sorna
01-04-2012, 09:44 PM
شرکت پست اعلام کرد: توزيع قبوض تلفن همراه برعهده پست نيست.
به گزارش ايسنا، متن اطلاعيه شرکت پست جمهوري اسلامي ايران به شرح زير است: "به اطلاع مردم شريف استانهاي تهران و البرز ميرساند، نظر به اختلالات موجود در امر توزيع قبوض تلفن همراه و تماسهاي مکرر شهروندان عزيز مبني بر تأخير، اشتباه در تحويل و يا عدم دريافت اين قبوض، شرکت پست جمهوري اسلامي اعلام ميكند با توجه به اينکه شرکت ارتباطات سيار رأسا و با بهرهگيري از شبکههاي غيرپستي قبوض را توزيع ميکند، لذا در اين خصوص هيچگونه مسووليتي متوجه اين شرکت بهعنوان متولي رسمي فعاليتهاي پستي، نيست".
در توزيع دوره چهارم صورتحساب مشتركين سيمكارتهاي دائمي همراه اول در استانهاي تهران و البرز مشكلاتي ايجاد شد و شركت ارتباطات سيار به همين علت مهلت پرداخت قبوض اين دوره را تمديد كرد.
همراه اول همچنين تاکنون چندین پیامک به عنوان یادآوری شناسه قبض، مبلغ قبض و .. در این دوره، برای مشترکین ارسال کرده است. البته نکته جالب توجه و البته مضحک آن است که بدانیم قبوض تلفن همراه تاکنون برای کسی ارسال نشده است و پیامک های ارسال شده (برای شخص بنده 5 عدد) نیز تماما به زبان فارسی بوده اند. همراه اول فراموش کرده است که بسیاری از تلفن های همراه قابلیت خواندن متون فارسی را ندارند و احتمالا این افراد باید از طریق شماره های رند ارسال شده پیام به آنها متوجه مشخصات قبض خود شوند. البته در این حالت هم به علت تعداد بسیار زیاد تبلیغات پیامکی این اپراتور که با شماره های رند ارسال می شوند، امکان قضاوتی صد در صد مطمئن وجود ندارد.
به گزارش ايسنا، متن اطلاعيه شرکت پست جمهوري اسلامي ايران به شرح زير است: "به اطلاع مردم شريف استانهاي تهران و البرز ميرساند، نظر به اختلالات موجود در امر توزيع قبوض تلفن همراه و تماسهاي مکرر شهروندان عزيز مبني بر تأخير، اشتباه در تحويل و يا عدم دريافت اين قبوض، شرکت پست جمهوري اسلامي اعلام ميكند با توجه به اينکه شرکت ارتباطات سيار رأسا و با بهرهگيري از شبکههاي غيرپستي قبوض را توزيع ميکند، لذا در اين خصوص هيچگونه مسووليتي متوجه اين شرکت بهعنوان متولي رسمي فعاليتهاي پستي، نيست".
در توزيع دوره چهارم صورتحساب مشتركين سيمكارتهاي دائمي همراه اول در استانهاي تهران و البرز مشكلاتي ايجاد شد و شركت ارتباطات سيار به همين علت مهلت پرداخت قبوض اين دوره را تمديد كرد.
همراه اول همچنين تاکنون چندین پیامک به عنوان یادآوری شناسه قبض، مبلغ قبض و .. در این دوره، برای مشترکین ارسال کرده است. البته نکته جالب توجه و البته مضحک آن است که بدانیم قبوض تلفن همراه تاکنون برای کسی ارسال نشده است و پیامک های ارسال شده (برای شخص بنده 5 عدد) نیز تماما به زبان فارسی بوده اند. همراه اول فراموش کرده است که بسیاری از تلفن های همراه قابلیت خواندن متون فارسی را ندارند و احتمالا این افراد باید از طریق شماره های رند ارسال شده پیام به آنها متوجه مشخصات قبض خود شوند. البته در این حالت هم به علت تعداد بسیار زیاد تبلیغات پیامکی این اپراتور که با شماره های رند ارسال می شوند، امکان قضاوتی صد در صد مطمئن وجود ندارد.