانی هستند كه واقعا نكته مثبتی در این شماره به حساب می آید". پس از ورود به كشتی و نابودی موج اول دشمنان، پرسکات به شما یك دیسك می دهد، ماركوس از این كه می فهمد پدرش هنوز زنده است، گیج شده. آدام فنیکس (Adam Fenix) سعی داشته سیاره Sera را نجات دهد و حالا منتظر است كه پسرش او و سیاره را نجات دهد. كمی بعد Lambent حمله ای جدید می كند و هلیكوپتر پرسکات را از بین می برد و Dom از اینجاست كه با عصبانیت می گوید: "شما عوضیا گوجه فرنگیای منو خراب كردید، كارتون تمومه"!

    GAM226feat covch drudge  article image
    فصل تابستان در Sera

    با اینكه بازی خیلی خشن و هولناك است، ولی سیاره Sera به خودی خود آفتابی و آب و هوای بسیار خوبی دارد. این شماره در فصل تابستان اتفاق می افتد و Epic این شانس را دارد كه محیطی رنگی تری بسازد كه این تغییرات بسیار به نفع گرافیك بازی است. البته هنوز هم آن رنگ های خاكستری و جنگ زده وجود دارند تا حس شوم مبارزه با Locustها را القاء كنند. رنگ های شاد و Draw to Distance بالا همراه با جزئیات و بافت های باكیفیت نهایت قدرت UE3 را نشان می دهند كه فیزیك آن بسیار بهتر از هر عنوان تحت این لایسنس است. بلسزینسکی و فرگوسن در مورد گرافیك بازی می گویند: "هنوز خیلی جای كار دارد و مراحل پولیش وجود خواهند داشت. قطعا گرافیك Gears of War 3 با فاصله زمانی تقریبا یك ساله حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و در كنار Crysis 2، بهترین گرافیك های Xbox 360 خواهند بود.

    GAM226feat covch savage gren  article image
    روزی برای مجازات

    حركت های تمام كننده Gears of War 2 را به خاطر دارید؟ در این شماره وقتی دشمن روی زمین افتاده می توانید بالای سر او رفته و مشاهده كنید. ماركوس اسلحه خود را درون بدن دشمن فرو می كند و Boomb!!! اسلحه آتش افروز را درون بدن دشمن کرده و با شلیك مشاهده می كنید آتش از دهان و چشمان Locust بیرون زده و او را زنده زنده از درون كباب می كند. حتی این بار می توانید در حین خشاب عوض كردن Executionها را اجرا كنید. اسلحه Pendulum Lancer قطعا یكی از قدیمی ترین سلاح ها است. می توانید با این سلاح از روبرو گلوی دشمن را بریده و یا از پشت گلوی او را بدرید. سلاح های سنگین هم Executionهای خاص و دیدنی خود را دارند. سیستم گروگان گرفتن Locustها و استفاده از آن ها به عنوان سنگر قطعا یكی از درخشان ترین ایده های GOW 2 بود، اما در این نسخه خیلی كار فوق العاده تر شده است. این بار ماركوس نارنجكی را پشت گردن دشمن وصل می كند و او را به سمت رفیق هایش هول می دهد! بلسزینسکی می گوید: "رفیقتان را می خواستید؟ بگیریدش". سلاحی جدید و فوق العاده مرگبار به نام Silverback در این شماره وجود دارد كه بیشتر در زمینه دفاعی موثر است و نوعی پوشش درست می كند تا اعضای تیم پشت آن رفته و سنگرگیری كنند. شما می توانید Combo خود را با اسلحه های متفاوت و سیاست های گوناگون اجرا كنید و البته Execution با این ربات جذابیت های خاص خود را دارد.

    GAM226feat covsc marcus cover  article image
    آخرین ایستادگی

    قطعا شخصیت های GOW3 آخرین امید بشریت هستند. اوضاع سیاره Sera خیلی بد شده و ماجرا 18 ماه پس از انفجار عظیم GOW2 اتفاق می افتد. پرسکات به طور مشكوكی غیبش می زند، COG از هم پاشیده و اتحاد انسان ها از بین رفته و این در حالیست كه Locustها متحدتر شده اند و هیولاهای خطرناك تری به وجود آورده اند. Sera به سرعت در حال فروپاشی است و انسان های باقی مانده در فقر و به صورت قبیله ای زندگی می كنند.

    OBSlaststand  article image
    چرخ دنده های جنگ

    دیمون برید

    برید (Baird) كه یك مهندس است از جوخه Alpha در نسخه اول به گروه Delta پیوسته است. او در ابتدا با ماركوس مشكل دارد، ولی كم كم به مهارت های ماركوس پی برده و قبولش می كند. Baird همیشه به جوخه دلتا وفادار بوده و خیلی حرفه ای كار می كند. عینک آبی با موهای زرد او در این شماره همچنان ما را به یاد نبردهای دو شماره قبل می اندازند.

