PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ال جي جي دي 510 پاپ



ali20
07-24-2010, 11:50 AM
http://www.digikala.com/reviews/mobiles/LG/GD510%20POP/Images/Preview.jpg

آيا شما به دنبال گوشي تلفن همراه ساده ي صفحه ي لمسي هستيد که داراي ويژگي هاي خوبي باشد و نيز فشرده و جمع و جور ساخته شده باشد؟ اين بار کمپاني بزرگ LG گوشي GD510 POP را روانه ي بازار ساخت. ال جي خواهان اين بود که موفقيت LG KP500 Cookie را دوباره تکرار کند و بدين خاطر بوده است که GD510 POP را طراحي و توليد کرده است. کمپاني ادعا مي کند که اين گوشي جمع و جور ترين گوشي لمسي است و براي علاقه مندان به گوشي هاي صفحه لمسي هديه ي خوبي مي باشد. اين گوشي داراي نمايشگر 3 اينچي و دوربين 3.2 مگاپيکسلي است.
کمپاني LG يکي از معتبرترين سازندگان الکترونيک در سرتاسر جهان مي باشد. اين کمپاني کره اي به دليل محصولات با کيفيت و با آخرين فناوري روزي که ارائه مي دهد مشهور مي باشد و به همين دليل است که علاقه مندان به گوشي هاي تلفن همراه در سرتاسر دنيا همواره نگاهشان به محصولات جديد اين کمپاني مي باشد. وقتي LG KP500 Cookie روانه ي بازار گشت با موفقيتي ناگهاني روبرو شد و 7 ميليون دستگاه از آن به فروش رفت. گوشي GD510 POP نيز با همين هدف توليد شده است بعلاوه ي اينکه داراي قيمت مناسب نيز مي باشد. نکته ي بسيار مثبت GD510 POP اين است که اين گوشي بر اساس علاقه مندي هاي کاربرانش ساخته شده است. LG يک تحقيق جامع و دقيق را در بين کاربران خود انجام داد و متوجه شد که بيشتر مردم به دنبال يک گوشي با صفحه ي لمسي و در عين حال جمع و جور هستند، در عين حال انتظار دارند که اين گوشي داراي قيمت مناسب نيز باشد. بدين دليل نيز مي باشد که کمپاني ويژگي هاي غير ضروري را بر روي اين گوشي قرار نداده است. چرا که باعث افزايش قيمت آن مي شود. ال جي GD510 POP گوشي مي باشد که کار کردن با آن بسيار ساده است و در عين حال تمام ويژگي هاي يک گوشي صفحه لمسي را دارا مي باشد. معمولا کاربران از دستگاه هايي که امکانات زياد دارند ولي کار کردن با آن ها پيچيده است خوششان نمي آيد و بيشتر به دنبال سادگي هستند.
امکانات مولتي مديا از مهمترين ويژگي هاي اين گوشي مي باشد. نسل جوان بيشتر از اين امکانات استفاده مي کنند و از آن لذت مي برند. گوشي GD510 POP توانايي اين را دارد که از بيشتر فرمت هاي فايل هاي موسيقي و ويديويي پشتيباني کند. پخش کننده ي ويديويي آن قادر است که از فرمت هاي MP4، H.263 و H.264 پشتيباني کند. در عوض پخش کننده ي صوتي آن نيز مي تواند فايل هايي با فرمت هاي MP3، WAV و eAAC+ را اجرا کند. گيرنده ي راديو FM به همراه RDS نيز از جمله ي امکانات آن مي باشد. جدا از موسيقي و ويديو، دوربين نيز از جمله ي امکانات خوب آن مي باشد. دوربين 3.2 مگاپيکسلي آن مي تواند تصاويري در اندازه هاي 2048 X 1536 تهيه کند. نمايشگر لمسي آن از نوع WQVGA مي باشد. طراحي گوشي بسيار باريک و جذاب مي باشد. فقط يک دکمه در پايين و سمت راست نمايشگر وجود دارد که آن پاسخگوي بسيار از عملکردها از جمله برقراري تماس تلفني خواهد بود. عمل کردن اين دکمه با يک نور قرمز يا سبز زيبا به دور آن مشخص مي شود. در کل ساخت و احساس اين گوشي مستحکم و جذاب است.
حافظه ي کافي براي يک گوشي تلفن همراه بسيار ضروري مي باشد. مخصوصا براي ذخيره سازي فايل هاي صوتي و تصويري. اين فايل ها معمولا حجم زياد تري را اشغال مي نمايند. براي پشتيباني از چنين حجم زيادي LG GD510 POP داراي يک کارت حافظه ي دروني 8 گيگابايتي مي باشد.



http://www.digikala.com/Images/Strains.gif • دارا بودن نمايشگر با کيفيت و لمسي 3 اينچي
• مجهز بودن به واسط کاربري گرافيکي زيبا
• مجهز بودن به دوربين 3.2 مگاپيکسلي
• دارا بودن حافظه ي داخلي 8 گيگابايت
• مجهز بودن به گيرنده ي راديو FM به همراه RDS
• مجهز بودن به پخش کننده ي موسيقي با کيفيت با توانايي پشتيباني از فرمت هاي مختلف
• دارا بودن طراحي شيک و زيبا
http://www.digikala.com/Images/Weakness.gif • دوربين 3.2 مگاپيکسلي آن فاقد فلاش و فوکوس خودکار مي باشد