shirin71
11-14-2011, 10:41 PM
پزشکي قانوني اعلام کرد:
جام جم آنلاين: پزشکی قانونی اعلام کرد: در فاصله زمانی سالهای 85 تا 89 بر اساس آمارهای موجود 120 هزار و 70 نفر در حوادث رانندگی جان باختند که در مرگ 19.1 درصد آنان یعنی 22 هزار و 971 نفر، کِشنده ها (کامیون،کامیونت، تریلی) مقصر بوده اند.
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: بیشترین مرگ ناشي از کِشنده ها (کامیون، کامیونت، تریلی) نسبت به کل فوتیهای حوادث رانندگی در پنج سال اخیر مربوط به سال 1386 است که با عدد چهار هزار و 644 نفر 20 درصد کل فوتی ها را در بر می گیرد.
بر اساس این گزارش، پس از آن سال 1389 با 19.3 درصد، سال 1388 با 19.1 درصد، سال 1387 با 18.7 درصد و سال 1385 با 18.5 به ترتیب بیشترین درصد کشته های ناشي از كاميون ها نسبت به کل کشته های حوادث رانندگی در همان سال را در بر می گیرند.
بر اساس آمار ها و اطلاعات موجود، رانندگان کامیونها بیشتر از آنکه در حوادث رانندگی کشته شوند، عامل مرگ دیگر افراد در اینگونه حوادث خواهند بود در حالی که راکبین موتورسيكلت وضعیتی عکس دارند؛ یعنی بیشتر از آنکه عامل مرگ دیگر افراد باشند خود در حوادث رانندگی کشته میشوند.
از سویی از آنجا که ضربه به سر عاملی مهم در فوت ناشی از حوادث رانندگی محسوب می شود و بیشتر موتورسواران را تهدید می کند، استفاده از کلاه ایمنی می تواند به فوت شود.(مهر)
جام جم آنلاين: پزشکی قانونی اعلام کرد: در فاصله زمانی سالهای 85 تا 89 بر اساس آمارهای موجود 120 هزار و 70 نفر در حوادث رانندگی جان باختند که در مرگ 19.1 درصد آنان یعنی 22 هزار و 971 نفر، کِشنده ها (کامیون،کامیونت، تریلی) مقصر بوده اند.
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: بیشترین مرگ ناشي از کِشنده ها (کامیون، کامیونت، تریلی) نسبت به کل فوتیهای حوادث رانندگی در پنج سال اخیر مربوط به سال 1386 است که با عدد چهار هزار و 644 نفر 20 درصد کل فوتی ها را در بر می گیرد.
بر اساس این گزارش، پس از آن سال 1389 با 19.3 درصد، سال 1388 با 19.1 درصد، سال 1387 با 18.7 درصد و سال 1385 با 18.5 به ترتیب بیشترین درصد کشته های ناشي از كاميون ها نسبت به کل کشته های حوادث رانندگی در همان سال را در بر می گیرند.
بر اساس آمار ها و اطلاعات موجود، رانندگان کامیونها بیشتر از آنکه در حوادث رانندگی کشته شوند، عامل مرگ دیگر افراد در اینگونه حوادث خواهند بود در حالی که راکبین موتورسيكلت وضعیتی عکس دارند؛ یعنی بیشتر از آنکه عامل مرگ دیگر افراد باشند خود در حوادث رانندگی کشته میشوند.
از سویی از آنجا که ضربه به سر عاملی مهم در فوت ناشی از حوادث رانندگی محسوب می شود و بیشتر موتورسواران را تهدید می کند، استفاده از کلاه ایمنی می تواند به فوت شود.(مهر)