با سلام
جدید ترین اخبار دنیای بازی به صورت کوتاه در این جا قرار میگیره .
دوستان عزیز دقت کنید که اگه میخواید در مورد بازی خاصی به بحث وبررسی طولانی بپردازید در بخش معرفی برای بازی مورد نظر تاپیکی باز نمایید.
با تشکر :from me :
Printable View
با سلام
جدید ترین اخبار دنیای بازی به صورت کوتاه در این جا قرار میگیره .
دوستان عزیز دقت کنید که اگه میخواید در مورد بازی خاصی به بحث وبررسی طولانی بپردازید در بخش معرفی برای بازی مورد نظر تاپیکی باز نمایید.
با تشکر :from me :
به تازگی اطلاعات جدید از بازی Prince Of Persia : The Forgotten Sands منتشر شده است که با هم مرور می کنیم .
- داستان بازی بعد از نسخه ی Sands of Time اتفاق میافتد .
- پرنس برای بازدید از پادشاهی کشور همسایه میرود که برادر او مالک در ان حکمفرمایی میکند .
- پرنس شباهت هایی بین اشتباهات خودش و اشتباهات برادرش میبیند .
- راضیه ، پرنس را همراهی خواهد کرد
- راضیه قدرت کنترل جادو و عناصر طبیعی را خواهد داشت
- قدرت های پرنس
* بازگشت زمان
* اتش
* هوا : اعمال سرعت بر روی هوا برای تشکیل گردباد
* زمین : ثابت کردن ستون به شکلی که شما بتوانید از ان بالا بروید
* اب : میتوانید اب را منجمد کنید
- ورژن Wii بازی به صورت Port نخواهد بود و بازی بر روی Wii به صورت 60 فرم بر ثانیه اجرا خواهد شد .
- سنگ انگشتر : میتواند بر روی دیوار دستگیره درست کند ( با اشاره به Wii mote و فشار دادن دکمه B ) البته شما فقط میتوانید یک بار این کار را انجام دهید .
- اشیا به طرز قابل توجهی پیچیده تر میشن وقتی که شما قدرت های شن زمان را با هم ترکیب میکنید
- نور ابی ضعیف میزان محدوده ی پرنس را نشان میدهد و مقدار محوطه ای را که او قادر به پریدن است ( برای نقاط پلتفورمینگ بازی )
- برای درست کردن اشتباهاتتون قادر به استفاده از بازگشت زمان نیستید
- مانند Super Mario Galaxy بازی دارای Co Op است
Fable III از آلبیون فراتر میرود!
http://assets.vg247.com/current//201...able-III-3.jpg
بازیهای Fable تابحال در Albion اتفاق افتادهاند ولی به نظر میرسد که Fable 3 مکانهای دیگری نیز دارد.
Molyneux در گفتگوی با IncGamers گفت که برای اولین بار در این سری، دنیای دیگری به جر Albion نیز وجود دارد. همچنین به گفته او نژادهای دیگری نیز در بازی هستند که باید با انها مبارزه کندی.
در همایش X10 او اعلام کرد که این بازی دیگر HUD نخواهد داشت. این بازی برای اواخر امسال در نظر گرفته شده ولی هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است.
نمایش محتوای مخفی
شرکت سرگرمی های سونی به همراه اعضای شرکت Quantic Dream
از جمله david cage و Neil LaBute بهمراه Hamish McAlpine و Nicolas Roeg
دیروز مراسم عرضه رسمی عنوان انحصاری سونی یعنی heavy rain را در لندن برپا کردند.
اما برپا شدن پرسروصدای این مراسم دلیل دیگری داشت
لیندسی لوهان که قرار بود ساعت 8 دیشب به lady gaga و Ke$ha و
Matt Damon در مهمانی Bungalow ملهق شود از جای دیگری سر در آورد!
عکس وی در حال ترک سینما الکتریک لندن
محل برپایی مراسم عرضه بازی heavy rain گرفته شده است.
تبلیغات از هر نوع که باشد خوب است
و heavy rain احتمالا نمایشی فراتر از انتظار همگان خواهد داشت.
به سونی به خاطر این حرکت جالب تبریک می گوییم.
منبع
http://www.thegamereviews.com/userfi...age/jaffe1.png
خالق عناوینی چون Twisted Metal و God of War در جدید ترین اظهار نظر خود
عنوان Calling All Cars خود را که در سال 2007 برای PSN منتشر کرده بود یکی از اشتباهات دوران کاری خود قلمداد کرد.
دیوید در این اظهار نظر Calling All Cars را حاصل آشفته گی بازار بازی های عامیانه تلقی کرد.
وی گفت " من می خواستم یک بازی ساده و ارزان قیمت بسازم که طرفداران حرفه ای من هم بتوانند از آن لذت ببرند اما Calling All Cars به چیزی تبدیل شد که من نمی خواستم
من واقعا نمی دانم Calling All Cars چرا این گونه از آب در آمد!!!"
------------------
لازم به ذکر است این اولین عنوان دیوید جفی بعد از تاسیس شرکت شخصی خودش Eat, Sleep, Play به شمار می رود.
شنیده ها حاکی از آن است که عنوان بعدی دیوید جفی احتمالا ادامه ی بهترین سری
Car Combat تاریخ یعنی Twisted Metal خواهد بود که شاید در E3 2010 شاهد اولین اطلا عات از آن باشیم.
نمایش محتوای مخفی
بازی بعدی david jafee چيزی بين god of war و calling all cars خواهد بود!
http://assets.vg247.com/current//2009/02/jaffe.jpg
بازی بعدی david jafee چيزی بين god of war و calling all cars خواهد بود!
او گفته است که بازی بعدی وی که در DICE رونمايی ميشود چيزی بين GOW و CAC خواهد بود!!!
از زمانی که او اعلام کرده بود در استوديو خودش در حال کار بر روی بازی جديدی برای ps3 است همه تصور ميکردند که اين بازی نسخه جديد از بازی محبوب Twisted Metal خواهد بود!!!!البته همه اين سؤالات در DICE پاسخی برای آنها پيدا ميشود!!!
البته با توجه به اين بازی يک چيزی بين خشونت GOW و موضوع ماشين CAC هست انتظار ميرود نسخه جديدی از TM روی Ps3 عرضه شود!!!
نمایش محتوای مخفی
http://assets.vg247.com/current//201...lan-Wake-5.jpg
oskari hakkinen ميگويد: او دليلی است که alan در اين حوادث پيش ميرود تا پرده از اين راز بر دارد! او ادامه ميدهد: او انگيزه پنهانی است که alan به خاطر آن وارد اين ماجرا ميشود تا پرده از اين ماجرا بردارد تا بتواند همسرش را نجات دهد!
به طور کلی ميتوان گفت او تمام انگيزه شما برای ادامه بازی است!
امّا نقش بزرگ و اصلی که alice بازي ميکند و تأثير آن بر داستان هنوز در هاله ايی از ابهام است!!!
نمایش محتوای مخفی
Castlevania: Lords of Shadow صحنه هايه CGI ندارد
http://assets.vg247.com/current//201...dsofshadow.jpg
David Cox (تهيه كننده بازي) در twitter اينطور اعلام كرده كه همه ي چيز هايي كه تا الان از Castlevania: Lords of Shadow نشون داده شده مستقيما از داخل بازي بوده.
همچنين گفته كه هيچ CGI اي در بازي وجود نداره.
" همه ي cut scene (صحنه هاي وسط بازي به قولي دمو) توسط موتور بازي انجام ميشه."
"Castlevania LOS يك بازي آري از هرگونه CG هست , هرچيزي كه نشون داديم شامل trailer ها همه داخل بازي هستن و توسط موتور بازي رندر شدن"
بازي براي ps3 و xbox 360 در امسال در نظر گرفته شده است.
نمایش محتوای مخفی
مجله Famitsu لیستی از 50 کاراکتر محبوب این مجله را چاپ کرد که Snake از سری MGS در مکان اول قرار دارد و باقی به شرح زیر می باشد:
- Snake (Metal Gear Solid)
- Mario
- Cloud Strife (Final Fantasy VII)
- Smiles (Dragon Quest)
- Sora (Kingdom Hearts)
- Link (Zelda)
- Yuri Lowell (Tales of Vespersia)
- Amaterasu (Okami)
- Pikachu (Pokemon)
- Sonic
- 11. Kazuma Kiryu (Yakuza)
12. Kirby
13. The Felynes (Monster Hunter)
14. Toro
15. Professor Layton
16. Yuna (Final Fantasy X)
17. Sakura (Sakura Wars)
18. Luigi
19. Tifa Lockheart (Final Fantasy VII)
20. Tidus from (Final Fantasy X)
21. Sephiroth (Final Fantasy VII)
22. Mega Man
23. Dante (DMC)
24. Aerith from (Final Fantasy VII)
25. Shiren (Mystery Dungeon)
26. Chocobo (Final Fantasy series)
27. Zidane (Final Fantasy IX)
28. Roxas (Kingdom Hearts)
29. Squall Leonhart (Final Fantasy VIII)
30. Ryu (Street Fighter)
31. Leon S. Kennedy (Resident Evil)
32. Vivi from (Final Fantasy IX)
33. Auron from (Final Fantasy X)
34. Lightning from Final Fantasy XIII
35. Bayonetta
36. Kuro
37. Zack (Final Fantasy VII)
38. Adol (Ys)
39. Chihaya Kisaragi (The Idolmaster)
40. Chris Redfield (Resident Evil)
41. Shantotto (Final Fantasy XI)
42. Raiden (Metal Gear Solid)
43. Ryu Hayabusa (Ninja Gaiden)
44. Locke (Final Fantasy VI)
45. Miku Hatsune
46. Nene Anegasaki (LovePlus)
47. Alena (Dragon Quest IV)
48. Yuffie Kisaragi (Final Fantasy VII)
49. Luke (Tales of the Abyss)
50. Rikku (Final Fantasy X)
نمایش محتوای مخفی
نسخه ی Limited Collector's Edition از Alan Wake در BestBuy و Walmart رونمایی شد.
محتویات این پک:
- دیسک بازی با Art منحصر به فرد
- Hintـها و گزارش های صوتی توسط Remedy در داخل بازی
- Alan Wake Files که کتابی است 144 صفحه ای، حاوی داستانی کوتاه، نوشته شده توسط Alan Wake و پرونده های FBI که در جریان پیگیری اتفاقات در Bright Falls بدست آمده است.
- دیسک اختصاصی حاوی SoundTrack و قطعات صوتی
- کد دانلود اولین add-on بازی در Xbox Live
- دیسک اختصاصی حاوی Theme و آواتار Alan Wake در Xbox Live
قیمت این پک 80 دلار اعلام شده است.
درجه سنی Alan Wake مشخص شد: T
http://www.vgarabia.com/wp-content/u.../alan-wake.jpg
به گفته مایکروسافت، بازی AW در درجه سنی T قرار میگیرد.
Sam Lake در این باره میگوید:" AW بیشتر یک بازی thriller است تا Horror".
" وقتی شما در باره بازیهای Horror صحبت میکنید همه چیز به خون و خونریزی بر میگردد." وی توضیح میدهد که اصل و غنای بازی در نحوه روایت داستان و موقعیتهای هیجانانگیز آن است.
در همین راستا samiv، یکی از کارکنان Remedy در پاسخ به هواداران گفت:
" T برای ما بدین معنیست که برهنه بودن کامل بدن در بازی وجود ندارد وگرنه همه موارد دیگر از قبیل ترس، اضطراب و خونریزی کماکان در بازی حاضر هستند".
http://assets.vg247.com/current//201...lan-Wake-4.jpg
آفتاب كم كم در حال غروب است . الن در كنار پنجره اي مشغول نوشتن است ، هنوز هم به فكر اتفاقات گذشته و از دست دادن اليس است. اسلحه اش را از قبل پر كرده . هوا سرد تر مي شود و او كتش را به تن مي كند ، آفتاب ديگر نيست و همه جا تاريك است ، او باتري هاي چراغ قوه اش را عوض مي كند. اتاق با نور كم يك فانوس روشن است و شعاع نورش تا دو يا سه متر را روشن مي كند.
صدايي از اتاق طبقه پايين مي آيد ، اسلحه را آماده مي كند و آرام آرام از پله ها پايين مي رود ، سايه اش در امتداد قدمهايش حركت مي كند ، هوا سرد تر شده و الن آرام آرام با نور چراغ قوه خود حركت مي كند ، باد پنجره ها را به لرزه در آورده و سعي دارد خانه را در هم بكوبد. ناگهان سايه اي روي ديوار حركت مي كند ، سايه ها بيشتر مي شوند و انگار الن را محاصره كرده اند. او نمي داند نور را به كجا بتاباند ، ناگهان صداي مردي آشنا مي گويد:" روزي نور هم به تاريكي خواهد پيوست". الن چراغ قوه را روي صورت مرد مي اندازد. صحنه ي عجيبي است چون آن مرد خود الن است.
او خودش را رو به رويش مي بيند و مي گويد:" كي هستي؟" مرد مي گويد:" تا به حال به آينه خيره شده اي؟ تا به حال با خودت تنها بوده اي ؟ چه كسي وقتي تنها هستي پيشت است ؟ ... اين من هستم ؛ تو من هستي و من تو هستم " . الن دستهايش مي لرزد و سرانجام تيري به سمت مرد شليك مي كند. احساس مي كند مايعي از درون سرش بيرون مي ريزد ، خون... اين خون الن است ، او خودش را كشت . همه جا سياه مي شود و ناگهان صدايي از دور دست مي گويد: " الن...بيدار شو".
http://xbox360media.ign.com/xbox360/...1042852826.jpg
درود
سايت IGN به تازگي يك Impressions از Alan Wake نوشته كه بسيار جالب شده است.
بعد از كلي تاخيير ، سرانجام بالاخره توانستيم Alan Wake را بازي كنيم. به تازگي اعلام شده است بازي در تاريخ May 18th عرضه مي شود ، حال سوال همه اين است كه آيا Alan Wake هم مانند Max Payne يك عنوان درخشان خواهد شد؟. قسمتي از اين بازي در X10 امسال نمايش داده شد.
Alan Wake يك نويسنده معروف است كه كتابهايش فروش خوبي داشته ، اما چند سالي است كه ديگر نتوانسته داستاني بنويسد. براي اين كه سعي كند يك استراحتي به خود بدهد و اين مشكل خود را حل كند ، او به شهر Bright Falls واقع در شمال امريكا مي رود . همسر او يعني اليس هم همراه با الن ب اين سفر مي آيد.
بازي را مي توان به دو قسمت Action و Thriller تقسيم كرد. مثلا بعضي صحنه هاي غير اكشن بازي مربوط مي شود به كارهايي از اين قبيل كه به طور مثال به يك رستوران رفته تا يك كليد را به دست آورد. پيش خدمتي در پشت بار نشسته كه ادعا مي كند يكي از بزرگترين طرفدارهاي كارهاي الن ويك است. پس از مدتي Cut-Scene بالاخره كنترل Wake را به دست مي گيرد و مي توانيد در رستوران از نماي سوم شخص بازي را دنبال كنيد.
وقتي در اين رستوران هستيد ، مردم سعي مي كنند با شما ارتباط برقرار كنند. مثلا پير مردي از آن طرف از شما مي خواهد آهنگ خاصي را در دستگاه موسيقي بار بگذاريد. شما مي توانيد در مورد اين آهنگ با ديگران صحبت كنيد . جدا از اين كه ديگران نظرات خود را به شما مي گويند ، الن در ذهن خود در مورد موقعيتي كه دارد با خود صحبت مي كند كه شما آن را مي شنويد.
