PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : راموس:هنوز با رفتگر محله‌مان ارتباط دارم!



sarbh
10-14-2011, 06:03 PM
مدافع ملي‌پوش رئال مادريد که سابقه قهرماني با اسپانيا در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي را در کارنامه دارد گفت از زماني که از سويا به رئال مادريد پيوسته از لحاظ شخصيتي و فني تغيير کرده است.
وي افزود: در رئال مادريد از لحاظ فکري تغيير کرده‌ام. احساس مي‌کنم که نسبت به گذشته پخته‌تر شده‌ام، اما همچنان همان بازيکن پيشين سويا هستم که براي کسب عنوان‌ها و قهرماني بي‌تاب بود.
راموس درباره فوتبال گفت: جهان فوتبال پيچيده، فريبنده و غلط‌ انداز است، چنانکه فرد در آن در حالت دروغ مداوم زندگي مي‌کند. يک روز براي شما همه چيز بر طبق روال است و روز بعد همه چيز خراب مي‌شود. بنابراين بايد در فوتبال متواضع بود و از حد و اندازه‌هاي خود خارج نشد و پيوسته مکان پيشين خود را جلوي چشم آورد.
وي درباره‌ اين سوال که آيا هنوز با دوستان قديمي‌اش در شهر سويا ارتباط دارد، تصريح کرد: در سويا دوستان زيادي دارم که به کارهاي مختلفي مشغول هستند، به عنوان مثال يکي از آن‌ها مسئول توزيع روزنامه‌ها است و يکي ديگر هم رفتگر محله‌مان. با وجود آنکه درآمد آن‌ها نسبت به من قابل قياس نيست، اما همچنان با آن‌ها دوست هستم و رابطه صميمي با هم داريم.
راموس در پايان عنوان کرد: حقوق اولم زياد نبود. اما وقتي که به تيم اول سويا با هدايت خواکين کاپاروش پيوستم، کمي بهتر شد. پدربزرگم از من خواست که حقوق اولم را در اين تيم صرف تعمير آشپزخانه و ساخت حمام جديد کنيم.