sorna
01-05-2012, 01:45 PM
http://www.pic.p30ask.com/images/00454627403772367285.jpg (http://www.pic.p30ask.com/)
ماني حدادي: گويا هيچ توقفي براي پيشرفت تكنولوژي در صنعت خودرو وجود ندارد. چه اين صنعت گرفتار مسائل اقتصادي باشد و چه ضعفهاي بازار فروش را تحت تاثير قرار دهد، علم مسير خود را ميرود. كمپاني متزلزل فورد كه با محصول پردرخواست خود يعني پيكاپ سري F پرآوازه است، اين بار پيشرانه جديدي روي مدل F-250 آن سوار كرده است كه توسط پارافين مايع تغذيه ميشود. اين خودرو يك كانسپت نيست. برنامهها حاكي از آن است كه تا سال 2010 ميتوان اين هيولاي موفق را در خيابانها ديد. F-250 جديد كه چند روز پيش در نمايشگاه خودروسازان بزرگ در لاسوگاس آمريكا رونمايي شد 30درصد نسبت به مدل بنزيني ارزانتر تمام شده است. از لحاظ آلايندگي 20درصد اكسيد نيتروژن كمتري توليد ميكند و تا 60درصد نيز توليد مونواكسيد كربن آن كاهش يافته است.
كمپاني فورد هنوز اطلاعات دقيقتري را منتشر نكرده است ولي از شواهد برميآيد باك اين خودرو يك مخزن عظيم 230 ليتري سوخت است. تمام شاسي استيل و با ريلهاي آلومينيومي تقويت شده است. گفته ميشود اين خودرو با يك باك پر ميتواند تا 805 كيلومتر مسافت بپيمايد. مانند مدل استاندارد، اين F-250 جديد نيز در دو حالت 2×4 و 4×4 عرضه ميشود كه بازه قدرتي 300 تا 362 اسببخار و بازه گشتاوري 365 تا 650 پوند بر فوت تنوع انتخابي دارد. با توجه به اين ارقام توقع تحمل 1270 كيلوگرم بار و توانايي كشيدن 5 تن بار، خيلي غيرعادي نيست. تمام نيروي توليدي اين خودرو توسط جعبهدنده پنج سرعته اتومات و يا شش سرعته دستي قابل كنترل است. كيت تبديلكننده منبع سوخت اين خودرو با تمام تجهيزات هشت هزار دلار هزينه خواهد داشت. كمي زمان لازم است تا ببينيم اين پيكاپ نيز مانند برادرخوانده خود يعني F-250 هيبريدي موفق ميشود يا خير.
ماني حدادي: گويا هيچ توقفي براي پيشرفت تكنولوژي در صنعت خودرو وجود ندارد. چه اين صنعت گرفتار مسائل اقتصادي باشد و چه ضعفهاي بازار فروش را تحت تاثير قرار دهد، علم مسير خود را ميرود. كمپاني متزلزل فورد كه با محصول پردرخواست خود يعني پيكاپ سري F پرآوازه است، اين بار پيشرانه جديدي روي مدل F-250 آن سوار كرده است كه توسط پارافين مايع تغذيه ميشود. اين خودرو يك كانسپت نيست. برنامهها حاكي از آن است كه تا سال 2010 ميتوان اين هيولاي موفق را در خيابانها ديد. F-250 جديد كه چند روز پيش در نمايشگاه خودروسازان بزرگ در لاسوگاس آمريكا رونمايي شد 30درصد نسبت به مدل بنزيني ارزانتر تمام شده است. از لحاظ آلايندگي 20درصد اكسيد نيتروژن كمتري توليد ميكند و تا 60درصد نيز توليد مونواكسيد كربن آن كاهش يافته است.
كمپاني فورد هنوز اطلاعات دقيقتري را منتشر نكرده است ولي از شواهد برميآيد باك اين خودرو يك مخزن عظيم 230 ليتري سوخت است. تمام شاسي استيل و با ريلهاي آلومينيومي تقويت شده است. گفته ميشود اين خودرو با يك باك پر ميتواند تا 805 كيلومتر مسافت بپيمايد. مانند مدل استاندارد، اين F-250 جديد نيز در دو حالت 2×4 و 4×4 عرضه ميشود كه بازه قدرتي 300 تا 362 اسببخار و بازه گشتاوري 365 تا 650 پوند بر فوت تنوع انتخابي دارد. با توجه به اين ارقام توقع تحمل 1270 كيلوگرم بار و توانايي كشيدن 5 تن بار، خيلي غيرعادي نيست. تمام نيروي توليدي اين خودرو توسط جعبهدنده پنج سرعته اتومات و يا شش سرعته دستي قابل كنترل است. كيت تبديلكننده منبع سوخت اين خودرو با تمام تجهيزات هشت هزار دلار هزينه خواهد داشت. كمي زمان لازم است تا ببينيم اين پيكاپ نيز مانند برادرخوانده خود يعني F-250 هيبريدي موفق ميشود يا خير.