پس از اين كه كليد خود را پيدا كرديد ، خانمي وارد مي شود و در مورد اين كه تاريكي چقدر مي تواند خطر ناك باشد صحبت مي كند.
http://xbox360media.ign.com/xbox360/...1042853795.jpg
الن در ابتدا با پيدا كردن يك كتاب بدشگون مقداري از نوشته هاي خود را پيدا مي كند و حال به دنبال باقي آنها است. در بيرون و در تاريكي ارواحي هستند كه هر لحظه آماده اند تا شما را بكشند.
در يك نماي ديگر ويك را در كنار سد Bright Falls ميبينيم. شب است و ماه با نور ترسناك و شوم خود در بالاي Bright Falls مي درخشد و ويك در جنگل تنها است. در اينجا دست نوشته اي وجود دارد كه ويك آن را مي خواند و يك هليكوپتر سقوط كرده هم آنجا هست كه ويك به دنبال جسد آن يعني شخصي به نام "سارا" مي گردد. تعدادي منور هم آنجا است كه ويك آنها را بر مي دارد و به دل جنگل مي رود.
در جلو تر سارا و Barry (دوست كلانتر) در حال شليك به ارواح داخل جنگل هستند. ويك وارد نبرد مي شود و با نور افكن خود و شاتگان شروع به تير اندازي مي كند. دشمنها خيلي زياد هستند و بيشتر در مناطق تاريك تر هستند. الن به سمت سد حركت مي كند و با شليك اسلحه نو افكن خود دشمنان را سريع تر و بيشتر مي كشد. در اين بين ما با صحنه هاي Slow-Motion هم رو به رو هستيم كه الن با حركت هاي نمايشي از ضربه دشمنان جاي خالي مي دهد. ويك از دو نفر ديگر جدا مي شود و حال اشياء موجود در جنگل ب سمت الن پرتاب مي شوند و شما مي توانيد يا از آنها جاي خالي بدهيد يا روي هوا با نور متوقفشان كنيد.
در كل اين بازي يك سوم شخص بسيار قوي و درخشان است و كاملا معلوم است كه Remedy بازي را واقعا polish كرده. گرافيك بازي واقعا جاي تبريك دارد و بازي با نور و تاريكي هم بسيار جذاب است. بازي داراي Health Bar است و همچنين يك نوار براي چراغ قوه. هر دوي اينها لازمه زنده ماندن شما هستند.
خُب، قبلا تصور میشد که بعد از عرضه نسخه X360 این بازی، احتمالا چندی بعد نسخه PC هم عرضه خواهد شد، اما متاسفانه مایکروسافت تمام امیدها را از بین برد و به StrategyInformer گفت که Alan Wake بر روی PC نخواهد آمد! یکی از افراد مایکروسافت گفت: " بعضی بازیها با PC ارتباط بهتری دارند، اما تجربه بعضی دیگر از بازیها روی کاناپه و جلوی یک تلویزیون بزرگ بسیار لذت بخش تر است! ما نهایتا به این نتیجه رسیدیم که بهترین تجربه Alan Wake بر روی Xbox360 به دست می آید و تصمیم گرفتیم این بازی را برای این کنسول انحصاری نگه داریم. ماکروسافت و Remedy، هر دو پیشینه زیادی در تولید بازی برای PC دارند و این تصمیم برای هماهنگ کردن هرچه بهتر AW با پلتفرم درستش گرفته شده است." در July گذشته Markus Maki از Remedy گفته بود که ما تمرکز کامل خود را بر روی نسخه X360 گذاشتیم ولی شاید بعدا درباره نسخه PC هم صحبت بشود. اما به نظر می رسد این بار انحصاری بودن Alan Wake برای X360 تایید شده است!
فامیتسو اعلام کرده است که آکیرا یامائوکا تهیه کننده بازیهای Silent Hill به Grasshopper پیوسته است و همراه با کازوتوشی لیدا در کنار شینجی میکامی روی پروژه ترسناک این شرکت کار میکنند.
Suda؛ مدیر این استودیو میگوید از زمان سایلنت هیل 2 آرزو داشته است که با یامائوکا کار کند و بلافاصله بعد از جدایی او از Konami او را دعوت کرده است.
یامائوکا فعلا تنها روی موسیقی این بازی تمرکز خواهد کرد اما گفته است میخواهد تمام تجربیاتش در بازیسازی را در این پروژه به کار بگیرد.
این پروژه سری که برای EA ساخته خواهد شد به گفته Suda در E3 امسال رونمایی خواهد شد.
PS:
Silent Hill meets Resident Evil meets NMH, we ARE going to shit the bricks when we see the game
http://assets.vg247.com/current//2010/02/fable-III.jpg
بله دوستان پيترm گفته كه ديگه سري fable بر پايه ي rpg نيست و بيشتر action/adventure خواهد بود.
اين قضيه ديشب در x10 درحالي گفته شد كه fable 3 در حال نمايش براي شركت كنندگان بود.
"من مطمئن نيستم كه ديگه fable رو يك rpg صدا بزنم , مطمئنا نه يك rpg دوره ي 1990s طوري كه وقتي شما اونو نگاه ميكنيد ميگيد اين بيشتر شبيه يك action adventure است"
وي افزود:
"تو بازي drama زياد, داستان و احساسات وجود داره اما با level up . من عاشق اون level up هستم. من از اون دسته آدمهايي نيستم كه يك شخصيت از قبل برنامه ريزي شده رو به شما بدم و بگم اين شما هستيد و ديگر هيچ."
نمایش محتوای مخفی
http://assets.vg247.com/current//2009/11/natal.jpg
Michael Pachter گفته که وقتی ناتال اواخر امسال در US عرضه بشه قیمتش 50 دلار خواهد بود.
http://www.vg247.com/2010/02/21/pach...l-sell-for-50/
http://27.media.tumblr.com/tumblr_ky...0uido1_500.jpg
Marcus در وبلاگ سازنده Halo: Reach گفته که:
بله, نسخه آلفا تموم شده و همیشه چیز روز به رو بهتر میشه!
MP beta که قراره به صورت عمومی عرضه بشه دارای بهبود های عظیمی هستش!
http://www.nobleactual.com/post/4016...ing-is-getting
سختافزار مورد نیاز Supreme Commander 2 تایید شد
مسوولان استودیو گسپاوردگیمز لیست سختافزار مورد نیاز جهت اجرای بهینه شمارهی دوم بازی استراتژی Supreme Commander را منتشر کردند.
بازی استراتژی همزمان Supreme Commander 2 با دو بخش تکنفره و 8نفره آنلاین در تاریخ دوم مارس (11 اسفند 1388) برای رایانههای شخصی و در تاریخ شانزدهم مارس سال جاری میلادی (25 اسفند 1388) برای کنسول ایکسباکس360 منتشر خواهد شد.
مشخصات حداقل سختافزار مورد نیاز و سختافزار پیشنهادی بازی Supreme Commander 2 عبارتند از:
حداقل سختافزار مورد نیاز:
سیستمعامل:
• ویندوز XP
• ویندوز ویستا
• ویندوز 7
پردازنده:
• 2.6 گیگاهرتز
حافظه:
• 1 گیگابایت (ویندوز XP)
• 1.5 گیگابایت (ویندوز ویستا)
• 1.5 گیگابایت (ویندوز 7)
کارت گرافیک:
• کارتهای گرافیکی مجهز به پردازنده 3بعدی و حداقل 256 مگابایت حافظه ویدئویی،
پشتیبانی کامل از دایرکتایکس9 و Pixel Shader 3.0
DirectX:
• مایکروسافت DirectX(R) 9.0c
دیسک سخت:
• 5 گیگابایت فضای خالی برروی دیسک سخت
• خطوط اینترنت با پهنای باند مناسب
سختافزار پیشنهادی از طرف تیم سازنده:
سیستمعامل:
• ویندوز XP
• ویندوز ویستا
• ویندوز 7
پردازنده:
• 3 گیگاهرتز Dual Core AMD یا مدلهای بهتر
حافظه:
• 2 گیگابایت (ویندوز XP)
• 2 گیگابایت (ویندوز ویستا)
• 2 گیگابایت (ویندوز 7)
کارت گرافیک:
• ATI Radeon™ X1800 یا مدلهای بهتر
DirectX:
• مایکروسافت DirectX(R) 9.0c
دیسک سخت:
• 5 گیگابایت فضای خالی برروی دیسک سخت
• خطوط اینترنت با پهنای باند مناسب
http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%201_2498.jpg- Supreme Commander 2
سازنده: Gas Powered Games
ناشر: Square Enix
سبک: استراتژی همزمان
پلتفرم: PC - Xbox360
تاریخ انتشار: 11 - 25 اسفند 1388
منبع:Dbazinews
---------------------------------------------
نسخهی آزمایشی بدکمپانی2 بیش از 3 میلیون بار دانلود شد
روز گذشته مسوولان کمپانی الکترونیکآرتز تایید کردند نسخهی آزمایشی بازی بتلفیلدبدکمپانی2 بیش از 3.5 میلیون بار توسط بازیکنندهها از طریق شبکههای مجازی پلیاستیشن و ایکسباکسلایو دانلود شده است.
