PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اخبار باشگاه بارسلونا-سربازان کاتالان



shirin71
06-29-2011, 07:34 PM
كركيچ با انتقال به رم موافقت كرد
خبرگزاري فارس: والتر ساباتيني مدير ورزشي باشگاه رم اعلام كرد به زودي با بويان كركيچ مهاجم بارسلونا قرار داد امضا خواهند كرد.
http://media.farsnews.com/Media/9001/Images/jpg/A0104/A1047189.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسكاي اسپورت ايتاليا، ساباتيني براي بستن قرار داد با بويان راهي اسپانيا شده بود و به نظر مي‌رسد تا انجام ماموريت خود چند قدم فاصله دارد.

ساباتيني در اين باره گفت: هم با بازيكن به توافق رسيديم و هم رضايت باشگاه را به دست آورديم. توافق‌هاي ما در سطح بالاي انجام گرفته و اميدوار هستيم بتوانيم همه چيز را در بهترين شرايط به پايان ببريم. البته هنوز مشخص نشده كه بويان به صورت قرضي راهي جالوروسي خواهد شد يا با وي قرار داد دائمي امضا خواهيم كرد. چيزي كه مشخص شده اين است كه براي فصل آينده وي را در تركيب خواهيم داشت.

مبلغ انتقال وي 10 ميليون يورو اعلام شده كه با موافقت رمي‌ها همراه بوده است.

shirin71
06-29-2011, 07:35 PM
ويا: ماتا براي بارسا يك خريد رويايي خواهد بود
خبرگزاري فارس: مهاجم والنسيايي بارسلونا از مقامات باشگاهش خواست تا خوان ماتا را خريداري كنند.
http://media.farsnews.com/Media/9003/Images/jpg/A0107/A1071766.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، داويد ويا گفت: ماتا براي بارسا يك خريد رويايي خواهد بود و اگر شانس بازي در كنار او را داشته باشم به هواداران بارسلونا قول مي‌دهم كه يكي از زوج‌هاي رويايي تاريخ باشگاه را تشكيل دهيم.

وي ادامه داد: زماني به بارسلونا آمدم كه والنسيا برايم كوچك بود و نياز به فضاي بيشتري براي درخشش و رشد داشتم و احساس مي‌كنم كه خوان ماتا، ملي پوش موفق فوتبال كشورمان نيز در همين وضعيت است و بايد به بارسلونا بيايد تا جهان فوتبال حرفه‌اي يكي ديگر از بازيكنان بزرگ را در لباس قهرمان لاليگا تماشا كند.
كاتالان‌ها از فصل گذشته به‌دنبال خوان ماتا بازيكن ملي‌پوش و شماره 10 والنسيا هستند.
اين بازيكن جوان در سال 2007 عضو رئال بود و پس از آن راهي والنسيا شد.

shirin71
06-29-2011, 07:35 PM
مذاكرات مديربرنامه‌هاي پاستوره با بارسلونا
خبرگزاري فارس: هافبك تهاجمي پالرمو كه مورد توجه بارسلونا قرار دارد، گفت: مدير برنامه‌هايم در حال مذاكره با اين باشگاه است.
http://media.farsnews.com/Media/9003/Images/jpg/A0108/A1080948.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از فاكس اسپورت، خاوير پاستوره كه خود را براي حضور در كوپا آمريكا آماده مي‌كند، با پيشنهادهاي بسياري از تيم‌هاي معتبر اروپايي روبه‌رو است و رئيس باشگاه نيز اعلام كرده او را فقط در ازاي مبلغ 50 ميليون يورو به تيم ديگري واگذار خواهد كرد.

پاستوره در اين خصوص گفت: در مورد آينده‌ام هيچ چيزي نمي‌دانم. مدير برنامه‌هايم در حال گفت‌وگو با كاتالاني‌ها است و مطمئن هستم پيشنهاد ساير باشگاه‌ها را نيز مورد بررسي قرار مي دهد. در نهايت به باشگاهي خواهم رفت كه بهترين پيشنهاد را ارائه كرده باشد.

