PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رفع فیلرینگ از مرکز دانلود نرم افزاری سایت



Mohamad
12-19-2011, 01:01 PM
به نام مهربانترین
ضمن عرض خسته نباشید خدمت کلیه همکاران عزیزم و همچنین شما کاربران عزیز سایت
به اطلاع همگی دوستان میرسانم همانگونه که میدانید مدتی قبل متاسفانه دامنه اصلی ما فیلتر گردید که با تلاش جمعی کادر مدیریتی سایت موفق به رفع فیلتر از این مرکز گردیدیم .
دوستان گرامی آماده شنیدن نقطه نظرات شما در مورد پورتال ( مرکز دانلود ) (http://www.p30ask.com/)می باشیم .
شما عزیزان میتوانید از طریق فرم تماس و یا همین تاپیک کلیه نظرات خود را مبنی بر انتقاد و پیشنهاد در تمامی موارد در این مرکز بیان کنید . نظرات شما عزیزان در تمامی موارد از جمله قالب و رنگ بندی آن ، محتوای مطالب و نوع مطالب و هر نقطه نظر و پیشنهادی که به نظر شما در جهت رشد این مرکز میتواند موثر باشد را می توانید بیان کنید .
دوستان مطمئن باشند به تمامی نظرات حتی اگر یک علامت سوال و یا تعجب باشد پاسخ داده خواهد شد و تمامی نظرات و پیشنهادات مورد بررسی قرار خواهند گرفت .
در پایان از کلیه همکاران عزیزم اعم از مدیران کل و مدیران بخش ها و انجمن ها که در چند روز گذشته یار و یاور بنده بودند تا بتوانیم از این مرحله نیز گذر کنیم صمیمانه سپاسگزارم و دست همگی این عزیزان را به نشانه اتحاد برای ساخت یک جامعه مجازی پویا و سالم میفشارم .
همگی شاد و پیروز باشید .
تیم مدیریتی مجموعه وبسایت های گروه P30ASK - AZARDL
محمدباقر محمدزاده ( شرکت بهرایان سبز ) :^: