نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: سوناتا 2011

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو سایت
    گاه برای ساختن باید ویران کرد، گاه برای داشتن باید گذشت ، و گاه در اوج تمنا باید نخواست!
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    یک خانه
    نوشته ها
    25,040
    تشکر تشکر کرده 
    3,527
    تشکر تشکر شده 
    5,275
    تشکر شده در
    3,184 پست
    حالت من : Akhmoo
    قدرت امتیاز دهی
    4452
    Array

    پیش فرض سوناتا 2011

    سوناتا 2011 (Sonata 2011)
    2011sonata fs
    2009sonata fs


    2011sonata rs
    2009sonata rs


    2011sonata i
    2009sonata i
    [دل خوش از آنیم که حج میرویم؟ ..]
    غافل از آنیم که کج میرویم



    [SIGPIC][/SIGPIC]


  2. #2
    عضو سایت
    گاه برای ساختن باید ویران کرد، گاه برای داشتن باید گذشت ، و گاه در اوج تمنا باید نخواست!
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    یک خانه
    نوشته ها
    25,040
    تشکر تشکر کرده 
    3,527
    تشکر تشکر شده 
    5,275
    تشکر شده در
    3,184 پست
    حالت من : Akhmoo
    قدرت امتیاز دهی
    4452
    Array

    پیش فرض

    CN 500 01

    CN 500 03

    CN 500 04



    CN 500 05CN 500 06






    CN 500 07CN 500 02


    ورود(جنیسس)نشان داد هیوندای با عزمی جزم و با برنامه ریزی کاملاً هدفمند،سعی در نزدیک شدن هرچه بیشتر به رقبای آمریکایی،اروپایی و ژاپنی خویش دارد.اما اخیراً اولین تصاویر و گزارش معرفی بزرگ ترین عضو خانواده هیوندای با نام Equus باعث شگفتی همگان شد،خصوصاً که این بار،به مدعیون اجازه مقایسه این تازه وارد با رقبای اصلی یعنی مرسدس کلاسS و لکسسLS داده شده بود تا شخصاً مهمان جدید را با نسل های پیشین این کلاس مقایسه نمایند.Equus که حال در رأس نمونه های تولیدی هیوندای قرار میگیرد،خودرویی کاملاً لوکس با دو موتور 8/3 لیتری 6 سیلندر و دیگری 6/4 لیتری 8 سیلند 366 اسب بخاری بوده که طی 5 سال از طراحی به نمونه تولید رسیده است.
    سابقه تولید اولین مدل لوکس هیوندای به سال 1990 بازمی گردد،خودرویی که بر اساس میتسوبیشی ژاپن طراحی و ساخته شده بود.آن مدل هرگز در دنیا یا بهتر بگویم بازارهای جهانی به صورت گسترده عرضه نشد و صادرات آن محدود به کشورهای عربی،چین و بخش کوچکی از اروپا می شد.
    هیوندای ادعا نموده بخشی از نوآوری های ارایه شده در این مدل تنها در همین خودرو بوده و در دیگر رقبا دیده نمی شود.طراحی ظاهری Equus به نظر میرسد تلفیقی از مرسدس کلاسS و لکسسLS باشد و آن گونه که پیداست نام جنیسس همانند لکسس در تویوتا و اینفینیتی در نیسان به زودی به برند خودروهای لوکس هیوندای تبدیل خواهد شد.هیوندای بازار هدف خود را روی ایالت متحده و سپس اروپا متمرکز نموده است.رونمایی رسمی Equus در نمایشگاه ژنو انجام شد اما در خود کره،فروش آن از ابتدای ماه مارس آغاز شده است.

    نقل قول : مجله ماشین
    [دل خوش از آنیم که حج میرویم؟ ..]
    غافل از آنیم که کج میرویم



    [SIGPIC][/SIGPIC]


برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/