    GAM226feat covsc ch baird  article image
    مارکوس فنیکس

    قهرمان نبردهای Aspho Fields در جنگ های بزرگ Pendulum و سرگروه جوخهDelta بزرگترین امید بشریت است. او به دنبال پدرش كه سال ها فكر می كرده مرده، می گردد و با دوست خود Dom می خواهد یك تنه این جنگ را پایان دهد. همچنین ما لباس جدید و بدون آستین ماركوس را كه در فصل تابستان پوشیده به او تبریك می گویم!

    GAM226feat covsc ch marcus  article image
    آنیا استرود

    خانمی كه همیشه از پشت كامپیوتر جنگ را پیگیری و به ماركوس كمك می كرد، این بار یك تنه وارد جنگ شده تا Locustها را نابود كند. احتمالا باید منتظر یك رابطه احساسی بین او و ماركوس هم باشیم. در كل آنیا رفیق خوبی برای بخش Co-Op است.

    GAM226feat covsc ch anya  article image
    دام سانتیاگو

    بهترین دوست ماركوس زندگی سختی داشته است. برادر خود كارلوس را در جنگ های Pendulum از دست داده و همسرش به بدترین شكل در GOW2 شكنجه شد و Dom برای رها كردن او از رنج او را كشت. این زندگی سخت موهایش را خاكستری كرده، ریش بلندی گذاشته و نفرت و كینه در چشمانش موج می زند. بزرگترین هدف Dom از این جنگ انتقام است.

    GAM226feat covsc ch dom  article image
    آگوستوس کول

    کول همیشه همرزمی وفادار بوده و عضو سیاه پوست گروه دلتا است. هیكل بزرگ او با لباس های سنگین COG وی را به هالك شكست ناپذیر تبدیل كرده است. کول جنگ پر سر و صدا را دوست دارد، خیلی عجول بوده و البته در Gears 3 قابل بازی است. صحبت ها و كل كل های او با Baird خیلی بامزه هستند.

    GAM226feat covsc ch cole cut  article image
    جیسون استارتون

    عضو جدید گروه دلتا كه از سری كمیك های Gears of War وارد این شماره شده است. او ماركوس را یك قهرمان می داند و او را می پرستد. جیسون یكی از شخصیت های بخش Co-Op است.

    GAM226feat covsc ch jace  article image
    خاكستر به خاكستر

    خاكستر مقوله جدیدی است كه در تریلر بازی دیدیم. شهر توسط ساكنانش خاكستر شده است. COGها برای نابودی Locustها از سلاح خطرناك Hammer of Dawn زیاد استفاده كردند و نتیجه نابودی شهر بوده است. شما حتی در میان مردمی كه با خاكستر مومیایی و بی حركت شده اند، مبارزه می كنید. بلسزینسکی همیشه علاقه خود را به BioShock نشان داده و این صحنه ها بسیار شبیه اجساد شهر Rapture هستند. در كل شهر خاكستر گرفته خیلی از BioShock وام گرفته است.

    GAM226feat covin con char ash  article image
    بخش چندنفره

    Gears2 در بخش چندنفره فوق العاده بود، ولی خالی از Lag هم نبود. در این شماره سرورها تغییر كرده اند كه نهایت لذت را برای شما خلق می كنند.

    گذشتن

    یكی از نقشه ها Overpass نام دارد كه در طول بازی شما با زمین لرزه هایی روبرو می شوید كه خیلی هیجانی هستند. جدا از اینكه این مكان ها خیلی بزرگ هستند، اتمسفر خیلی گیرایی هم دارند.

    GAM226feat covin over finish  article image
    شكستن

    كافی است برای این قسمت بگوییم كه ناگهان آب و هوا از آفتابی به طوفانی تغییر پیدا می كند، طوفان های بزرگی به وجود می آیند، زمین شكسته می شود و ماشین ها به هوا پرت می شوند.

    GAM226feat covin over nice  article image
    كوبیدن

    با یك استادیوم بزرگ به نام Thrashball Stadium آشنا شوید. کول قبل از جنگ های Pendulum یك ورزشكار معروف بوده است. امروزه استادیوم تكه تكه شده و حتی شما با تیراندازی می توانید آن را نابودتر كنید. اسكوربورد این استادیوم نتیجه مبارزه شما با دشمنان را در بخش چندنفره نشان می دهد!

    GAM226feat covin over thrashball  article image
    تسلیحات جنگ

    همیشه آرشیو اسحه های Gears of war خوب بوده و این بار Epic حتی بیش از قبل در این قسمت كار كرده است.

