گسترش بازار تلفن هوشمند در آسیا رقابت در بازار تلفن هوشمند در آسیا در حال تشدید شدن است و بازیگران بزرگ این بازار مانند اپل، چاینا موبایل و گوگل به دنبال افزایش فروش خود در این منطقه هستند.
idc پیشبینی کرد که تعداد تلفنهای هوشمندی که تا پایان سال 2011 در منطقه آسیا پاسیفیک به 137 میلیون دستگاه و در سال 2015 به 359 میلیون دستگاه خواهد رسید؛ یعنی 60 درصد از بازار تلفن هوشمند به این منطقه تعلق خواهد گرفت.
در سال 2010 آسیا 20 درصد از سهم بازار تلفن هوشمند را به خود اختصاص داده بود.
تحقیقات اخیر در چین نشان میدهد 53 درصد از شهروندان چینی دارای تلفن هوشمند هستند و از این نظر بالاتر از شهروندان آمریکا با 30 درصد و ژاپن با 10 درصد قرار دارند.
پیشبینی میشود تلفن هوشمند پرفروشترین محصول در بازار چین در سال آتی میلادی شود.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)