مسوولان الکترونیکآرتز با ارسال پیامی در وبسایت توئیتر اینکمپانی خبر دانلود کمنظیر نسخهی آزمایشی بدکمپانی2 را تایید کردند.
نسخهی آزمایشی بدکمپانی2 در تاریخ بیستوپنجم فوریه سال جاری میلادی (6 اسفند 1388) بسته خواهد شد زیرا نسخهی اصلی و کامل بازی در تاریخ دوم مارس (11 اسفند 1388) در منطقهی آمریکای شمالی و در تاریخ پنجم مارس (14 اسفند 1388) در منطقهی اروپا در دسترس علاقهمندان قرار خواهد گرفت.
روز گذشته سایت اینترنتی آیجیان تصاویر جدیدی از بتلفیلدبدکمپانی2 منتشر کرد که نوید گرافیکی خارقالعاده را به بازیکنندهها میدهد.
پیش از این آقای گوردون وندایک، از تهیهکنندگان بازی بتلفیلدبدکمپانی2 در مصاحبهای اختصاصی با خبرگزاری ویدئوگیمر ادعا کرده بود این بازی از حیث جلوههای بصری و گرافیکی در حد آنچارتد2 خواهد بود اما از آن سبقت نخواهد گرفت.
لازم بهذکر است در بخشی از گزارش سازمان ESRB که در خصوص ردهبندی سنی بازی بتلفیلدبدکمپانی2 منتشر شده بود، به عملیاتی ویژه در جریان جنگجهانیدوم اشاره شده است.
http://www.dbazinews.com/uploads/BC2%20%286%29_2503.jpg- Battlefield Bad Company 2
سازنده: EA Digital Illusions CE
ناشر: EA
سبک: اکشن اولشخص
پلتفرم: PC - Xbox360 - PS3
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1388
منبع:Dbazinews
تصاویر:
God of War III و پک تماشاییhttp://assets.vg247.com/current//201...-packaging.jpg
SCEE یک پک از شاهکار GOW3 رو به نمایش گذاشت واقعا لذت داره حتی دیدن این پک چه برسه به....
این پک شامل دیسک بازی .کالکشن بازی.صحبت های سازندگان از مراحل و جزییات بازی و ....
لیست کامل محتوای این پک (قیمت:110یورو)
God of War III
God of War Collection (gentle reminder, this is God of War and God of War II, remastered in HD, running at 60 fps, with Trophy support, all on one Blu-ray Disc)
Extra game content downloadable via PlayStation Network
God of War Combat Arena containing an exclusive environment and seven challenges to complete
Dominus character skin
Apollo character skin
Phantom of Chaos character skin
Forgotten Warrior character skin
Special audio bonus
God of War Trilogy Soundtrack – God of War I, II, and III scores from the game (3 CDs in total)
God of War: Blood and Metal EP – a heavy metal homage featuring original music inspired by God of War (downloadable via PSN)
Artbook
Postcards
منبع:بازی نما
گفتگوی ویدیویی با اندی پارک یکی از هنرمندان ساخت بازی خدای جنگ 2و 3 به زبان انگلیسی
http://i47.tinypic.com/2dlvlv8.jpg
Video interview with God of War 2 and 3 concept artist, Andy Park.
CGChannel have posted a video interview with concept artist Andy Park, who worked on God Of War 2 and 3
In the interview he goes through the tools he uses on a day to day basis, the challenges seen in production and talks about his role as a senior artist.
124 مگابایت
http://cgchannelvideos.s3.amazonaws....rk_720x405.flv
شنهای فراموش شده، روایتی هفت ساله از داستان شاهزاده
یوبیسافت تایید کرد خط داستانی شنهای فراموش شده، جدیدترین نسخه از مجموعه بازیهای شاهزاده پارسی به فاصلهی زمانی بین شمارههای اول و دوم سری خواهد پرداخت.
خط داستانی شنهای فراموش شده فاصلهی زمانی هفت ساله بین شمارههای اول و دوم مجموعه بازیهای شاهزاده پارسی را پوشش خواهد داد که بهگفتهی مایکل مکاینتایر، طراح ارشد مراحل بازی همیشه مورد توجه تیم طراحان و سازندگان این مجموعه بوده.
مکاینتایر در مصاحبهای اختصاصی با سایت اینترنتی کوتاکو اذعان داشت: "در این شماره ما به عالم شنهای زمان باز خواهیم گشت. ما میدانیم شاهزاده ماجراهای خود را در فاصلهی زمانی بین دو شمارهی اول ادامه خواهد داد، مکان و زمانی که همیشه مورد علاقهی تیم سازندگان مجموعه بازیهای شاهزاده پارسی بوده است."
وی سخنان خود را این چنین ادامه میدهد: "شنهای فراموش شده کاملا به نسخهی شنهای زمان وفادار خواهد بود. ما تمام توان خود را بهکار بستیم تا این وفاداری از حیث بصری و حسی قابل لمس باشد. البته شخصیت شاهزاده از فردی سادهلوح به مبارزی بدبین و محتاط تغییر پیدا کرده است."
در جریان بازی شاهزاده به شهر تحت حکومت برادرش، ملک خواهد رسید، جایی که ارتش شنهای کهن آن را با خاک یکسان کردهاند. مطمئنا میدانید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد،... شاهزاده باید شهر را از شر ارتش شنها نجات دهد. در مسیر نجات شهر، شاهزاده کمکهایی نیز دریافت خواهد کرد، از جمله مکانیزم بهعقب بازگرداندن زمان و نیروهایی دیگری که در جریان بازی به آنها دست پیدا خواهد کرد. این نیروها در مواردی با عناصر اصلی در ارتباط خواهند بود،... مثل آب.
در برخورد با سطوح آب شاهزاده میتواند با متوقف کردن زمان از آنها بهعنوان سکوهای ثابت استفاده کند. بطور مثال شاهزاده میتواند از فوارههایی که آب بطور افقی از آنها خارج میشود بهعنوان میلههای ثابت برای تاب خوردن و پریدن استفاده کند. در جریان بازی چهار قدرت اصلی وجود خواهد داشت که شاهزاده با پیشروی در خط داستانی آنها را بهدست خواهد آورد. با اضافه شدن قدرتهای شاهزاده معماهای بازی نیز بهمراتب سختتر و پیچیدهتر خواهند شد. بهطور مثال در قسمتی از بازی شاهزاده باید از بخشی از جریان آب بهعنوان سکوی ثابت استفاده کند و بلافاصله با خنثی کردن قدرت توقف زمان از میان تودههای آب عبور کند.
در جریان بازی قدرتهای کوچکتری نیز وجود خواهد داشت که بازیکننده به انتخاب خود از آنها استفاده خواهد کرد.
مکاینتایر ادامه میدهد: "یکی از مکانیزمهای اصلی بازی ضربات چندگانه (Combo) خواهد بود. باید توجه داشت سیستم ضربات چندگانه بههیچوجه حالت خطی نخواهد داشت و سعی شده دقیقا مشابه نسخهی شنهای زمان طراحی و اجرا شود. در نسخهی شنهای فراموش شده بازیکننده میتواند از حداکثر 11 ضربهی چندگانه پشت سر هم استفاده کند.