    فیل بزرگ

    Sniperهای GOW2 را به خاطر دارید؟ این بار یك اسلحه تك تیرانداز در بازی وجود خواهد داشت كه بلسزینسکی می گوید: "ما این اسحه را Elephant Gun می نامیم، چون می تواند هر دشمنی را با یك تیر از پای در آورد". تیر قوی این تفنگ می تواند سپر یك Boomer را شكسته و به داخل بدن او فرو برود.

    GAM226feat covw sniper  article image
    دو سر با یك شلیك

    بلسزینسکی در مورد یكی از خطرناك ترین سلاح های این شماره می گوید: "ما دوست داریم تاثیری كه این اسلحه می گذارد را "خشونت خودمانی" بگوییم، شعله آتش این اسلحه بالا است و موج عظیمی از دشمنان را به عقب می برد". با این اسلحه دو لول می توانید دو دوشمن را با یك تیر نابود كنید و یا كله یك نفر را غیب كنید!

    GAM226feat covw sawedshotty  article image
    ارابه های جنگ

    این ماشین هیولا مانند زشت، گنجایش زیادی دارد كه توانایی پرتاب راكت دارد و Locustها همانند فیل سواران The Lord of the Rings می توانند آن ها را هدایت كنند. چهره آن ها خیلی زشت است، ولی واقعا تاثیر زیادی دارند كه می توانند آسیب زیادی به شما وارد كنند كه تنها راه نابودی آن ها شلیك به چرخ ها یا بهتر بگوییم، پاهای آن هاست.

    GAM226feat covw siegebeast  article image
    Pendulum Airlancer

    بلسزینسکی می گوید: "وقتی در مورد یك اسلحه خیلی قوی و برتر فكر می كردیم، فهمیدیم كه باید یك Rifle دیگر خلق كنیم، پس ما Pendulum Airlancer را ساختیم كه بجای اره برقی در زیر آن یك چاقوی برنده وجود دارد، این اسلحه خیلی از نزدیك خطرناك و قوی است، ولی لگد زیادی می زند".

    GAM226feat covw pendul lanc  article image
    ربات های جنگ

    Silverback ربات های جدید این شماره هستند كه می توانید سوار آن ها شده و كنترلشان را به دست بیاورید كه با راكت هایی كه شلیك می كنند خیلی خطرناك هستند. همچنین تمام كارهایی كه با پای پیاده انجام می دهید مثل دویدن و لگد كردن را می توان با این Silverbackها انجام داد. البته نقط ضعف این ربات ها پشت آن ها است.

    GAM226feat covch silverback  article image
    Arcade Fire

    اگر علاقه زیادی به تیراندازی دارید، Arcade Mode جدید آرزوهای شما را بر آورده می كند. در این قسمت یك HUD جدید روی صفحه ظاهر می شود كه موقعیت یاران و امتیازها را نشان می دهد. این قسمت خیلی شبیه به بخش های اعتیاد آور Unreal شده كه بلسزینسکی می گوید: "گاهی این بخش های ساده خیلی بیشتر از مادهای پیچیده جواب می دهند".

    A GW3 06 crop  article image
    داستان ملكه

    در ابتدا قرار بود كه Gears فقط یك قسمت باشد، ولی با فروش بالای آن قسمت دوم با شرط وجود سومین قسمت ساخته شد. داستان شماره قبل با قضیه پیدا كردن همسر Dom خیلی گیرا بود كه سازندگان این بار سعی كرده اند چیزی فراتر از قبل بسازند. Epic این بار به سراغ خانم کارن تراویس (Karen Travis) یكی از پرفروش ترین نویسندگان آمریكا رفته است. اگر داستان این شماره همچنان یك Blockbuster است، ولی صحنه های احساسی و حماسی زیادی در آن وجود دارند. در این قسمت می فهمید كه رابطه آدام فنیکس با ملكه Locustها چه بوده است. بلسزینسکی عقیده دارد که نباید به تمام سوالات در این شماره جواب داده شود و مسلما آن ها اهدافی برای ساخت Gears 4 دارند.

    A GW3 03 crop  article image
    گپ كوتاهی با کلیف بلسزینسکی

    شما بازی ساز مشهوری هستید. چه حسی دارد؟

    کلیف: جالب. این بهترین شهرت در دنیاست. هر كاری می خواهم، انجام می دهم، بدون این كه نگران باشم كه كسی از من عكس بیندازد.

    به خاطر این است كه همیشه بهترین استفاده را از UE3 می كنید و تا آخرین قدرت آن استفاده می كنید؟

    کلیف: دقیقا، و ما می خواهیم تمام بازی های تحت لیسانس ما با همین كیفیت ساخته شوند. هر بازی نشان دهنده آخرین ورژن ما است و قدرت UE3 را نشان می دهد.

