PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازگشت وانت‌پیکان منوط به مصوبه دولت



sorna
11-12-2011, 09:49 PM
http://www.pic.p30ask.com/images/37007925376880142912.jpg (http://www.pic.p30ask.com/)

معاون نظارت بر اجرای استانداردهای سازمان ملی استاندارد گفت: تاکنون توافقی برای ادامه شماره‌گذاری وانت پیکان نداشته‌ایم و این مسئله امکان‌پذیر نیست مگر اینکه ایران خودرو از دولت مصوبه بگیرد. به گزارش فارس، بهادر کاظمی اظهار داشت: ما توافقی برای ادامه شماره‌گذاری وانت پیکان به عنوان یک خودروی غیراستاندارد نداشته‌ایم و هنوز هم معتقدیم این خودرو امکان شماره‌گذاری ندارد.وی تصریح کرد: از نظر ما شماره‌گذاری وانت‌پیکان ممنوع است مگر اینکه ایران خودرو بتواند مصوبه‌ای برای این کار از دولت بگیرد که تا به حال این اتفاق نیفتاده است.کاظمی افزود: قرار نیست سازمان استاندارد با شرکتی توافق داشته باشد، اما اگر مصوبه دولت در مورد شماره‌گذاری وانت پیکان صادر شود، امکان انجام این کار وجود خواهد داشت.وی با بیان اینکه سازمان استاندارد مجری مصوبات شورای عالی استاندارد است، گفت: در صورت صدور مصوبه دولت، مدت زمان مجاز برای شماره‌گذاری وانت پیکان مشخص خواهد شد.


معاون نظارت بر اجرای استانداردهای سازمان استاندارد در ادامه با اشاره به اجباری شدن بستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب در جاده‌ها گفت: در حال حاضر همه خودروهای تولید داخل به کمربند "سرنشینان رو به جلو" مجهز هستند و به این ترتیب خودرویی تولید نمی‌شود که کمربند ایمنی سرنشینان عقب نداشته باشد.
وی در مورد مهلت نصب کیسه هوا بر روی خودروهای داخلی نیز گفت: شرکت‌های داخلی تا ابتدای دی‌ماه فرصت دارند تا نسبت به نصب دو کیسه هوا بر روی هر خودرو اقدام کنند که تاکنون مشکلی در خصوص تحقق این برنامه مطرح نشده است.