تحقیقات نشان داده کاربران انگلیسی در طول یک سال گذشته800 میلیون پوند به دلیل قراردادهایی که به اشتباه منعقد کرده بودند پرداختند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تاپ نیوز، بر اساس این تحقیقات مشخص شد، بیش از نیمی از کاربران بر اساس قراردادی که به امضا رسانده بودند می توانستند از سرویس های مکالمه و پیامک رایگان و تعرفه ارزان تر استفاده کنند اما ناآگاهی یا عدم آموزش درست از سوی اپراتورها از این سرویس ها استفاده نکرده و به این ترتیب پول زیادی را به جیب اپراتورها سراریز کردند.
بر اساس این گزارش، با عقد قراردادهایی که میان کاربران و اپراتورها منعقد می شود هر کاربر سالانه می تواند 62 پوند در ازای سرویس هایی که دریافت می کند، پس انداز کند.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)