مکاینتایر تاکید میکند در روند بازی شنهای فراموش شده صحنههای مبارزه و معمایی در تعادل کامل خواهند بود.
شاهزاده پارسی شنهای فراموش شده در تاریخ هجدهم مه سال جاری میلادی (28 اردیبهشت 1389) در منطقه آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. همچنین نسخهی منطقه اروپا دو روز بعد در تاریخ بیستم مه (30 اردیبهشت 1389) در اختیار علاقهمندان قرار خواهد گرفت.
http://dbazinews.com/uploads/Prince%...Sands_1447.jpg- Prince of Persia: The Forgotten Sands
سازنده: UbiSoft Montreal
ناشر: UbiSoft
سبک: اکشن ماجرایی
پلتفرم: PC - Xbox360 - PS3 - Wii - HandHeld
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1389
منبع:Dbazinews
تصاویر:
http://www.dbazinews.com/uploads/POP08_2532.jpg
CAPCOM در ماه آپريل يک رونمايی عظيم خواهد داشت!
http://assets.vg247.com/current//200...apcomlogoa.jpg
بنا بر گفته capcom آن ها دور و بر ماه آپريل يک رونمايی بزرگ خواهند داشت!
اين خبر در US pS Blog در يک گفت و گو بر سر کاهش قيمت CAPCOM VS MARVEL منتشر شده است .
در ضمن دو بازی بزرگ اين شرکت يعنی Dead rising 2 و lost planet 2 در اين سال عرضه ميشوند!
SOURCE
تاریخ انتشار Dawn of War II: Chaos Rising
THQ اعلام کرد Extantion بازیWarhammer 40k: Dawn of War 2 تاریخ March 11 در آمریکا منتشر خواهد شد.
کمپانی تاریخ انتشار را در مطبوعات تائید کردند و همچنین گفتند این بازی خواهد درخشید
Jonathan Dowdeswell گفته Chaos Rising بر اساس بازی موفقیت های Dawn of War 2 ساخته شده تا تجربه ای فراموش نشدنی و حماسی برای طرفدارها و کسانی که تازه با بازی آشنا شدند خلق کنه.
Chaos Rising ادامه بازی Dawn of War II که در سال 2009 بهترین بازی RTS سال شد هست.
انونس بزرگ Capcom در ماه April
کپکام امسال یعنی سال 2010 بسیار سرش شلوغ است ! از یک سو انتشار بازی هایی مانند : Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth و Dark Void و Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars و از سویی دیگر ساخت و تلاش برای روانه کردن بازی هایی مانند Dead Rising 2 و Lost Planet 2 و Mega Man 10 و Monster Hunter 3 و Resident Evil 5: Gold Edition و Super Street Fighter IV به بازار ، سالی شلوغ برای شرکت کپکام رقم زده است ! با این حال همه ی ما انتظار بازی های بزرگتری از جمله ادامه ای بر فرانچایز های قدیمی این شرکت را داریم .
مانند Devil May Cry و Onimusha و ...
این شرکت ژاپنی در جدیدترین اقدام خود قول داده است در ماه اپریل یک announcement بزرگ خواهد داشت . John Diamonon از شرکت Capcom در اخرین کامنت خود که در PS Blog داده شده است !!! اشاره میکند این شرکت در ماه اپریل یک رونمایی بزرگ خواهد داشت . حدس زده میشود این بازی یا هرچه که شما حدس میزنید در رابطه با PSP یا PS3 خواهد بود ! این به خاطر دادن این خبر در بلاگ امریکایی PS است .
شاید بد نباشد بدانید که Assassin's Creed 2 و Settlers VII از اولین عناوین PC خواهند بود که از سیستم DRM جدید یوبی سافت استفاده خواهند کرد. ممکن است بپرسید تجربه ی بازی کردن با این سیستم چگونه است ؟؟
جواب ما : به همان بدی که فکر می کنید
سیستم جدید DRM نیاز به اتصال مداوم به اینترنت دارد بطوری که اگر در هنگام بازی کردن این اتصال به هر دلیلی قطع شود با پیغامی نظیر پیغام زیر مواجه خواهید شد
این بدین معنی است که نه تنها امکان ادامه ی بازی برای شما میسر نخواهد بود بلکه تمامی پیشرفت شما از آخرین checkpoint و یا save در بازی نیز از بین خواهد رفت و تنها راهی که پیش روی شما خواهد بود اینست که تا اتصال مجدد به اینترنت صبر کنید و یا کلا از بازی خارح شوید.
اگر شما در هنگامی که به اینترنت وصل نیستید بخواهید بازی را اجرا کنید با Error مواجه خواهید شد.
البته یوبی سافت خود اعتقاد دارد که این سیستم دارای مزیت هایی هست از جمله اینکه برای بازی کردن به مکان یا PC خاصی محدود نیستید و با توجه به اینکه Save های بازی به صورت Online هم می تواند ذخیره شود شما می توانید صرفا با نصب بازی ، در هر مکان و بر روی هر PC به ادامه ی آن مبادرت ورزید.
اینکه استفاده ار این سیستم در کاهش Piracy بر روی PC چقدر موثر خواهد بود ؟ و یا اصلا استفاده از آن چقدر می تواند سارقان بازی را ترغیب به خرید نسخه ی قانونی کند ؟ و یا چقدر طول میکشد که این سیستم نیز توسط هکر ها دور زده شود ؟ سئوال هائیست که بهتر است جواب آن ها را به آینده واگذار کنیم.
Kitase : ساخت FF VII , اگر يك سال طول بكشد
Yoshinori Kitase گفته اگر دوباره سازي FF VII يك سال طول بكشه ما اين كار رو ميكنيم. ايشون گفتن با تكنولوژي امروز ميشه اين بازي رو دوباره سازي كرد ولي تو يك سال فك نكنم.
"اگر اين امكان وجود داشت كه همه ي تجهيزات و كارگاها و خلاصه همه چي رديف بشه كه اين بازي رو در مدت يك سال بسازيم من حتما اين كار روميكردم "
"اما حتي FF XIII سه سال و نيم وقت برده , اگر ما بخواييم FF VII رو با همين سطح گرافيكي و جزئيات بسازيم , فك ميكنم يه چيزي حدود 3 يا 4 برابر سه سال و نيم وقت ميبره كه ما اين بازي رو رديف كنيم , پس اين يه خورده غير عقلاني هستش"
"اما اگر يه موقعيتي براي ساخت دوباره ي بازي با شرايط خوب (همون يك سال) پيش بياد مطمئن باشيد كه اين بازي ساخته خواهد شد."
منبع
Lost Planet 2
Capcom تایید کرد به دلیل کمبود فضای DVD-9 مجبور به حذف محتویات زیادی از نسخه ی XBOX 360 دومین قسمت از عنوان شوتر این شرکت یعنی Lost Planet 2 شده است.
تهیه کننده ی بازی Jun Takeuchi(و همچنین تهیه کننده ی Resident Evil 5)طی مصاحبه ای با Kotaku توضیح داد که "محتویات حذف شده اینبار واقعاً زیاد بودند،پس از اتمام ساخت بازی ما با فضای قابل دسترسی دیسک کشتی گرفتیم!"
Takeuchi ادامه داد:"محتویات ویرایش شده بسیار حجیم بودند و رو در رویی با این موضوع از هر چیز دیگر مشکل تر بود."تهیه کننده ی بازی اضافه کرد"تیم وی از ادامه ی روند کاستن حجم محتویات برای جا دادن آن در یک دیسک تقریباً به گریه کردن افتاد!"
هرچند که در پایان Takeuchi با گفتن:"من فکر میکنم بعداً ما میتوانیم این موارد حذف شده را به صورت DLC اضافه کنیم"امید را به کاربران XBOX 360 بازگرداند.
کپکام امروز اعلام کرد اگر بازیکنان Lost Planet 2 را از GameStop پیش خرید کنند, دو مپ برای قسمت مولتی پلیر نیز به صورت مجانی در یافت خواهند کرد.
