نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: مهم‌ترین ضعف برخی رسانه‌ها هم‌صدا نبودن با مخاطب است

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    2,867
    تشکر تشکر کرده 
    9,600
    تشکر تشکر شده 
    10,334
    تشکر شده در
    2,560 پست
    قدرت امتیاز دهی
    6929
    Array

    مهم‌ترین ضعف برخی رسانه‌ها هم‌صدا نبودن با مخاطب است

    مهم‌ترین ضعف برخی رسانه‌ها هم‌صدا نبودن با مخاطب است
    معاون اجرایی خانه مطبوعات ایران با تأکید بر اهمیت هم‌صدایی و هم‌گام بودن رسانه‌ها با مخاطب، گفت: به‌نظر می‌رسد مهم‌ترین ضعف برخی رسانه‌ها در زنجان، هم صدا نبودن آن‌ها با مخاطب است.
    حامد احمدی در چهارمین دوره آموزش خبرنگاری در زنجان، اظهار کرد : اگر مخاطب نتواند معضلات و مسائل خود را در یک نشریه ببیند ، مسلماً تمایل و رغبتی برای مطالعه آن نخواهد داشت .
    وی افزود : برخی مطبوعات زنجان علاوه بر نیم صفحه پایین ، از نیم صفحه بالای نشریات نیز برای درج آگهی استفاده می‌کنند که این امر غیرحرفه‌یی است .
    این کارشناس حوزه روزنامه‌نگاری ، عملکرد خبرگزاری‌های زنجان را مطلوب‌تر از مطبوعات محلی مکتوب ارزیابی کرد و گفت : خبرگزاری‌ها در مقایسه با مطبوعات ، از هم صدایی بیش‌تری با مخاطب برخوردارند .
    وی با تأکید بر توجه حرفه‌یی به مقوله روزنامه‌نگاری توسط فعالان این عرصه ، اظهار کر د : خبرنگاران و روزنامه‌نگاران زنجان باید تلاش کنند با تخصصی کردن حوزه فعالیت خود ، رویکردی حرفه‌یی را در راهی که پیش گرفته‌اند ، اتخاذ کنند .
    احمدی خاطرنشان کرد : علاوه بر این، نباید این نکته فراموش شود که بلوغ یک خبرنگار با تسلط بر کلیه فنون و مبانی حرفه خبرنگاری، محقق می‌شود .

  2. کاربر مقابل از Sada عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/