PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آقايان، نحوه زندگي‌شان را تغيير دهند



shirin71
07-10-2011, 10:35 PM
محققان مي‌گويند اضطراب، استرس، افسردگي و نداشتن اعتمادبه‌نفس مي‌تواند در بروز مشكل‌هاي نعوظي موثر باشد و همچنين اين عوامل مي‌تواند مشکل‌هاي نعوظي را در مردان بدتر کند.

ساير بيماري‌هايي که ممکن است سبب بروز اين حالت شود شامل بيماري‌هاي قلبي-‌عروقي، بيماري‌هاي کليوي و سفتي و سختي شريان‌هاست. وزن زياد و انجام ورزش اندک هم ساير عوامل خطر ابتلا به اين مشکل هستند. تقريبا 15 تا 30 ميليون مرد آمريکايي از اختلال نعوظ رنج مي‌برند. در حالي که شيوه‌هاي درماني مي‌تواند نقش موثري را در درمان اين مشکل داشته باشد. اختلال‌هاي نعوظي بيشتر در مرداني ديده مي‌شود که پا به سن مي‌گذارند. حدود 5 درصد از مردان در سن 40 سالگي اين حالت را تجربه مي‌کنند كه در سن 65 سالگي به 15 تا 25 درصد مي‌رسد. اين اختلال در هر سني قابل درمان است و به اين معنا نيست كه افرادي كه در مرحله سالمندي قرار دارند قادر به داشتن روابط جنسي نيستند. به گفته اين محققان استعمال دخانيات، مصرف الکل و استفاده از موادمخدر مي‌تواند به عروق‌خوني آسيب وارد مي‌كند و جريان خون به بيضه‌ها را کاهش دهد. به علاوه افراد مي‌توانند با تغييرات ساده در نحوه زندگي، عملكرد طبيعي جنسي را بازيابند و اين مشكل را برطرف كنند.