PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : از امشب برای دوستان علاقمند



naje
07-02-2011, 05:18 PM
از امشب برای دوستان علاقمند که قصد آشناشدن بامجموعه قوانین تجارت الکترونیک را دارند . میتوانند از این تایپیک به آنچه میخواهند دست یابند ما خدمت میکنیم و از اینکه خادم شما هستیم خرسندیم و خداراسپاسگذاریم که این توانائی را به ما داد تا با شما عزیزان قسمت کنیم .
بار الهی به من بنده عاجز خود آنقدر توانائی عطا کن که آن مرحمت تورا بین جوانان وطنم قسمت کنم
الهی آمین خادم الحسین احدصلح جو:^:باجوانان کن جوانی پندار جوانی لاجرم جان فدایش میکنی چون تو هم اینک :from me :جوانی

مجموعه قوانین تجارت الکترونیک
http://www.irfreeup.com/images/51560029872266847725.jpg

naje
07-02-2011, 07:41 PM
بسم الله
دوستان عزیز قانون چیست ؟
لطفا جواب های خودتون رو در زیر همین تایپیک ارائه دهید . ساعتی بعد جمع بندی و در خصوص یکی از اساسی ترین ارکان قانون تجارت الکترونیک ماده 19 بحث خواهیم کرد لطفا همراه باشید دانستن بهتر از ندانستن است:^:همتون گلین لطفا بی تقلب هرآنچه اول به ذهن تون رسید عشق است یا علی

Orca
07-02-2011, 09:30 PM
سلام
قانون یعنی دستورالعملی که بنا بر عقل جمعی، تجربه، یا بر اساس دین نوشته شده، و هر کسی که زیر مجموعه اون مجموعه که اون قوانین و دستوالعمل ها در اون وضع شده باید به اون ها عمل کنه. :afd:

naje
07-02-2011, 10:33 PM
سلام
قانون یعنی دستورالعملی که بنا بر عقل جمعی، تجربه، یا بر اساس دین نوشته شده، و هر کسی که زیر مجموعه اون مجموعه که اون قوانین و دستوالعمل ها در اون وضع شده باید به اون ها عمل کنه. :afd:
بله خیلی عالی بود . در تفسیر ساده تره میشود گفت :
برای کنترل رفتار انسانها ابزاری لازم است آن ابزار را بانام قانون ابداع نمودن و در تعریف آن میشود گفت ترک هر فعل و انجام هرفعلی که مغایر با روابط وضوابط انسان باشد با کمک همین ابزار کنترل میکنند
البته قانون هم تنها به یک معنا نیست و میتوان به قوانین مدنی و جزا و حقوق جدا کرد انواع دیگر قوانین اجرائی هست که خارج از حوصله بحث ماست
مدیریت محترم این انجمن لطفا مشخصات این دوستمان را یاداشت تا بعد عرض کنم
واما بعد

در اجرای اصل یک صدو بیست سوم قانون اساسی کشور که ناظر است برتمام مجموعه قوانین

مجموعه ای از قوانین را وضع که با آن میتوان برای اداره کشور و هرآنچه منعیت دارد . برای رفاه حال جامعه بکار بست یکی از این مجموعه قوانین ،قوانین تجارت الکترونیک است که درسال 1382 در دولت وقتآن زمان آقای خاتمی پس از اصلاحاتی در تاریخ17/10/1382طی شماره79249تقدیم مجلس وپس از رفع ابهامات تائید ودرتاریخ29/10/1382 پس از تائید شورای نگهبان جهت اجرای قانون به دولت عودت شد . هیت دولت در تاریخ 5/11/1382 این مجموعه قوانین را در دستور عموی قرار داده و همه کسانی که بنحوی که از ابزار الکترونیکی در بستر معاملات مورد استفاده قرار میدادند شامل رعایت این قوانین بودند .
امشب بخاطر اینکه یک روحیه به دوستان خوبمان که از گروه مایا تألم خاطر دارند داده باشم از اصلی ترین رکن این مجموعه که در 73 درصد آراء صادر این قانون بچشم میخورد . بحث را آغاز میکنم .
ماده 19 مجموعه قوانین تجارت
ماده نوزده بدین جهت زیاد از آن استفاده میشود . بخاطر حسن اشتراک آن در کل تجارت های روزمره است یعنی چه تجارت الکترونیکی و یا غیر آن فرقی نمیکند . از هر حیث طابع ماده نوزده خواهند بود .
ماده نوزده
هر گاه تامین کننده . ارائه دهنده خدمات . وکلا هر بخش خصوصی و حتی سازمانهای دولتی در انجام مورد معامله و در انجام حسن تعهدات خود کوتاهی نماید . ناقض قانون و متخلف طبق ماده نوزده ملزم به رعایت حقوق مصرف کننده و الزام به انجام کلیه تعهدات و پرداخت خسارات وارده و اگرحتی فسخ قرارداد منجر شود ضمن پرداخت عین وجه المعامله خسارت تاخیر نیز جدای خسارات تحمیل شده بر ضمه متخلف از این قانون خواهد بود . شرایط خسارت تابع تبصر ه های ذیل آن خواهد بود . دوستان این از ماده نوزده اگر سوالی بود ذیل همین تایپیک خدمت گذارتان خادم الحسین احد صلح جو امیدوارم بهره برده باشید:merc567: