PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اولین سنگین وزن 1 ترابایتی کینگ مکس در لیگ ssd ها



mehraboOon
11-01-2011, 11:30 AM
اولین سنگین وزن 1 ترابایتی کینگ مکس در لیگ SSD ها


شرکت کینگ مکس یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان حافظه در جهان، اخیرا نسل درایو های حالت جامد را به عرصه تازه ای کشانده است.

این حافظه ها که به اختصار SSD نامیده می شوند با طراحی کاملا متفاوتی پا به دنیای رایانه ها گذاشته اند تا کمبود های هارد دیسک های قدیمی را پوشش دهند.

کینگ مکس با تولید حافظه 1 ترابایتی SSD که قابلیت خواندن و نوشتن آن به ترتیب 260 و 210 مگابایت بر ثانیه می باشد درهای جدیدی را در صنعت حافظه گشوده است.

نکته بسیار مهم در طراحی این محصول وزن بسیار کم آن یعنی 73 گرم می باشد. همچنین با استفاده از فن آوری منحصر به فرد کینگ مکس، ((8 Stacked Die، این درایو نه تنها فضای کمی اشغال می کند بلکه با حجم بالا و قیمتی پایین و به صرفه در اختیار کاربران قرار گرفته است. SSD کینگ مکس علاوه بر ویژگی های ذکر شده مجهز به فن آوری NCQ است که دستورات را به صورت ذاتی و بر اساس سطح اهمیت، طبقه بندی کرده و به این ترتیب کارایی و راندمان SSD را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. ا

ین حافظه SSD به واسطه طراحی منحصر به فردش توانایی تحمل فشار و ضربه را تا 1500G/1ms داشته و به همین دلیل امنیت اطلاعات شما را تضمین می کند.

این میزان مقاومت تقریبا چهار برابر مقاومت هارد دیسک های نسل قبل می باشد. با حضور حافظه های SSD در ظرفیت های بیشتر شاهد تغییرات عدیده ای در دسترسی و نگهداری اطلاعات خواهیم بود.