PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : گل محمدی وغلامپور؛دستیاران دایی در راه آهن



mehraboOon
07-15-2011, 01:00 AM
گل محمدی وغلامپور؛دستیاران دایی در راه آهن
(http://www.akharinnews.com/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=32649)
(http://www.akharinnews.com/index2.php?option=com_content&task=view&id=32649&pop=1&page=0&Itemid=5)
(http://www.akharinnews.com/index2.php?option=com_content&task=emailform&id=32649&itemid=5)
آخرین: زوج یحیی گل محمدی و علی دایی این بار روی نیمکت راه آهن می نشینند.
به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی که ساعاتی قبل پیشنهاد هدایت باشگاه راه آهن را برای سال جاری پذیرفت در پی این است تا در کمترین زمان ممکن ، تیم جدیدش را شکل دهد. هولدینگی که ابتدا زمزمه هایی درباره قصد شان برای انتقال تیم به مشهد شنیده می شد به یکباره تصمیم گرفتند تا در تهران بمانند و در ورزشگاه اکباتان ، تیمداری کنند تا قدیمی ترین برند فوتبال ایران به ادامه حیات امیدوار باشد. استخدام علی دایی و پرداخت بیش از یک میلیارد تومان از بدهی های قبلی بازیکنان ، سبب شد تا راه آهن به حضوری موفق در لیگ آینده امیدوار باشد. خیلی زود بازیکنان معلق فصل قبل تیم تصمیم گرفتند تا در اکباتان ماندگار شوند و شاگرد دایی باشند.
دایی برای ترمیم تیم خود نام 6 بازیکن لیگ برتری را در لیستش دارد که شاه مهره شان یعنی کریم انصاری فرد با امضای قرارداد داخلی در باشگاه سایپا ، کار پیوستنش به تیم دایی را سخت کرده. چنانچه کریم قید 50 درصد جریمه سقف قراردادش را بزند یا مالکین جدید این جریمه را بپردازند او هم شاگرد دایی می شود.
روی نیمکت اما دایی درحالی که راه آهن مهدی تارتار سرمربی سال قبل تیم را داشت که سابقه همکاری با دایی در پرسپولیس را داشته اما سرمربی فصل قبل سرخ ها همچنان به کار در کنار ژلکو میاچ کروات اعتقاد دارد. او همچنین این بار برای دستیار ایرانی می خواهد از دوست صمیمی اش یعنی یحیی گل محمدی که سال ها در تیم ملی با هم بودند را انتخاب کرد. مربی گلرهای تیم هم کسی نیست غیر از بهزاد غلامپور . یحیی و غلامپور لحظاتی قبل قراردادهای داخلی شان را با راه آهن امضا کردند.