shirin71
07-20-2011, 12:13 AM
http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2011/06/battlefieldreal9redone.jpg
سازندگان بازی Battlefield 3 یعنی استودیو DICE بار دیگر به قدرت موتور گرافیکی خودشان Frostbite 2 اشاره کردند و از توانایهای این موتور گرافیکی سخن گفتند :
از همین استودیو اقای Lars Gustavsson که طراح ارشد بخش مولتی پلیر BF3 میباشد در طی اظهار نظری جالب اذعان کرد ما با موتور گرافیکی Frostbite 2 میتوانیم به ساخت زلزله در بخش مولتی بازی دست یابیم و این موتور پتانسیل این فن اوری را به همانند بخش تک نفره بازی در بخش مولتی BF3 قادر میباشد .
وی در مصاحبه ای که با مجله PSM3 داشت گفت: از نظر تکنیکی این امر امکان پذیر میباشد که ما با استفاده از قدرت Frostbite 2 شاهد زلزله در بخش چند نفر بازی باشیم .
هنوز هم بر روی تخریب محیط در بخش چند نفره بازی در حال کار میباشیم ؛ و گفتن این مسئله که میشود هنوز بسیار زود است .
ولی با این حال با موتور Frostbite 2 از نظر فنی این امکان که زلزله را در بخش مولتی بازی بگنجانیم بسیار است. ( اگر از احساسمان سوال کنید )
احساس کودکی را داریم که با Frostbite به یک مغازه شرینی فروشی رفته باشد ، بیش از انچه فکرش بکنیم و نیازش را داشته باشیم ، ویژگی و امکان دسترسی در Frostbite میباشد ولی با تمام این امکانات هنوز هم بر روی اینکه چگونه بهترین خروجی را از Frostbite بگیریم تلاش میکنیم .
وی در اخر نیز اذعان کرد ، این شروعی تازه برای این موتور میباشد .
سازندگان بازی Battlefield 3 یعنی استودیو DICE بار دیگر به قدرت موتور گرافیکی خودشان Frostbite 2 اشاره کردند و از توانایهای این موتور گرافیکی سخن گفتند :
از همین استودیو اقای Lars Gustavsson که طراح ارشد بخش مولتی پلیر BF3 میباشد در طی اظهار نظری جالب اذعان کرد ما با موتور گرافیکی Frostbite 2 میتوانیم به ساخت زلزله در بخش مولتی بازی دست یابیم و این موتور پتانسیل این فن اوری را به همانند بخش تک نفره بازی در بخش مولتی BF3 قادر میباشد .
وی در مصاحبه ای که با مجله PSM3 داشت گفت: از نظر تکنیکی این امر امکان پذیر میباشد که ما با استفاده از قدرت Frostbite 2 شاهد زلزله در بخش چند نفر بازی باشیم .
هنوز هم بر روی تخریب محیط در بخش چند نفره بازی در حال کار میباشیم ؛ و گفتن این مسئله که میشود هنوز بسیار زود است .
ولی با این حال با موتور Frostbite 2 از نظر فنی این امکان که زلزله را در بخش مولتی بازی بگنجانیم بسیار است. ( اگر از احساسمان سوال کنید )
احساس کودکی را داریم که با Frostbite به یک مغازه شرینی فروشی رفته باشد ، بیش از انچه فکرش بکنیم و نیازش را داشته باشیم ، ویژگی و امکان دسترسی در Frostbite میباشد ولی با تمام این امکانات هنوز هم بر روی اینکه چگونه بهترین خروجی را از Frostbite بگیریم تلاش میکنیم .
وی در اخر نیز اذعان کرد ، این شروعی تازه برای این موتور میباشد .