PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : روش های جذب بازدید کنندگان به سایت خود



Mohamad
11-11-2011, 10:53 PM
همیشه سعی کنید وقتی متوجه شدید آمار مشتریان سایت شما به سوی نزولی شدن هست در پی رفع مشکل باشید .شما می توانید با اعمال تغییرات گاه به گاه دریابید که نیاز مشتریان شما چگونه برآورده می شود و آنها بدنبال چه چیزی هستند.
افراد با سلیقه ها و علاقه های متفاوتی به سایت شما مراجعه می کنند اما شما برای جذب این افراد مختلف می توانید کارهای مشترکی انجام دهید تا بتوانید سئوی سایت خود را افزایش دهید.
طراحی وب سایت

مطمئن باشید ابتدایی ترین چیزی که یک بازدید کننده سایت با آن مواجه می شود، طراحی ظاهر سایت شماست. باید ویژگی های ظاهری که در طراحی سایت استفاده می کنید باعث جذب بازدیدکنندگان شود. نکاتی که در طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرد شامل مواردی از جمله نحوه طراحی سایت، رنگهای مورد استفاده در سایت و … اشاره کرد که توضیح مفصل آنها در آرشیو مقالات وب آرت موجود است. بطور کلی سایت های منحصر به فرد مشتریان بیشتری دارند.
استفاده آسان

وب سایت شما نباید پیچیده و گیج کننده باشد و حرکت در آن سخت باشد. باید توجه داشته باشید که بازدیدکنندگان به چه منظوری به سایت شما مراجعه می کنند. اطلاعاتی در مورد شرکت، محصولات شما، آدرس و شماره تماس شما و … همه این اطلاعات باید در صفحه شما مشخص باشد و بازدیدکننده به دنبال آن نگردد.
محتوای ساده

محتوای سایت شما از فعالیت های شما گرفته تا اطلاعات تماس باید بدون ابهام و قابل درک باشند. اگر این گونه نباشد بازدیدکنندگان به دنبال سایت های ساده تر می روند.
رتبه بالا

یک بازدیدکننده وقتی ببیند در سایت شما نظرات مثبت زیادی ثبت شده، یا آمار بازدیدکنندگان سایت شما زیاد است و در نتیجه سایت شما یک سایت بهینه است بیشتر مشتاق می شوند تا در سایت شما بمانند.
توجه به مشتریان

باید برای مشتریان خود امکان ارتباط آسان را فراهم کنید تا شما را رها نکنند.(مشتری میاد یک سوال میکنه شما میای دو هفته بعد جوابش رو میدی اون مشتری اصلا سایت شما رو تو این مدت یادش رفته یا سوالی که پرشیده رو فراموش کرده ) سعی کنید در سریعترین زمان ممکن پاسخگو باشید. به سوالات و درخواست مشتریان به سرعت پاسخ دهید و تمام راههای ارتباطی با خود را به آنان اطلاع دهید. وقتی افراد به شما و کارتان اعتماد می کنند که بدانند همیشه در دسترس آنان هستید.
همیشه به یاد داشته باشید که به هر مشتری بطور خصوصی پاسخ دهید،

از کلماتی مانند “مشتری عزیز”، “بازدیدکننده گرامی” و… استفاده نکنید. سعی کنید مشتریان خود را بشناسید و اطلاعات شخصی آنها را ذخیره کنید و به آنان اطمینان دهید که اطلاعاتشان نزد شما محفوظ است.