shirin71
07-15-2011, 04:00 AM
1 - قدرداني و تجليلهاي خالصانه و واقعي را از ياد نبريد.
2 - اشتباهات ديگران را غيرمستقيم به آنان گوشزد كنيد.
3 - قبل از سرزنش ديگران، درباره خطاهاي خود صحبت كنيد.
4 - به جاي اين كه مستقيماً دستور بدهيد، آنها را در قالب سؤال مطرح كنيد.
5 - آبروي ديگران را حفظ كنيد.
6 - چنان چه كوچكترين پيشرفتي در عملكرد سايرين ميبينيد، از آنها تمجيد كنيد. در تصديق كردنهايتان، خالص و در تمجيدهايتان بيمضايقه عمل كنيد.
7 - ديگران را به نيكي ياد كنيد تا آنها نيز بتوانند در زندگي خودشان را بالا بكشند.
8 - به كارمندان خود دلگرمي بدهيد.
9 - اگر ديگران به پيشنهادتان عمل كردند با رفتار مناسب خود آنها را شاد كنيد.
2 - اشتباهات ديگران را غيرمستقيم به آنان گوشزد كنيد.
3 - قبل از سرزنش ديگران، درباره خطاهاي خود صحبت كنيد.
4 - به جاي اين كه مستقيماً دستور بدهيد، آنها را در قالب سؤال مطرح كنيد.
5 - آبروي ديگران را حفظ كنيد.
6 - چنان چه كوچكترين پيشرفتي در عملكرد سايرين ميبينيد، از آنها تمجيد كنيد. در تصديق كردنهايتان، خالص و در تمجيدهايتان بيمضايقه عمل كنيد.
7 - ديگران را به نيكي ياد كنيد تا آنها نيز بتوانند در زندگي خودشان را بالا بكشند.
8 - به كارمندان خود دلگرمي بدهيد.
9 - اگر ديگران به پيشنهادتان عمل كردند با رفتار مناسب خود آنها را شاد كنيد.