PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اگر از پیامک‌های مزاحم کلافه‌اید، تماس بگیرید!



sorna
12-25-2011, 04:15 PM
مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: سامانه‌هایی طراحی شده که به صورت سامانه‌های گویا و کال‌سنتر هستند و مشترکان می‌توانند به راحتی به آن مراجعه کرده و با ارسال یک کد مشخص مانع ارسال پیامک‌های ناخواسته شوند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از انتخاب، غلامرضا داداش‌زاده ـ مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: هیچ اپراتوری بدون اینکه مشترکش رضایت داشته باشد حق ارسال هیچ پیامکی را ندارد و ارسال این نوع پیامک‌ها در صورت رضایت مشترک است.

وی افزود: مشترکان همراه اول می توانند با سامانه اطلاع‌رسانی این اپراتور با شماره ۰۹۹۹۰ و مشترکان ایرانسل با شماره ۷۰۰ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه این موضوع یکی از مباحث مهمی بود که به شدت آن را پی‌گیری می‌کردیم، ابراز کرد: همه پیامک‌ها در چارچوب مجوز وزارت ارشاد هستند.

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: همچنین آهنگ‌های پیشواز تنها با مجوز وزارت ارشاد مورد استفاده قرار می‌گیرند یعنی هیچ آهنگی بدون مجوز در سامانه‌ها قرار نمی‌گیرد.