نیلسن اعلام کرد در میان جمعیت دنیا آسیایی ها بیش ترین میزان خرید اینترنتی را انجام می دهند.

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس وایر، تحقیقات نیلسن نشان داده 35 درصد آسیایی ها بیش از 11 درصد درآمد ماهانه خود را به شکل آنلاین و اینترنتی خرج می کنند.
این در حالی است که تمامی مردم در سراسر دنیا به طور میانگین 27 درصد به این شکل خرید می کنند.
بر اساس گزارش نیلسن، مردم کره جنوبی بزرگ‌ترین جمعیت خریداران آنلاین آسیا را تشکیل می دهند.
آمارها نشان داده 59 درصد آن‌ها بیش از 11 درصد از درآمد ماهیانه خود را برای خریدهای آنلاین خرج می‌کنند.
در رتبه بعدی چینی‌ها با 41 درصد قرار می گیرند که 31 درصد خریداران آنلاین را در منطقه آسیا تشکیل می دهند که به طور میانگین شش تا 10 درصد از درآمد ماهانه خود را صرف خرید آنلاین می کنند.
هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود در شش ماه آینده، مصرف‌کنندگان بیش‌تری در آسیا اقیانوسیه نسبت به مناطق دیگر به خرید آنلاین تمایل داشته باشند.
بر اساس این گزارش بیشترین محصولاتی که به شکل آنلاین خریداری می شود شامل کتاب، لباس، لوازم جانبی و کفش، بلیت‌های هواپیما، تجهیزات الکترونیکی و رزرو هتل است.