تيم‌هايي كه براي جذب پاستوره ابراز علاقه كرده‌اند، باشگاه‌هاي كوچكي نيستند. بارسلونا، رئال مادريد، اينتر ميلان، چلسي، منچسترسيتي و پاري سن ژرمن همگي به دنبال امضاي قرارداد با اين بازيكن آرژانتيني هستند ولي تاكنون صحبت‌هاي هيچ‌كدام از اين باشگاه‌ها با پالرمويي‌ها جدي نشده است. شايد اين امر به دليل مبلغ گزافي باشد كه رئيس پالرمو روي بازيكن خود گذاشته باشد.

shirin71
06-29-2011, 07:35 PM
آخرين تلاش بارسا براي خريد سسك
خبرگزاري فارس: مهاجم آرسنال براي تعطيلات تابستاني به زادگاه خود بارسلونا سفر كرده و اين بهانه خوبي براي تلاش بارسا در پروژه خريد وي محسوب مي‌شود.
http://media.farsnews.com/Media/9004/Images/jpg/A0109/A1090636.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، سسك فابرگاس روز گذشته براي ديدن خانواده خود راهي بارسلونا شد تا از تعطيلات به دست آمده در فصل تابستان استفاده كند اما هرگز باور نداشت جمعيتي حدود 4 هزار نفر در فرودگاه بارسلونا حضور داشته باشند.

هواداران بارسلونا تنها به خانواده فابرگاس اجازه دادند از تونل ايجاد شده عبور كرده و به فرزند خود برسند. فرودگاه بارسلونا براي دقايقي به طور مطلق در اختيار جمعيت حاضر در سالن‌هاي مختلف بود و پليس تنها به دادن تذكر و خواهش از مردم براي رعايت قوانين بسنده مي‌كرد.

سسك فابرگاس بارها اعلام كرده كه بي‌صبرانه در انتظار بازگشت به بارسلونا است اما دو ماجراي هميشگي يعني مسائل مالي و البته رضايت باشگاه آرسنال موانع جدي بر سر راه اين انتقال هستند. اين بازيكن تا دو سال ديگر با آرسنال قرارداد دارد.

shirin71
06-29-2011, 07:35 PM
آرسنال اماده فروش سسک به بارسلونا

به نظر می رسد که درخواست دوم بارسا برای جذب موفقیت آمیز بوده است

http://u.goal.com/134600/134640_news.jpg


سایت گل- طبق گزارش منتشره در بی بی سی اسپورت، سران باشگاه آرسنال آماده اند تا در بازار نقل و انتقالات تابستانی، سسک فابرگاس را به بارسلونا بفروشند

این در حالی است که توپچی ها اخیرا پیشهادی 27 میلیون پوندی بارسا را رد کردند و از همین رو سران بارسا با اندکی تغییر پیشنهادشان را مجددا ارائه کردند و طبق گزارشهای منتشره در رسانه های اسپانیایی، مذاکرات آغاز شده است

یکی از مسئولان آرسنال به بی بی سی گفت:« پیشنهاد به صورت کتبی و خطاب به ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی آرسنال ارائه شده است.» او در پاسخ به این پرسش که واکنش آرسنال نسبت به پیشنهاد بهبود یافته بارسا چیست:« احتمالا پاسخ بله خواهد بود و اگر این پیشنهاد رضایت بخش باشد، فکر می کنم سسک را خواهیم فروخت»

سسک درحالی که 16 ساله بود آکادمی فوتبال لاماسیای بارسلونا را به مقصد لندن ترک کرد و زیر نظر آرسن ونگر رشد و پرورش یافت ولی مدتی است که از تمایلش برای بازگشت به بارسا می گوید

تابستان گذشته سران آرسنال دو پیشنهاد بارسا برای فروش کاپیتانشان را رد کردند و امسال ساندرو روسل، رئیس باشگاه کاتالان اعلام کرد که بیش از 35 میلیون پوند برای خرید سسک پرداخت نخواهد کرد. او معتقد است که مصدومیتهای اخیر سسک از ارزش او کاسته است.

shirin71
06-29-2011, 07:36 PM
تیاگو آلکانتارا: نمی خواهم بارسلونا را ترک کنم

ستاره جوان اسپانیایی اعلام کرد که می خواهد در بارسلونا بماند.این درحالی است که شایعات متعددی درمورد آینده او به گوش می رسد


http://u.goal.com/133900/133929_news.jpg






سایت گل- تیاگو آلکانتارا، در صحبتهایی اعلام کرد که تصمیمی برای جدایی از بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی ندارد

آلکانتارا یکی از مهره های تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا بود که با این تیم به قهرمانی رقابتهای اروپایی رسید.

