PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : كاپيتان دربازي خداحافظي شركت نمي‌كند



sarbh
08-10-2011, 04:02 PM
ميشائيل بالاک - کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال آلمان پيشنهاد فدراسيون اين کشور براي حضور در بازي خداحافظي امروز مقابل برزيل و بستن بازوبند کاپيتاني تيم براي آخرين بار را رد کرد.
بالاک در چند بازي اخير لورکوزن هم در ترکيب اصلي تيم قرار نگرفته است و گويي که ديگر جايگاهي در اين تيم ندارد و بايد روزهاي آخر فوتبال خود را سپري کند. فرانس بکن باوئر - قيصر فوتبال آلمان يکشنبه گذشته به بالاک پيشنهاد خداحافظي از ميادين فوتبال را داده بود، اما يواخيم لو - سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان از سخن گفتن دوباره در اين‌باره خوداري کرد.
بکن باوئر در گفت‌وگو‌ با شبکه تلويزيوني «اسکاي» گفت: بايد براي مسير فوتبال بالاک پاياني نيکو نوشت. فوتبال امروزي نسبت به گذشته تغيير کرده است. باشگاه‌ها در تلاش براي تقليد سبک بازي بارسلونا هستند. سبک بازي بالاک ارسال توپ‌هاي بلند است. او در فوتبال امروزي که با تاکيد بر پاس‌هاي کوتاه است، جايگاهي ندارد.
يواخيم لو سرمربي ژرمن‌ها گفت: پيشنهاد محترمانه‌اي را به بالاک داديم. امروزه وضعيت تغيير کرده است. چيزي براي گفتن در اين زمينه ندارم.
بالاک که 98 بازي با تيم ملي آلمان را در کارنامه دارد، در روزهاي اخير سکوت اختيار کرده است. بحران و تراژدي وي از 15 مي 2010 به دنبال برخورد شديد با کيون بواتنگ مدافع آلماني منچسترسيتي در فينال جام اتحاديه انگليس شروع شد. وي با اين مصدوميت جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي را از دست داد.
بعد از جام جهاني موضوع کاپيتاني بالاک سوژه محافل ورزشي آلمان شد. بسياري معتقد بودند که بالاک ديگر شايسته بستن بازو بند کاپيتاني نيست. يکي از اين افراد لوکاس پودولسکي بود که حتي در يکي از بازي‌ها با بالاک برخورد فيزيکي داشت.
يواخيم لو گفت که در ماه مارچ به بالاک اعلام کرده بود که ماموريت او در تيم ملي به پايان رسيده است و فدراسيون در تدارک بازي خداحافظي براي او در بازي با برزيل است، اما بالاک سخنان لو را رد کرد و گفت: يواخيم در ماه مارچ مرا به تمرين‌ جدي براي بازگشت به تيم ملي تشويق کرد. اميدوارم بودم تا يورو 2012 به بازي در تيم ملي ادامه دهم.