PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نتایج بررسی ثبت سفارش موردی خودرو این هفته اعلام می شود



shirin71
07-19-2011, 03:16 PM
مدیر ثبت سفارش خودرو سازمان توسعه تجارت در ارتباط با بررسی ثبت سفارش موردی خودرو های وارداتی اظهار داشت : بررسی هایی در زمینه فراهم سازی شرایط ثبت سفارش موردی در سازمان توسعه تجارت صورت گرفته که به اطلاع خواهد رسید .
مهندس خدائی ضمن بیان مطلب فوق افزود : ثبت سفارش موردی خودرو به دو صورت مد نظر سازمان توسعه تجارت قرار گرفته است که در هفته جاری جزئیات آن در سایت اختصاصی این سازمان در اختیار مراجعین به این سایت قرار می گیرد .
وی با اشاره به موضوع ثبت سفارش از طریق اشخاص حقیقی ، گفت : افراد برای ثبت سفارش خودرو قطعا باید دارای کارت بازرگانی باشند و این موضوع از مهمترین مواردی است که سازمان توسعه تجارت به آن توجه ویژه ای اعمال داشته است . مدیر ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت واردات ثبت سفارش خودرو به کشور را منوط به رعایت ضوابط فنی خاص دانست و تصریح کرد : کمیته فنی واردات خودرو ضوابطی را برای وارد کنندگان خودرو به کشور در نظر گرفته است تا کلیه کسانی که اقدام به ثبت سفارش می کنند باید نسبت به فراهم کردن زمینه واردات خودرو به کشور تدابیر لازم را بیاندیشند .
مهندس خدائی گفت : مهمترین نکته ای که در ثبت سفارش خودرو به کشور از اهمیت ویژ ه ای بر خوردار است ایجاد مراکز خدمات پس از فروش و ایجاد تعهد در ارتباط با خودروهای وارد شده به کشور است که بدون وجود آنها قطعا ثبت سفارش صورت نخواهد گرفت . این مقام مسئول از الزام دریافت استاندارد coc برای واردات خودرو به کشور خبر داد و بیان داشت : دریافت مجوز فوق الذکر مهر تائیدی بر واردات خودرو بر اساس استانداردهای روز دنیا به ایران است .
مهندس خدائی در پایان خاطر نشان کرد :خودرو های ثبت سفارش شده بدون تعهد نمایندگی و ضمانت وارد کننده در قبال ارائه خدمات به خودرو های وارداتی ، اجازه ورود به کشور را نخواهند داشت.

http://www.machinemag.com/imagenews/t-2-1330.jpg