PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ايران خودرو در خدمات فروش اول شد



sorna
12-16-2011, 07:02 PM
بالاترين امتياز خدمات فروش در ميان خودروسازان داخلي به ايران خودرو اختصاص يافت.به گزارش خبرگزاري موج، عبدالله بابايي قائم مقام معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو، با بيان اين مطلب گفت: شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد، ايران خودرو را به عنوان بالاترين امتياز در بخش رضايت مندي مشتريان از خدمات فروش خودروسازان اعلام کرد.وي با بيان اينکه از دو سال پيش ايران خودرو نهضت ارتقاي کيفيت در تمامي حوزه هاي توليد، فروش و خدمات پس از فروش را براي افزايش رضايت مندي مشتريان در دستور کار خود قرار داده است، يادآور شد: ايران خودرو از سال 88 در تمامي حوزه هاي توليد، فروش و خدمات پس از فروش، اهداف کوتاه و بلند مدتي را در دستور کار خويش قرار داده که تا کنون دستاوردهاي مهمي براي خودروسازي کشور حاصل شده است.

بابايي با اشاره به اينکه سال جاري در حوزه فروش، 45 پروژه تعريف شده که 30 پروژه آن کوتاه مدت و 15 پروژه آن بلند مدت است، افزود: بر اساس اهداف کيفيتي تعيين شده از سوي مدير عامل شرکت ايران خودرو براي افزايش کيفيت خدمات فروش، در برنامه ريزي مدون، بيش از 30 پروژه کيفيت مختلف در چهار بخش اجرا شده، که ماحصل آن افزايش امتياز ارزيابي خدمات فروش ايران خودرو از 635 در دوره قبلي به 645 در دوره جاري است، هم چنين اين امتياز نسبت به ارزيابي شش ماه ابتدايي سال 88 نيز بيش از 40 امتياز افزايش يافته است.
مدير ارتباطات گروه صنعتي ايران خودرو بيان کرد: چهار شاخص اصلي اطلاع رساني و پاسخ گويي، توجه به خواست مشتري، هزينه و زمان صرف شده و شرايط تحويل خودرو از جمله شاخص هاي مهم شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد بوده که در قالب 18 خصوصيت، نظرات مشتريان جمع آوري و امتياز بندي شد.
قائم مقام معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو تاکيد کرد: ايران خودرو براي تداوم موفقيت در خدمات فروش براي هر يک از 18 خصوصيت ياد شده برنامه ريزي مدوني تدوين و به اجرا در آورده است.
يادآور مي شود: در اين بررسي ها، خدمات فروش خودروهاي سمند، پژو 206 و گراندويتارا، از نظر مشتريان سطح کيفي چهار ستاره را به دست آورده است.