PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پورشه997 ميژن 400 پلاس



shirin71
07-18-2011, 03:41 PM
تيونينگ و افزايش كارايي و راندمان واقعي
مدتي پيش کمپانی H&R متخصص سیستم تعلیق تصميم گرفت سدانی با حداکثر سرعت 400 کیلومتر در ساعت را بسازد. اين اتومبيل در قیاس با پورشه 997 قدیمی، مدل H&R کاملا متفاوت است و فکر نمی کنم قطعه ای از آن بدون تغییر مانده باشد. بروی بخش خارجی آن دوباره اصلاحات اساسي انجام شده است و تغییر کرده است. سقف آن 77 میلی متر پایین تر آمده که آیرودینامیک بهتری را میسازد. .. (http://forum.isatice.com/showthread.php?t=81426)

http://www.yadbegir.com/main/fun/org/porsh1.jpg
شرکت H&R برای کم کردن وزن تمام قطعات غیرضروری را حذف کرده و از قطعات کربنی استفاده کرده است. هر شی غیرضروری فضا را برای صندلی های اسپورت و کمربندهای چندنقطه ای باز می کند.
البته مهم ترین تغییرات در موتور آن بوده است. همه ی اجزا با قطعاتی بهتر و بادوام تر جایگزین شده اند. حجم موتور باکسر 3.6 v6 ليتري آن به 3.8 لیتر افزايش پيدا كرده است تا موتور در بهينه ترين وضعيت باشد. .. (http://forum.isatice.com/showthread.php?t=81426)
توربوها فشار هواي ورودي به موتور را تا Bar1.5 افزايش مي دهند و حداکثر قدرت را به 775.7 کیلووات( 1054 اسب بخار) در 7700rpm می رسانند و گشتاور موتور عدد شگفت انگيز 1030 نيوتن متر در 5800rpm است.
قدرت غول توسط سیستم انتقال 6 سرعته بسیار تقویت شده به هر چهار چرخ انتقال می یابد. سيستم چهار چرخ محرك براي چنين گشتاوري بسيار ضروري است و گرنه در دور هاي زيادي از موتور چرخ ها بدون اينكه فشار زيادي روي پدال گاز بياوريد هرزگردي خواهند داشت.



http://www.yadbegir.com/main/fun/org/porsh2.jpg
چرخ های آلیاژی BBS و 19 اينچي جدید با طراحي خاص خود تلاطم هوا در دوسمت خودرو را کاهش داده اند و همینطور لاستيك هاي مخصوص سرعت بالا، چسبندگي اتومبیل به جاده را بهبود بخشيده است.
موتور این خودرو از بنزين بااکتان 100 استفاده مي كند و شرایط استاندارد آلايندگي یورو 4 را دارد.
یورو 4 طبقه ای از استانداردهای آلايندگي برای خودروهای تازه ساخت از سال 2005 به بعد است و مطابق اين استاندارد ميزان گاز NOx خروجي از اگزوز خودروهای مسافری بنزینی را به 0.08 g/km محدود می کند.