نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: مازراتی 4200gt با کیت بدنه g&s

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    ناظم ارشد انجمن
    شاید من بی عیب نباشم اماتوهم نیستی...پس برو وپیش از شمارش اشتباهات من به خطاهای خودت رسیدگی کن
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    زیر ی سقف کنار عزیزترینم
    نوشته ها
    12,484
    تشکر تشکر کرده 
    190
    تشکر تشکر شده 
    12,809
    تشکر شده در
    3,688 پست
    حالت من : Relax
    قدرت امتیاز دهی
    11330
    Array

    مازراتی 4200gt با کیت بدنه g&s

    مازراتی 4200GT با کیت بدنه G&S



    تیونر آلمانی G&S Exclusive پروژه جدید خود رونمایی کرد؛ آنها به سراغ یک دستگاه مازراتی 4200GT که آنرا با نام مازراتی کوپه نیز می‌شناسند رفته‌اند . . .
    Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by GS Exclusive 500x333

    Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive



    مازراتی 4200GT خودرویی بود که به عنوان جانشین مدل‌های 3200GT از سال 2001 میلادی تولید شد و در سال 2007 نیز مازراتی خط تولید آنرا به مدل تازه خود یعنی گرن‌توریزمو سپرد. از این‌رو تیونر G&S در کیت جدیدش که آنرا ترایدنت نام نهاده، هم گوشه چشمی به 3200GT داشته و هم الهاماتی از گرن‌توریزمو گرفته است.


    19812095251590497737 250x161

    Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive



    سپر جدید جلو با ورودی هوایی که حتی بزرگتر از گرن‌توریزمو بوده مزین شده است اما چراغ‌های جلو و راهنما بدون تغییر مانده‌اند.
    استفاده از کاپوتی جدید با دو ورودی هوای بسیار کوچک و همچنین رکاب‌های عریض جانبی که باعث شده ارتفاع خودرو از زمین کمتر نشان داده شود، ازجمله تغییرات اعمالی در نمای جلو و جانبی مازراتی ترایدنت است.


    18420039551917223122 250x158

    Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive



    در قسمت عقب، تیونر چراغ‌های 4200GT را با چراغ‌های قدیمی اما زیبای 3200GT جایگزین نموده؛ استفاده از این چراغ‌ها، اندکی تغییرات ناخواسته را در خودرو بوجود آورده مانند اینکه سپر عقب و همچنین درب صندوق با نمونه‌های کوچکتر از درب 3200GT تعویض شده‌اند.


    19578253091362716095 182x185

    Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive



    اما قسمت جذاب کیت بدنه ترایدنت را باید دیفیوزرهای بزرگ عقب دانست که بیشتر ما را به یاد خودروهای مسابقات GT می‌اندازد تا یک خودروی خیابانی. استفاده از سیستم اگزوز جدید Capristo نیز طنین خودرو را با سراگزوزهای 85 میلی‌متری پولیش شده دوچندان می‌کند.
    در قسمت تعلیق نیز G&S از علاوه‌بر کمک‌های اسپرت KW ، از رینگ‌های فوق‌سبک 20 اینچی ساخت OZ که در جلو با تایرهای 235 میلیمتری و در عقب با 275 میلیمتری همراه شده‌اند، استفاده کرده است.


    3904378261731695407 250x166

    Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive



    رنگ سبز اختصاصی لامبورگینی گایاردو و همچنین بهره‌گیری از تریم فیبرکربنی برای کابین که بیشتر در کنسول مرکزی و شاخه‌های فرمان بکار رفته، از آخرین جزییات مازراتی ترایدنت خواهند بود.

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. کاربر مقابل از mehraboOon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/