نام این دو مرحله نیز مشخص شده : Helix و بازگشت به جزیره ( Back to The Island ). عکس های مربوط به این دو مپ را میتوانید در لینک منبع ببینید.
کمپانی همچنین اعلام کرد این خرید مزایای دیگری نیز خواهد داشت, کاراکتر آلبرت وسکر به همراه اسلحه مخصوص او در پنجمین قسمت Resident Evil .
وسکر دو هفته پیش در X10 به نمایش عموم در آمد.
Lost Planet 2 در تاریخ 18 May برای X360 و PS3 عرضه خواهد شد.
منبع
Mark Beaumont، رییس شرکت کپکام امروز صبح به طرز ناگهانی در گذشت. به گفته MCV علت مرگ، حمله قلبی بوده ولی کپکام در این مورد سخنی نگفته است.
کپکام در پیام تسلیت خود گفت:" دوست و رییس عزیزمان، مارک، امروز صبح درگذشت و این ضایعه ما را در اندوه فرو برد تا با خانواده و دوستان او همدردی کنیم. ما همیشه او را به خاطر شوخیهایش، شور و نشاطش و تعهد کاریش به خاطر خواهیم سپرد. او رهبر بزرگی بود و روحش در همه کارهای ما خواهند ماند. "
وی از سال 2005 با کپکام بود و در هنگام مرگ، در اواخر دهه 50 زندگی خود بسر میبرد.
Source
آخرین خبر رسیده درباره اقدام جدید Ubisoft برای جلوگیری از Piracy این بود که شما برای انجام بازی ها باید به طور مداوم به اینترنت وصل باشید.
این اقدام با واکنش بزرگی در اینترنت مواجه شد.مردم از این ناراحت بودند که این روش باعث غیر قابل دسترس شدن بازی های Ubisoft برای کسانی که اینترنت ندارند بشه و همچنین ابراز نگرانی هایی هم در مورد حریم خصوصی هم شد.
بعد از مدتی که Ubisoft متوجه جنجال برانگیزی این حرکت شد مدیر بازاریابی Ubisoft انگلیس توضیح داد:
دزدی بازی ها بر روی PC بسیار شدید هست و برای ادامه ساخت بازی برای این پلتفرم خنثی کردن آن ضروری است.
"ما آگاه هستیم که بعضی از بازیکن ها نمیتوانند به اینترنت متصل شوند ولی با گسترش WiFi عده بیشتری میتوانند به اینترنت به صورت محدود متصل شوند در نتیجه اون گروه باقی مانده بسیار کم هستند.ما میدونیم که اتصال به اینترنت بصورت دائم تصمیم جنجال بر انگیز و برای عده ای از بازیبارها PC یک تقطه ضعف به حساب میاد ولی ما امیدواریم آنها احساس کنند که این سرویس برای پلتفورم Pc ارزش داره.
Pannell اشاره کرد که Anti Piracy جدید بسیاری از معایب DRM قدیمی را حذف کرده.بسیاری از محدودیت های DRM های قدیمی دیگر نخواهند بود.در آینده Ubisoft اجازه نصب بدون محدودیت بازیها , قابلیت بازی بدون دیسک و Save اطلاعات که در کامپیوترهای multiple قابل در دسترس هست عرضه میکته .
زمانی که Piracy بازیها قطع بشه سازندگان بازی بر روی بازیهای PC دوباره بودجه های بیشتری مشخص میکنند. اتصال به اینترنت فقط یک هزینه کوچک هست.
منیع
بله همونطور كه ميبينيد MGS:PW همون MGS5 است , حداقل بوده.
يك پيغام از طرف Jiro Oish در بلاگ سازنده ها در Kojima Productions نشون ميده كه اين بازي پروژه بعدي و جزو شماره هايه اصلي اين سري بوده .
اگر چه اين اولين باري نيست كه اعلام كردن اين عنوان قرار بوده MGS5 باشه.Hideo Kojima چند هفته پيش تاييد كرد كه اين قرار بوده يكي از شماره هايه اصلي باشه ولي چون الان رو psp هست ديگه شماره گزاري نميشه.
منبع
چند روز پیش جشنی در قالب مسابقه برای Battlefield : Bad Company 2 برگزار شد . مشاهیر زیادی از بازیکن های NFL تا بازیگران مشهور تلوزیونی در آن شرکت کرده بودند . اما از همه مهمتر کسانی بودند که اطلاعاتی راجع به بازی و روند آن داشته باشند . به همین دلیل به سراغ آقای Patric Bach ( از سمت راست ، نفر دوم ) ، تهیه کننده ارشد بازی رفتیم تا احساس او را راجع به شرکت در جشن بازی که آن را ساخته است جویا بشیم . همچنین از او سوالاتی راجع به بازی بپرسیم .
با ما همراه باشید .
به عنوان کسی که در ساخت بازی های رایانه ای مشغول هستید ، نظرتون راجع به برگزاری چنین جشن ها و رخداد ها چیست ؟
فکر می کنم تجربه جالبی باشه . وقتی به مصرف کنندگان را در دید وسیع تر ، جالب تر از آن در هنگام تجربه بازی که ساختید میبینید ، می توانید تصمیمات درستی نسبت به آنچه انجام داده اید بگیرید . بعضی از بازیکن ها آماتور و معمولی هستند ، بعضی دیگر حرفه ای هستند . وقتی از یک زاویه دید آنها را در کنار هم میبینید واقعا جالب و قابل توجه است .
این بازی ها بسیار محبوب هستند . واضح است که شماره اول بازی نیز بسیار محبوب بود و EA پشتوانه خوبی برای شماره دوم به دست آورد . شما از چه چیزهایی برای به دست آوردن مخاطب و محبوبیت بیشتر استفاده کردید ؟
من فکر می کنم هر چیزی که در بازی پیاده می شود تجلی افکار ماست ، تجلی افکار تیم داخلی که بازی را خلق می کند . البته شما باید به این نکته هم فکر کنید که هر کسی چگونه این بازی را انجام خواهد داد . ما فقط خواهان این نیستیم که عده ای خاصی بتوانند بازی های ما را تجربه کنند . می می خواهیم بازی بسازیم که همه و همه بتوانند از انجام آن لذت ببرند . بازی که عمق و طول عمر بالایی داشته باشد تا بتواند تا مدت ها ماندگار بماند . من می خواهم دوست دختر من ، دوستان من قادر باشند بازی را انجام دهند تا من هم بتوانم با آنها بازی کنم . ( با خنده )
یکی از داستان ها و حرف و حدیث هایی که در این باره رد و بدل می شود وجود بازی با نام Modern Warfare است . شما به مدت زمان عرضه بازی نزدیک شده اید ، راجع به روبرو شدن و رقابت به بازی به خوبی Modern Warfare چه نظری دارید ؟
ما احترام زیادی برای رقیبان و همکاران خود در دبگر شرکت ها و استدیو ها قائل هستیم . من فکر می کنم چیزی که Battlefield ارائه می کند و برای آن ایستاده است ، در بازی دیگری وجود ندارد . ما وسایل نقلیه را دارا هستیم ، ما انفجارها را داریم و در مرتبه ای بالاتر پیاده نظام ها را داریم که هسته اکثر بازی ها را تشکیل می دهند . نکته مهم و قابل توجه میراث و پیشینه ای است که در نام Battlefield وجود دارد . گاهی اوقات ما از خود می پرسیم که شما در حال کپی کردن دیگران هستید یا در حال تقلید کردن و یا حتی می خواهید دقیقا مانند آنها باشید ! و جواب بسیار ساده است ، نه ! ما در صدد این هستیم تا بهترین نسخه Battlefield تا کنون را بسازیم و به هوادان تقدیم کنیم . این هدف و مقصد ماست .
