PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : «ماموريت غيرممكن» پرفروش‌ترين فيلم هاليوود در تعطيلات كريسمس شد



doulton
01-02-2012, 02:15 PM
قسمت جديد «ماموريت غيرممكن» عنوان پرفروش‌ترين فيلم هاليوود در تعطيلات كريسمس را كسب كرد.




http://38.74.1.150/Multimedia%5Cpics%5C1390%5C8%5CArt%5C107.jpg



به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ فيلم «ماموريت غيرممكن؛ روح پروتكل» محصول كمپاني پارامونت در تعطيلات سه روزه سال جديد ميلادي فروش 31 ميليون دلار را در سينماهاي آمريكا به دست آورد تا رتبه اول جدول پرفروش‌ترين‌ها را به خود اختصاص دهد.
«ماموريت غيرممكن» كه در افتتاحيه جشنواره دوبي اكران جهاني شد، به كارگرداني براد برد مقابل دوربين رفته و بازيگران سرشناسي چون «تام كروز»، «جرمي رنر» و «سيمون پگ» در آن بازي كرده‌اند.
اين فيلم كه در كشورهاي آسيايي به ويژه ژاپن و كره بيشترين فروش را داشته است، طي هفته آنيده در چين، ايتاليا، لهستان و آرژانتين اكران خود را آغاز مي كند تا همچنان اميد اول صدرنشيني در گيشه جهاني باشد.
فيلم‌برداري بخش‌هايي از «روح پروتكل» در برج‌الخليفه دوبي كه بلندترين برج جهان است، انجام گرفت و البته در چند لوكيشن ديگر در مسكو، پراگ و ونكوور نيز ادامه يافت. سري فيلم‌هاي «ماموريت غيرممكن» كه تاكنون بيش از دو ميليارد دلار فروش جهاني داشته است، در سال‌هاي ‌1996، ‌2000 و ‌2006 ساخته شدند، براساس يك مجموعه تلويزيوني كه در دهه‌ ‌60 پخش شد، به پرده سينما آمدند.
به گزارش هاليوود ريپورتر، رتبه دوم پرفروش‌ترين‌هاي سينماي آمريكا در تعطيلات كريسمس به فيلم «شرلوك هولمز؛ بازي سايه‌ها» رسيد كه فروش 21 ميليون دلار را به دست آورد.
قسمت دوم فيلم «شرلوك هولمز» محصول كمپاني برادران وارنر به كارگرداني «گاي ريچي» با بازي «جود لاو» و «رابرت داوني جونز»، روايت مي‌شود. قسمت اول اين فيلم سال گذشته بر پرده‌ي سينماهاي جهان بود و توانست به فروش ‌470 ميليون دلاري دست يابد. فيلم‌نامه‌ اين اثر بر اساس كتاب كمدي و مصور «شرلوك هلمز» نوشته‌ي‌ «لايونل واياگرام» به نگارش درآمده است.

ایسنا