PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مرفاوي: ما بازي كرديم و استقلال برد



korosh-8020
08-13-2011, 09:15 AM
سرمربي مس کرمان پس از شکست خانگي مقابل استقلال گفت: ظاهرا مسائل غير طبيعي به فوتبال اضافه شده است.
http://www.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00025099.jpg صمد مرفاوي پس از شکست 2 بر يک برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازيکنان ما تلاش خود را انجام دادند و تمام مسائلي که به آنها گفته بوديم در زمين پياده شد. استقلال مجموعه‌اي از بازيکنان نخبه و با تجربه را دور هم جمع کرده اما کيفيت فني ما بهتر از استقلال بود. ما به تجربه و خلاقيت بازيکنان استقلال باختيم نه تاکتيک اين تيم.


وي اضافه کرد: بازيکنان آنها باهوش و با تجربه هستند، ستاره‌هايي مانند جباري، حيدري، مجيدي که استقلال از خلاقيت آنها استفاده کرد. دفاع ما اشتباه کرد و فرصت گل‌زني براي استقلال فراهم شد. از تيمم راضي هستم، البته "جرج مرات " افت کرده بود.

مرفاوي در مورد درگيري‌اش با محسن بياتي‌نيا بعد از گلزني گفت: با او دعوا نکردم. از بياتي‌نيا خواستم بعد از گلزني سريع به ميدان برگردد و به جاي دست دادن با تمام نيمکت‌نشينان بازي را ادامه دهد. شايد ما هم مانند استقلال شانس مي‌آورديم و گل مي‌زديم زيرا 4 دقيقه تا پايان مسابقه باقي مانده بود و سه دقيقه هم وقت تلف شده اعلام شد اما بياتي‌نيا توپ را گرفته بود و به سمت نيمکت آمد. نمي‌دانم؛ ما بازي کرديم اما استقلال برنده شد. شايد مسائل غير طبيعي نيز به فوتبال اضافه شده و ما نمي‌دانيم، الله اعلم.

سرمربي سابق استقلال تأکيد کرد: کسي که تقلب مي‌کند شايد يکبار دستش رو نشود اما هميشه نمي‌‌توان اين کار را کرد. ما حمله کرديم و به استقلال فشار آورديم و بازي در اختيار ما بود اما آنها دو موقعيت داشتند و دو گل زدند. اين تعجب‌آور بود. ما سرتر از حريف بوديم. بازيکنان نيز با اين سيستم بازي کردند و فقط ادينهو و يکسري از بازيکنان از اين تيم جدا شدند. در نيمه دوم نيز برتر از استقلال بوديم اما آنها گل زدند.

وي افزود: در بازي با نفت تهران کيفيت فني خوبي نداشتيم و من با شهامت اين مسئله را گفتم اما برابر استقلال ما برتر بوديم. استقلال يکسري ستاره‌ جمع کرده و از خلاقيت آنها استفاده مي‌کند.

مرفاوي با اشاره به بازي‌هاي آينده تصريح کرد: هفته آينده با نفت بازي داريم آن هم در حالي که فقط يک روز براي تمرين جدي زمان داريم. با يک روز تمرين نمي‌دانم به چه مي‌خواهيم برسيم. در اين هفته بيشتر روي مسائل روحي و رواني و فني تيم کار خواهيم کرد و با تمرين بيشتر سعي مي‌کنيم تيم را هماهنگ کنيم. بعد از تعطيلي هفته پنجم وقتي براي تمرين و اردو داريم و تيم را هماهنگ خواهم کرد.