شما پیشتر اعلام کردید که در روز اول عرضه بازی DLC خواهید داشت . برنامه های دیگر شما درباره DLC چیست ؟
بازی با یک فروشگاه داخلی همراه است که در Main Menu بازی قرار دارد . پس شما می توانید از آن به عنوان یک تقویم استفاده کنید ، تقویمی که برنامه DLC ها را به شما نشان خواهد داد . ما می خواهیم شبکه برای همه باشد تا بتوانند با یکدیگر بازی کنند پس نقشه ها برای همه در دسترس خواهد بود . ما می خواهیم مطمئن شویم که مشتریان خود را حمایت می کنیم ، همچنین بازی را برای اینکه تا مدت ها سرگرم کننده و سرپا باشد .
امشب مود اختصاصی Gamestop اجرا شد . آیا مودهای دیگری نیز وجود دارند که به صورت DLC به بازی اضافه شوند ؟
ما برنامه های متععدی در این باره و کلا راجع به DLC ها داریم که متاسفانه در حال حاضر نمی توانم راجع به آنها صحبت کنم . بازی به وسیله فروشگاهی که درون آن وجود دارد مرتب به روز خواهد شد . ما می خواهیم به ندای مشتریان و کاربران خود جواب دهیم و صدای خواسته های آنها را بشنویم .
سه هفته تا روز عرضه بازی باقیست . آیا آماده هستید ؟
بله ، ما برای شروع آماده ایم و تمام کارها را انجام داده ایم .
بسیار عالی . امیدوارم روز عرضه بازی موفق باشید .
Joystiq
Blizzard Entertainment و Legendary Pictures صفحه IMDB فیلم Warcraft را تغییر داده اند و در حال حاضر به نظر می رسد این فیلم با نام Warcraft: The Rise of the Lich King عرضه شود. تاریخ عرضه فیلم در حال حاضر سال 2011 اعلام شده است که البته تنها یک تاریخ موقت است.
به نظر می رسد این اثر بر اساس پر فروش ترین کتاب مجموعه World of Warcraft یعنی Arthas: Rise of the Lich King نوشته شده است. این کتاب توسط نویسنده معروف امریکایی Christie Golden نوشته شده است که پیش از این دو کتاب دیگر در مجموعه WoW به نام های Warcraft: Lord of the Clans و World of Warcraft: Rise of the Horde را نوشته است.
این داستان به شرح زندگی Arthas از 10 سالگی می پردازد و یکی از حماسی ترین داستان های دنیا WoW است.
فیلم Warcraft: The Rise of the Lich King توسط کارگردان مشهور سینما یعنی سم ریمی ( Spider Man , Evil Dead ) ساخته می شود. پیش از این اعلام شده بود که فیلم دارای درجه سنی PG-13 خواهد بود و با بودجه ای بیش از 100 میلیون ساخته خواهد شد.
سیستم مورد نیاز بازی Just Cause 2 مشخص شد
با گذشت زمان دیگر OS های قدیمی جوابگوی بازیهای جدید نمیشوند و یواش یواش از رده خارج میشوند بازی معروف شرکت Eidos یعنی Just Cause 2 که قرار است برای سه پلتفرم PC . 360 .PS3 در ماه مارچ سال 2010 وارد شود سیستم مورد نیاز این بازی معرفی شد که یکی از نکات جالب ان پشتیبانی نکردن این بازی از OS XP میباشد . سیستم مورد نیاز به شرح زیر است که میتوان گفت برای بازی کردن با کیفیت بالا باید سخت افزار ی قوی داشت .
Minimum System Requirements:
OS: Microsoft Windows Vista (Windows XP is unsupported)
Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz)
Memory: 2GB System Memory
Hard Drive: 10GB of free drive space
Graphics: DX10 compatible graphics card with 256 MB of memory (Nvidia GeForce 8800 series/ ATI Radeon HD 2600 Pro)
Sound: 100% DirectX 10 compatible sound card
DirectX: Microsoft DirectX 10
Recommended System Requirements:
OS: Microsoft Windows Vista SP1 or Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 2.4GHz or equivalent
Memory: 3GB system Memory
Hard Drive: 10GB of free drive space
Graphics: DX10 compatible graphics card with 512 MB of memory (Nvidia GeForce GTS 250 series/ ATI Radeon HD 5750 series)
Sound: 100% DirectX 10 compatible Dolby Digital 5.1 sound card
DirectX: Microsoft DirectX 10.1
Source
رئیس Rebellion آقای Jason Kingsley گفته نقدهای بازی Aliens Versus Predator به طور متوسط خوب بود و در حال صحبت با استدیو در مورد دنبال بازی هستیم.
ما می خواهیم AvP یک بازی موفق قطعی مثل تبلیغات شود که ما فکر میکنیم این موفقیت را بدست آوردیم.
او افزود ما به طور مداوم در حال صحبت با SEGA در مورد ادامه ساخت سری AVP هستیم.من نمی خوام بگم که ما در چه مرحله از مذاکرات هستیم ولی واقعا به ساخت franchise بازی علاقه دارم . . .
کمپانی Fox خیلی هیجان زده هست که ما چیکار میکنیم و چه احساسی در مورد ساخت ادامه بازی داریم.
Jason Kingsley گفته که reviews های بازی بیشتر خوب بوده و فقط 3 reviews بد داشتیم که اون هم از آمریکایی بوده که این خیلی غیر عادی هست.اگر اون review ها را ندید بگیرید بازی AvP امتیاز خوبی کسب کرده.
منبع
مسوولان نینتندو در جریان همایش این کمپانی که شب گذشته در شهر سانفرانسیسکو ایالات متحدهی آمریکا برگزار شد تاریخ عرضهی دومین قسمت از مجموعه بازیهای سوپر ماریو گالاکسی را رسما تایید کردند. بازی بسیار محبوب و دوستداشتنی سوپر ماریو گالاکسی2 در تاریخ بیستسوم مه سال جاری میلادی (2 خرداد 1389) در منطقهی آمریکای شمالی در اختیار علاقهمندان قرار خواهد گرفت.
خانم کمی داناوی، مدیرکل بازرگانی شعبهی آمریکای شمالی نینتندو شب گذشته در جریان همایش شهر سانفرانسیسکو رسما خبر انتشار سوپر ماریو گالاکسی 2 را در اواخر فصل بهار سال آینده تایید کرد. همچنین در جریان کنفرانس رسانهای نینتندو اولین تریلر از بازی سوپر ماریو گالاکسی 2 نمایش داده شد.
صبح روز گذشته شعبهی استرالیا سایت اینترنتی آیجیان از انتشار شمارهی دوم از مجموعه بازیهای سوپر ماریو گالاکسی و قسمت جدید بازی متروید در تابستان سال جاری میلادی خبر داده بود. آقای Greg Arthurton از عوامل شعبهی استرالیا سایت اینترنتی آیجیان تاکید کرده بود این دو عنوان در جریان تعطیلات سال نو میلادی منتشر نخواهند شد و با عرضه در فاصلهی زمانی بین ماههای ژوئن و آگوست سال جاری میلادی بهنوعی میدان بسیار مناسب فروش فصل تعطیلات را بهنفع جدیدترین نسخه از مجموعه بازیهای زلدا خالی خواهند کرد.
http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...alaxy_2204.jpg- Super Mario Galaxy 2
سازنده: Nintendo EAD
ناشر: Nintendo
سبک: پلتفرمر
پلتفرم: انحصاری Wii
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1389
تصاویر منتشر شده از سوپر ماریو گالاکسی 2:
http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%201_2590.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%202_2591.jpg
http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%203_2592.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%204_2593.jpg
http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%205_2594.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%206_2595.jpg
http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%207_2596.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%208_2597.jpg
http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...2%209_2598.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Sup...%2010_2599.jpg
dbazinews
اسپلیت/سکند 21 اردیبهشت در اختیار علاقهمندان
مسوولان کمپانی دیزنیاینتراکتیو تاریخ انتشار بازی مسابقهای اسپلیت/سکند را رسما تایید کردند. بازی مسابقهای اسپلیت/سکند که در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه خود را زیرنظر استودیو بلکراک سپری میکند در تاریخ بیستویکم مه سال جاری میلادی (21 اردیبهشت 1389) در اختیار بازیکنندههای کشور انگلستان قرار خواهد گرفت.
