PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آخرین نتایج مسابقات فورمولا وان 2011



M.A.H.S.A
08-03-2011, 10:16 PM
«مجله ماشین»- جشن حضور دویستمین مسابقه باتن با پيروزي همراه شد
پس از حضور در 199 گراندپري ، باتن به بهترين شكل ممكن 200 امين گراندپري اش را جشن گرفت . در پيست خيس هانگاريرينگ باتن توانست پس از يك رقابت سپر به سپر با ديگر راننده تيم مك لارن يعني لوئيس هميلتون و با استفاده از اشتباهات وي پيروزي را به دست آورد .
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، هميلتون كه در انتخاب لاستيك بسيار ضعيف عمل كرده بود ، پس از خروج از پيت استاپ نيز به دليل ايجاد ترافيك با جريمه stop-go مواجه شد تا ثانيه هاي ارزشمندي را از دست بدهد و نهايتاً به جايگاهي بهتر از چهارمي دست پيدا نكند .
سباستين وتل ، پيشتاز رقابت هاي اين فصل كه از جايگاه اول مسابقه را شروع كرده بود به كسب مقام دوم رضايت داد تا همچنان فاصله خود را با نزديك ترين رقيبش يعني وبر بيشتر كند . ديگر مدعي اين روزهاي فرمول يك يعني فرناندو آلونسو كه استارت بسيار ضعيفي داشت با جبران زمان از دست رفته توانست مسابقه را در جايگاه سوم به پايان برساند .
مارك وبر ، راننده دوم تيم ردبول نيز كه در استارت كند عمل كرده بود با بهره گيري از لاستيك هاي مناسب به كورس رقابت بازگشت . اما در اواخر مسابقه با بارش شديد باران براي تعويض لاستيك هاي اتومبيلش با لاستيك هاي متوسط به پيت استاپ رفت. وي تنها يك دور با اين لاستيك ها زد و مجدداً مجبور به تعويض آنها شد . جايگاه قابل قبول چهارم از آن وي بود ، اما لوئيس هميلتون كه مجموعاً 6 توقف در اين مسابقه داشت از گرد راه رسيد و با كاهش تدريجي فاصله نهايتاً توانست اين جايگاه را به دست آورد .

تهیه خبر: مازیار زاهدی کیا