mehraboOon
11-29-2011, 09:37 PM
هوندا سیویک 2012 مدل HFP
بهبودهای صورت گرفته در هوندا سیویک HFP را میتوان در تریم داخلی خودرو، سیستم تعلیق و کیت بدنه آن خلاصه کرد . . .
بهبودهای صورت گرفته در هوندا سیویک HFP را میتوان در تریم داخلی خودرو، سیستم تعلیق و کیت بدنه آن خلاصه کرد .
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44244_316.jpg
علاوه بر کاهش ۱۵ میلیمتری ارتفاع خودرو، سیستم تعلیق سیویک نیز خشکتر شده تا احساس رانندگی اسپرتتری را القا کند. رینگهای ۱۸ اینچی با تایرهای یوکوهاما و کفی جدید کابین از دیگر مشخصه های ظاهری این خودروست.
از آنجایی که پیشرانه این خودرو تغییری نکرده، میتوان به وجود موتور ۲/۴ لیتری با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب بخار در دور ۷۰۰۰ و حداکثر گشتاور ۱۷۰ نیوتنمتر در دور ۴۴۰۰ همچنان امیدوار بود.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44245_388.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44246_806.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44247_148.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44248_192.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44249_111.jpg
منبع: پدال
بهبودهای صورت گرفته در هوندا سیویک HFP را میتوان در تریم داخلی خودرو، سیستم تعلیق و کیت بدنه آن خلاصه کرد . . .
بهبودهای صورت گرفته در هوندا سیویک HFP را میتوان در تریم داخلی خودرو، سیستم تعلیق و کیت بدنه آن خلاصه کرد .
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44244_316.jpg
علاوه بر کاهش ۱۵ میلیمتری ارتفاع خودرو، سیستم تعلیق سیویک نیز خشکتر شده تا احساس رانندگی اسپرتتری را القا کند. رینگهای ۱۸ اینچی با تایرهای یوکوهاما و کفی جدید کابین از دیگر مشخصه های ظاهری این خودروست.
از آنجایی که پیشرانه این خودرو تغییری نکرده، میتوان به وجود موتور ۲/۴ لیتری با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب بخار در دور ۷۰۰۰ و حداکثر گشتاور ۱۷۰ نیوتنمتر در دور ۴۴۰۰ همچنان امیدوار بود.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44245_388.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44246_806.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44247_148.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44248_192.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44249_111.jpg
منبع: پدال