    در مورد این انتقاد كه تمام بازی های UE3 یك شكل هستند چه می گویید؟

    کلیف: بیشتر به خاطر این است كه سبك گرافیكی Gears طوری است كه همه دوست دارند شبیه آن باشند. Borderlands داستان آخرالزمانی مثل Gears دارد و به سبك Cell-Shade با شخصیت های استخوانی و رنگ های روشن كه حتی خیلی از مردم باور نمی كنند موتور آن ها UE3 بوده است. BioShock Lost Odyssey و Mass Effect اصلا شبیه Gears نیستند، ولی مردم خیلی گرافیك آن ها را دوست دارند.

    فكر می كنید تا همیشه با Gears هستید؟ آیا از ماركوس خسته نمی شوید؟

    کلیف: هرگز. در ضمن ممكن است روی بازی هایی كار كنم كه سال ها چیزی از آن ها نشنوید. من آدمی هستم كه روی چند پروژه متفاوت كار می كنم. Gears بزرگترین آن هاست و Bulletstorm ممكن است بهتر از آن شود و همچنین چندین پروژه دیگر.

    GAM226feat covinter bleszinki  article image
    گپ كوتاهی با راد فرگوسن

    Modern Warfare 2 روی 60 فریم اجرا می شد. آیا این هدف شما هم هست؟

    راد: ما همیشه سعی كردیم سطح گرافیكی Gears را ارتقاء دهید و با كمی سبك-سنگین كردن، سراغ 60 فریم برای Gears 3 رفتیم. ما همیشه سعی در واقعی تر كردن گرافیك داشتیم، در حالی كه این بار می خواهیم سرعت آن را هم بالاتر ببریم.

    Epic استودیوی خیلی موفقی است. تا به حال به شكست فكر كرده اید؟

    راد: شما همیشه سعی می كنید بهتر باشید. ما به بعضی بازی ها نگاه می كنیم و می گوییم "WOW" ما هم می توانیم این طور كار كنیم. بازی ها خیلی نظرهای شخصی دارند. مثلا بعضی ها فكر می كنند ما در داستان موفق هستیم و بعضی ها می گویند داستان افتضاح است. شما باید همیشه به انتقادها و برخوردها گوش كنید. Gears 1 چیزی جز ریسك نبود. وقتی من وارد تیم شدم اینطور بود: "ما تیمی داریم كه هنوز بخش تك نفره را كامل نكرده، بازی ای بر مبنای داستان داریم كه قبلا با Unreal اصلا تجربه نكرده بودیم". در نتیجه كار ما كاملا ریسك بود.

    ولی شما موفق بودید و طرفداران زیادی برای موتور Unreal Engine كسب كردید.

    راد: بله. خیلی كمكمان كرد، حتی اگر مردم مستقیما بازی را دوست نداشته باشند، می توانند آن را به دوستشان نشان داده و بگویند: "این 360 را تازه خریدم، همچنین تلویزیون HD و ارزشش را دارد، چون ببین چه كیفیتی دارند". ما باید همیشه گرافیك را ارتقاء دهیم.

    آیا فكر می كنید صنعت بازی در غرب بیشتر به گرافیك توجه می كند؟ بر خلاف ژاپن.

    راد: نمی دانم، چون زیاد بازی ژاپنی انجام نمی دهم، ولی وقتی به بازی های شرقی مثل Final Fantasy XIII نگاه می كنم، واقعا زیبایی آن ها را می ستایم. آن ها زیبایی و هنر بیشتری نسبت به غربی ها به كار می برند.

    GAM226feat covinter r fergusson  article image
    گپ كوتاهی با کارن تراویس

    بازی هایی مثل Modern Warfare 2، Halo و Gears of War به خاطر سربازهای واقعیشان معروف هستند. درست است؟

    کارن: وقتی Gears 2 عرضه شد، دوست من در كابل خدمت می كرد. او همه چیز را برای من نوشته بود، از موقعیت آنجا تا فحش هایی كه سربازها می دهند و صدای اسلحه واقعی آن ها جالب بود، چون در دنیایی واقعی بودند و بازی ما هم این طور واقعی بود.

    آیا COGهای Gears همانند سربازها هستند؟

    کارن: مردم از من سوال می پرسند كه چرا روی Gears كار می كنی؟ و من می گویم: "این گروه برادرهایی هستند كه در كنار هم می جنگند" آن ها به COG فكر نمی كنند، بلکه به دوستان و مراقبت از هم فكر می كنند.

    نوشتن داستان Gears با یك رمان معمولی چه تفاوتی دارد؟

    کارن: باید بدانید كار شما چیزی نیست كه فقط در تلویزیون دیده شود. باید بازیكن را به قلب ماجرا بیاورید و سرگرم نگهشان دارید.
    GAM226feat covinter k travis  article image
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/