مدیر فنآوری و معاون محصولات یاهو پس از گذشت اندکی بیش از یک سال از ارتقای خود، از سمتش کنارهگیری کرد.
بر اساس بیانیه یاهو، Ari Balogh برای دلایل شخصی استعفا کرده و تا سوم ماه ژوئن در این شرکت خواهد ماند؛ انتظار میرود جایگزین وی ظرف هفتههای آینده از سوی این شرکت منصوب شود.
بر اساس این گزارش، Balogh که در ماه فوریه 2008 به یاهو پیوسته بود در بیانیه ارایه شده توسط این شرکت مشکلات خانوادگی را دلیل تصمیم خود عنوان کرد.
وی که مسوول محصولات مصرفکننده و تبلیغات جهانی است در حالی یاهو را ترک میکند که این شرکت اینترنتی برای احیای مجدد رشد و تعریف دوباره این شرکت تحت رهبری کارول بارتز، مدیر اجرایی آن پیگیر تلاشهایش است.
یک ماه پس از این که بارتز در ماه ژانویه 2008 به سمت مدیر اجرایی یاهو منصوب شد، به سازماندهی بزرگی در ساختار مدیریتی یاهو دست زده و گروههای مختلف فنآوری و محصولات را در یک گروه واحد به سرپرستی Balogh یکی کرد.
یاهو که یکی از مقصدهای آنلاین محبوب در آمریکا به شمار میرود، در بازار جستوجو تحتالشعاع گوگل قرار گرفته و با رقابت فزاینده از سوی سایتهای شبکه اجتماعی مانند فیس بوک مواجه است.