دیزنیاینتراکتیو تاکید کرد بازی در زمان انتشار برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، ایکسباکس360 و پلیاستیشن3 تحت عنوان اسپلیت/سکند: ولاسیتی (Split/Second: Velocity) عرضه خواهد شد. همانطور که اکثر بازیکنندهها با این عنوان آشنایی دارند در جریان اسپلیت/سکند شاهد مسابقات رانندگی نفسگیر با چاشنی اکشن و انفجار و گرافیکی خارقالعاده خواهیم بود.
در ماه ژانویه آقای تونی بکویت، مدیرعامل استودیو بلکراک در مصاحبهای اختصاصی با سرویس خبری ویجی247 از پروژهی محرمانهای که پس از انتشار اسپلیت/سکند رونمایی خواهد شد، خبر داده بود.
در ادامه میتوانید تصاویر جدید بازی اسپلیت/سکند که نوید مسابقاتی مهیج همراه با اکشن فرار را میدهند مشاهده کنید.
http://www.dbazinews.com/uploads/Spl...econd_2604.jpg- Split Second: Velocity
سازنده: Black Rock Studio
ناشر: Disney Interactive Studios
سبک: مسابقهای
پلتفرم: PC - Xbox360 - PS3
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1389
تصاویر منتشر شده از بازی اسپلیت/سکند:
http://www.dbazinews.com/uploads/Spl...d%206_2610.jpg
سامانهی بحثبرانگیز یوبیسافت برای کانویکشن تایید شد
اینطور که بهنظر میرسد سامانهی جنجالی و بحثبرانگیز یوبیسافت پس از نسخههای رایانههای شخصی فرقهیاساسین2 و Settlers 7 اینبار سراغ جدیدترین قسمت از مجموعه بازیهای اسپلینترسل آمده است.
سخنگوی یوبیسافت رسما تایید کرد نسخههای رایانههای شخصی تمامی عناوینی که از این پس توسط این کمپانی منتشر میشوند بههمراه سامانهی جدید DRM یوبیسافت که بازیکنندهها را مجبور به اتصال دائم به خطوط اینترنت میکند، عرضه خواهند شد.
روز گذشته سایت اینترنتی شیکنیوز نام کانویکشن، جدیدترین قسمت از مجموعه بازیهای اسپلینترسل را بههمراه عناوینی همچون سایلنتهانتر5، شاهزادهی پارسی: شنهای فراموش شده و گوستریکان جدید که مراحل ساخت و توسعه خود را پشتسر میگذارند بهعنوان بازیهایی که سامانهی DRM یوبیسافت برروی آنها پیاده خواهد شد، معرفی کرد.
پیشتر سخنگوی یوبیسافت در مصاحبه با نشریهی پیسیگیمر اذعان داشته بود: "شاید گفتن این موضوع تا حدودی دشوار باشد اما تا زمانی که همهی ما زنده هستیم تمام بازیهای یوبیسافت از این سامانه استفاده خواهند کرد."
هنگامی که ماه گذشته مسوولان یوبیسافت از سیستم جدید DRM این کمپانی رونمایی کردند تعداد زیادی از بازیکنندههایی که نسخههای اصلی بازیها را تهیه میکنند، خوشحال شدند، اما با انتشار اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه و اینکه بازیکنندهها باید بطور دائم به خطوط شبکهی اینترنت متصل باشند، خوشحالی آنها دیری نپایید.
پیش از این مسوولان یوبیسافت از نصب این سامانه بر روی نسخهی ریانههای شخصی فرقهیاساسین2 خبر داده بودند.
بازی اسپلینترسل کانویکشن در ماه آوریل سال جاری میلادی برای پلتفرمهای رایانههای شخصی و ایکسباکس360 منتشر خواهد شد.
http://www.dbazinews.com/uploads/Spl...ction_1326.jpg- SplinterCell: Conviction
سازنده: UbiSoft Montreal
ناشر: UbiSoft
سبک: اکشن سومشخص/ مخفیکاری
پلتفرم: PC - Xbox360
تاریخ انتشار: آوریل 2010 میلادی
dbazinews
بازهم ترنسفورمرز، بازهم اوپتیموسپرایم
حتما اطلاع دارید جدیدترین قسمت از مجموعه بازیهای ترنسفورمرز تحت عنوان "وار فور سایبرترون" مراحل ساخت و توسعهی خود را زیر نظر استودیوهای بازیسازی هایمون (High Moon) سپری میکند.
نسخهی WfC برای نخستین بار در تاریخ پانزدهم دسامبر سال گذشته میلادی رونمایی شد. در تاریخ شانزدهم دسامبر مسوولان کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی طی نشستی مطبوعاتی تایید کردند خط داستانی نسخهی WfC روایتی متفاوت از دو نژاد معروف اتوبوتها و دیسپتیکانها خواهد بود. بهمحض انتشار اولین تریلر از نسخهی WfC، سایت اینترنتی آیجیان به این بازی لقب "تیمارستان آرخام سال 2010" داد.
امروز تصاویر جدیدی از این نسخه در خروجی خبر سایتهای مرتبط با بازیهای رایانهای قرار گرفته است که نوید گرافیکی پویا و قابلقبول میدهند.
بازی ترنسفورمرز: وار فور سایبرترون در ماه مه سال جاری میلادی برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، ایکسباکس360، پلیاستیشن3، نینتندو Wii و DS منتشر خواهد شد.
http://www.dbazinews.com/uploads/Tra...ers11_2632.jpg- Transformers: War for Cybertron
سازنده: High Moon Studios
ناشر: Activision
سبک: اکشن ماجرایی
پلتفرم: PC - Xbox360 - PS3 - Wii - DS
تاریخ انتشار: مه 2010 میلادی
dbazinews
تصاویر منتشر شده از نسخهی وار فور سایبرترون:
http://www.dbazinews.com/uploads/Transformers1_2622.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Transformers2_2623.jpg
http://www.dbazinews.com/uploads/Transformers3_2624.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Transformers4_2625.jpg
http://www.dbazinews.com/uploads/Transformers5_2626.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Transformers6_2627.jpg
http://www.dbazinews.com/uploads/Transformers7_2628.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Transformers8_2629.jpg
http://www.dbazinews.com/uploads/Transformers9_2630.jpg http://www.dbazinews.com/uploads/Tra...ers10_2631.jpg
روز گذشته مسوولان انجمن تولیدکنندگان تفریحات و سرگرمیهای رایانهای (CESA) تاریخ برگزاری نمایشگاه توکیو گیم شو 2010 را رسما تایید کردند. مجموعه نمایشگاههای توکیو گیم شو یا TGS هر سال در مرکز همایشهای ماکوهاری مسه در چهل کیلومتری شرق توکیو، پایتخت ژاپن برگزار میشود.
توکیو گیم شو امسال که مصادف است با بیستمین سالگرد این مجموعه نمایشگاهها از پنجشنبه، شانزدهم سپتامبر (25 شهریور 1389) لغایت یکشنبه نوزدهم سپتامبر سال جاری میلادی (28 شهریور 1389) ادامه خواهد داشت.
دو روز نخست نمایشگاه به کنفرانسهای کمپانیهای صاحب کنسول و شرکتهای بازیسازی اختصاص خواهد داشت و دو روز پایانی نیز برای استفادهی عموم درنظر گرفته شده است. مجموعه نمایشگاههای TGS بهدلیل آزاد بودن ورود برای عموم در دو روز انتهایی هر دوره از محبوبیت بیشتری حتا نسبت به نمایشگاههای E3 برخوردار است.
با این حساب از نمایشگاه گیمزکام امسال که در فاصلهی زمانی بین هجدهم تا بیستودوم آگوست سال جاری میلادی (27 الی 30 مرداد 1389) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد تا نمایشگاه TGS 2010 کمتر از یک ماه زمان خواهد بود.
http://www.dbazinews.com/uploads/TGS2009_2634.jpg- Tokyo Game Show 2009
dbazinews