PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مدیران مجموعه



Mohamad
01-01-2012, 02:39 AM
به نام مهربانترین
ابتدا دوباره سال نو مسیحی و ایام میلاد پیامبر دوستی عیسی بن مریم ( ع ) را به تمام مسیحیان و همچنین تمام مردم آزاده دنیا تبریک عرض میکنم .
امیدوارم سال نو میلادی سال صلح و دوستی برای تمام مردمان جهان از هر رنگ و نژادی و از هر کشور و قومیتی باشه .
سالی که در اون مردمان جهان با الهام از پیامبر صلح و دوستی در کنار هم سالی خوب را پشت سر بزارند .
دوستان و عزیزان بعد از این فقط یک چیز را لازمه عرض کنم و بعد از اون دیگه این مورد نه مشاهده خواهد شد و اگر دیده بشه بلافاصله برخورد خواهد شد .
از اونجا که در این مدت از راه اندازی مجموعه بنده شدیدا به مدیران و مخصوصا مدیران کل در مورد کاربران سخت میگرفتم همین موضوع باعث شده که عده ای از دوستان بدون توجه به بی احترامی به مدیران و مخصوصا مدیران کل زحتکش مجموعه بپردازند و هر حرفی را بخواند به اونها بزنند .
این آخرین هشدار هست و کلیه کاربران وهمکاران موظف به رعایت ترتیب ارشدیت در انجمن ها هستند و در صورت مشاهده هر نوع بی احترامی از این پس کاربر و حتی همکاری که رعایت مساله را نکنه قطع دسترسی خواهد شد .
از مدیران و همکاران و مخصوصا مدیران کل و معاونین و سرپرستان انجمن میخوام از این پس در صورت مشاهده بی احترامی کاربر خاطی را از کلیه انجمن ها و سایت های مجموعه اخراج کنند .
قانون آخر از قوانین سایت تا اطلاع ثانوی لغو به شدت با کسانی که حرمت ها را حفظ نمیکنند برخورد خواهد شد .
متاسفم که به دلیل احترام زیاد به بعضی از همکارانم بی احترامی شده و از همه اونها پوزش میخوام .
خوشحال میشیم همه دوستان را از سرار جهان در کنار خودمان ببینیم ولی همانطور که همکاران ما به شما احترام میگذارند شما هم موظف به احترام هستید و متاسفانه برخی از همکاران خودمان هم این مورد را رعایت نکردن که اگر ادامه این مورد را ببینم ترجیح میدم با این دوستان قطع همکاری بشه .
همگی شاد و پیروز باشید :^:

تیم مدیریتی گروه آریا دانلود
محمد محمدزاده

Ahmadreza_b
01-01-2012, 08:53 AM
با عرض ادب و احترام خدمت کلیه دوستان

بنده هم به نوبه خودم آغاز سال 9 میلادی را به مسحیان عزیز تبریک عرض میکنم

متاسفانه، متاسفانه فرهنگ (بی فرهنگی) توهین و بی احترامی علاوه بر جامعه در محیط اینترنتی هم رواج پیدا کرده. مگه غیر از اینه که یک بستری بدون هیچ چشم داشت فراهم شده که به کار فرهنگی بپردازیم و از هم دیگه چیز یاد بگیریم؟ پس دلیل توهین و بی احترامی در این بین چیه؟

Atabay11
01-01-2012, 08:50 PM
سلام
منم این سال نو میلادی را به همه تبریک میگم
ایشالاه شاهد اتفاقاتی همچون توهین به همدیگه نباشیم -