Behzad AZ
08-07-2010, 09:25 PM
افشاگری کیهان علیه حبیب خواننده لس آنجلسی (http://www.farspatogh.com/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%84%D8%B3%E2%80%8C%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%D8%B 3%DB%8C/)
[/URL][URL="http://www.farspatogh.com/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B1%DA%AF-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1/"]http://www.image.pixfa.net/images/76198511375362497523.jpg (http://www.image.pixfa.net/images/76198511375362497523.jpg)
حبیب محبیان معروف به حبیب خواننده لس آنجلسی، قبل از انقلاب اسلامی در کاباره ها می خواند، وی با وقوع انقلاب راهی آن سوی آبها شد و در فهرست کارتل های موسیقی لس آنجلسی که اکثر مالکین آنها را صهیونیست های یهودی و بهائیان تشکیل می دهند، قرار گرفت.
روزنامه کیهان در شماره امروز خود نوشت:
حبیب محبیان معروف به حبیب خواننده لس آنجلسی، قبل از انقلاب اسلامی در کاباره ها می خواند، وی با وقوع انقلاب راهی آن سوی آبها شد و در فهرست کارتل های موسیقی لس آنجلسی که اکثر مالکین آنها را صهیونیست های یهودی و بهائیان تشکیل می دهند، قرار گرفت. حبیب مخصوصاً در دوران جنگ تحمیلی در آمریکا با ساخت آهنگ هایی چون بزن بارون، من و تو، خسته ام و… علیه نظام نوپای اسلامی و مردم غیور آن اقدام به شیطنت و جوسازی نمود.
حبیب طی ۳ دهه اقامت در آمریکا در همکاری با کمپانی های موسیقی لس آنجلسی با ساخت آهنگ ها و موزیک ویدئوهای مبتذل و غیراخلاقی و انتشار آن از طریق شبکه های ماهواره ای مبتذل و وقیحی چون طپش، عفت و اخلاق عمومی مردم نجیب ایران را جریحه دار نمود و با برگزاری کنسرتهای رقص و آواز در کنار سایر خوانندگان بدنام در ترویج ابتذال در بین ایرانیان مقیم خارج و داخل کوشید.
و حالا در شرایطی که موسیقی لس آنجلسی چند سالی است رو به افول گذاشته و در آن جایی برای مانور حبیب نیست، هوس برگشتن به ایران نموده است. نگاهی به میزان استقبال ایرانیان مقیم خارج از کشور علی الخصوص ایرانیان مقیم آمریکا از کنسرتهای مبتذل موسیقی خوانندگان لس آنجلسی گواه رکود در موسیقی لس آنجلسی و صندلی های فراوان خالی در هنگام اجرای برنامه های رقص و آواز توسط خوانندگان لس آنجلسی دارد به عبارتی خوانندگان لس آنجلسی به آخر خط رسیده اند.
در عین حال موسیقی داخل ایران تحت لوای جمهوری اسلامی با استعدادها و ستاره های جدید خود هر روز پرفروغ تر ظاهر می شود.
حال در عصر رکود موسیقی لس آنجلسی، وضعیت حبیب در این موسیقی به مراتب وخیم تر است. تا حدی که شنیده ها حاکی از آن است که طی چند سال گذشته هیچ کنسرت گذاری در لس آنجلس حاضر به برنامه گذاری برای وی نشده است.
اکنون این مبتذل خوان که در لس آنجلس به آخر خط رسیده و آنجا دیگر کسی تره هم برایش خرد نمی کند، با آقای مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور محترم ملاقات می کند و متعاقباً با تحمیل از بیرون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به بررسی صدور مجوز آلبوم و کنسرت برای وی شده است.
حبیب و اطرافیانش برای کاهش حساسیت هم، مصاحبه ای ترتیب می دهند و وی اعلام می کند دلیل آمدنش بعد از ۳۰ سال به کشور این است که دلش برای کشور و مردم با عاطفه ایران تنگ شده! و با وقاحت اعلام کند یکی از دلایل ورودش به ایران تهاجم بی منطق و مبتذل به فرهنگ و به ویژه موسیقی ایرانی می باشد! جل الخالق! کار به کجا رسیده خواننده لس آنجلسی جیگرش برای فرهنگ ایران کباب شده است!
او در این مصاحبه اعلام می دارد که آثارش ساختارشکن نیست! ظاهراً خوانندگی ترانه های مبتذل توأم با رقص زنان نیمه برهنه در موزیک ویدئو حبیب، حالا عین ساختار شده است و یا در آهنگ هایی که وی ترانه سیاسی علیه کشور و نظام می خوانده عین هنجار است!
او در این مصاحبه ساخت ویدئوموزیک های مبتذلش را به گردن طرف قراردادش می اندازد و می گوید اینجانب در آن نقشی نداشتم! و حتماً این خواننده وقتی آنجا می خوانده زبانش نیز توسط طرف قراردادش به حرکت درمی آمده است!
آیا مسئولین فرهنگی بنا است در عرصه خطیر فرهنگ، سیاستهای شکست خورده دوم خردادیها را پیش بگیرند و با احیای بقایای هنر مبتذل رژیم منحوس پهلوی، چهره های پوسیده آن زمان را احیا کنند و به ارزشهای اسلامی پشت پا بزنند. آیا بنا است نادانسته با این حرکتها موسیقی ما به سمت ابتذال رانده شود. آیا تصمیم گرفته شده مسئولین فرهنگی خود را به ساده لوحی بزنند و فریب صحبت های این خواننده لس آنجلسی را بخورند و اجازه دهند عرصه برای عرض اندام چهره های موسیقی مبتذل لس آنجلسی فراهم گردد.
از این خواننده لس آنجلسی و امثال او انتظاری بیش از این نیست، انتظار از مسئولین علی الخصوص مسئولین امنیتی و فرهنگی است که اجازه قبح شکنی و نادیده انگاشتن خطوط قرمز و زیرپا گذاشتن هنجارهای اسلامی و ورود ابتذال به عرصه هنر را ندهند.
[/URL][URL="http://www.farspatogh.com/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B1%DA%AF-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1/"]http://www.image.pixfa.net/images/76198511375362497523.jpg (http://www.image.pixfa.net/images/76198511375362497523.jpg)
حبیب محبیان معروف به حبیب خواننده لس آنجلسی، قبل از انقلاب اسلامی در کاباره ها می خواند، وی با وقوع انقلاب راهی آن سوی آبها شد و در فهرست کارتل های موسیقی لس آنجلسی که اکثر مالکین آنها را صهیونیست های یهودی و بهائیان تشکیل می دهند، قرار گرفت.
روزنامه کیهان در شماره امروز خود نوشت:
حبیب محبیان معروف به حبیب خواننده لس آنجلسی، قبل از انقلاب اسلامی در کاباره ها می خواند، وی با وقوع انقلاب راهی آن سوی آبها شد و در فهرست کارتل های موسیقی لس آنجلسی که اکثر مالکین آنها را صهیونیست های یهودی و بهائیان تشکیل می دهند، قرار گرفت. حبیب مخصوصاً در دوران جنگ تحمیلی در آمریکا با ساخت آهنگ هایی چون بزن بارون، من و تو، خسته ام و… علیه نظام نوپای اسلامی و مردم غیور آن اقدام به شیطنت و جوسازی نمود.
حبیب طی ۳ دهه اقامت در آمریکا در همکاری با کمپانی های موسیقی لس آنجلسی با ساخت آهنگ ها و موزیک ویدئوهای مبتذل و غیراخلاقی و انتشار آن از طریق شبکه های ماهواره ای مبتذل و وقیحی چون طپش، عفت و اخلاق عمومی مردم نجیب ایران را جریحه دار نمود و با برگزاری کنسرتهای رقص و آواز در کنار سایر خوانندگان بدنام در ترویج ابتذال در بین ایرانیان مقیم خارج و داخل کوشید.
و حالا در شرایطی که موسیقی لس آنجلسی چند سالی است رو به افول گذاشته و در آن جایی برای مانور حبیب نیست، هوس برگشتن به ایران نموده است. نگاهی به میزان استقبال ایرانیان مقیم خارج از کشور علی الخصوص ایرانیان مقیم آمریکا از کنسرتهای مبتذل موسیقی خوانندگان لس آنجلسی گواه رکود در موسیقی لس آنجلسی و صندلی های فراوان خالی در هنگام اجرای برنامه های رقص و آواز توسط خوانندگان لس آنجلسی دارد به عبارتی خوانندگان لس آنجلسی به آخر خط رسیده اند.
در عین حال موسیقی داخل ایران تحت لوای جمهوری اسلامی با استعدادها و ستاره های جدید خود هر روز پرفروغ تر ظاهر می شود.
حال در عصر رکود موسیقی لس آنجلسی، وضعیت حبیب در این موسیقی به مراتب وخیم تر است. تا حدی که شنیده ها حاکی از آن است که طی چند سال گذشته هیچ کنسرت گذاری در لس آنجلس حاضر به برنامه گذاری برای وی نشده است.
اکنون این مبتذل خوان که در لس آنجلس به آخر خط رسیده و آنجا دیگر کسی تره هم برایش خرد نمی کند، با آقای مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور محترم ملاقات می کند و متعاقباً با تحمیل از بیرون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به بررسی صدور مجوز آلبوم و کنسرت برای وی شده است.
حبیب و اطرافیانش برای کاهش حساسیت هم، مصاحبه ای ترتیب می دهند و وی اعلام می کند دلیل آمدنش بعد از ۳۰ سال به کشور این است که دلش برای کشور و مردم با عاطفه ایران تنگ شده! و با وقاحت اعلام کند یکی از دلایل ورودش به ایران تهاجم بی منطق و مبتذل به فرهنگ و به ویژه موسیقی ایرانی می باشد! جل الخالق! کار به کجا رسیده خواننده لس آنجلسی جیگرش برای فرهنگ ایران کباب شده است!
او در این مصاحبه اعلام می دارد که آثارش ساختارشکن نیست! ظاهراً خوانندگی ترانه های مبتذل توأم با رقص زنان نیمه برهنه در موزیک ویدئو حبیب، حالا عین ساختار شده است و یا در آهنگ هایی که وی ترانه سیاسی علیه کشور و نظام می خوانده عین هنجار است!
او در این مصاحبه ساخت ویدئوموزیک های مبتذلش را به گردن طرف قراردادش می اندازد و می گوید اینجانب در آن نقشی نداشتم! و حتماً این خواننده وقتی آنجا می خوانده زبانش نیز توسط طرف قراردادش به حرکت درمی آمده است!
آیا مسئولین فرهنگی بنا است در عرصه خطیر فرهنگ، سیاستهای شکست خورده دوم خردادیها را پیش بگیرند و با احیای بقایای هنر مبتذل رژیم منحوس پهلوی، چهره های پوسیده آن زمان را احیا کنند و به ارزشهای اسلامی پشت پا بزنند. آیا بنا است نادانسته با این حرکتها موسیقی ما به سمت ابتذال رانده شود. آیا تصمیم گرفته شده مسئولین فرهنگی خود را به ساده لوحی بزنند و فریب صحبت های این خواننده لس آنجلسی را بخورند و اجازه دهند عرصه برای عرض اندام چهره های موسیقی مبتذل لس آنجلسی فراهم گردد.
از این خواننده لس آنجلسی و امثال او انتظاری بیش از این نیست، انتظار از مسئولین علی الخصوص مسئولین امنیتی و فرهنگی است که اجازه قبح شکنی و نادیده انگاشتن خطوط قرمز و زیرپا گذاشتن هنجارهای اسلامی و ورود ابتذال به عرصه هنر را ندهند.