گل او به اسپانیا کمک کرد تا در فینال این تورنمنت که شنبه شب در دانمارک برگزار شد، به پیروزی برسد.

اخیرا مازینیو، قهرمان جام جهانی 1994 که پدر آلکانتارا هم هست در صحبتهایی اعلام کرده بود که پسرش از حضور در بارسلونا راضی است و به دنبال آن است تا در ترکیب اصلی بارسلونا برای خود جایی دست و پا کند

این ستاره 20 ساله هم در صحبتهایی اعلام کرد که می خواهد در بارسلونا بماند.این درحالی است که تیمهای آرسنال، ویارئال و رم برای جذب او ابراز تمایل کرده بودند. ولی تیاگو نظر دیگری دارد:« نمی خواهم بارسلونا را ترک کنم. در مورد حضور تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا در تورنمنت اروپایی باید بگویم که این کاری که ما انجام دادیم، موفقیت یک، دو یا سه نفر نیست و دسترنج تمام تیم است. ما در کل تورنمنت فوق العاده بودیم و سبک بازی مان را در بازی فینال هم حفظ کردیم و قهرمان شدیم.»

shirin71
06-29-2011, 07:36 PM
يادداشت روز: در ستایش لئوی آرژانتین /مسي يك «پيبه» تمام عیار است «ال‌پیبه» موجودی است که همزمان می‌تواند وقتی توپ زیر پاهایش قرار گرفته 10 فکر متفاوت بکندحسين جوادي





(http://www.google.com/buzz/post)

http://u.goal.com/134500/134544_news.jpg


سايت گل- يكي از ستون‌نويس‌هاي روزنامه «پاخینادوسه» (صفحه 12) مي‌نويسد: بوئنوس‌آيرس شهري است كه فوتبال بيش از پيش در آن زنده مانده و ما بی‌صبرانه در انتظار شروع کوپاآمه‌ریکا هستیم. وقتی فوتبال اروپا در این روزها رو به کسادی رفته این نبردها ما را به مرز جنون و عشق می‌کشاند.
درست یک ربع قرن پیش در همین روزها، یعنی 22 ژوئن 1986 در مکزیکوسیتی ستاره‌ای خیلی کوچک به نام دیه‌گو مارادونا با 168 سانتیمتر قد 2 گل استثنایی برابر انگلیس به ثمر رساند. یکی از آنها به نام «دست خدا» بود و دومی در نبردی به طول 60 متر با دریبل کردن 5 بازیکن انگلیس رقم خورد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعد‌ها در آرژانتین دیه‌گو، اعجوبه کوتاه‌قد آلبی سلسته را با نام «ال پیبه» (بچه) صدا می‌کردند. «ال‌پیبه» موجودی است که همزمان می‌تواند وقتی توپ زیر پاهایش قرار گرفته 10 فکر متفاوت بکند، چشم‌هایش رو به بالاست، انگار توجه‌ای به اتفاقات دور و برش ندارد و مثل جادوگران همه را به دنبال خود می‌کشاند، فقط کافی است دیگر بازیکنان خودشان را در بهترین فضای ممکن زمین قرار دهند تا توپ مانند «لقمه‌ای آماده» جلوی پایشان بیفتد اما اینگونه که خیلی‌ها فکر می‌کنند نیست، چشم‌ها رو به بالاست ولی به خوبی کوچک‌ترین حرکتی که در اطرافش رخ می‌دهد را زیر نظر دارد. نکته قابل توجه در باره «ال پیبه‌ها» این است: تنها چیزی که می‌تواند آنها را به زمین بکوبد جدا از قانون جاذبه، تکل‌های خشنی است که فقط به قصد ویران کردن ساق پا زده می‌شوند. بعد از دیه‌گو و نسل طلایی کوتاه‌قد‌های جادوگر، آرژانتين «پيبه»‌هاي زيادي توليد كرده است. «پيبه»ها موجوداتي كاملا آرژانتيني هستند كه آهنگ مخصوص به خودشان را دارند. تانگوي «روياي يك پيبه» كه توسط مارادونا خوانده شده، قول‌هاي جواني در سال 1943 را به تصوير مي‌كشد: «مادرم ! عزيزترينم ! پولدار خواهم شد» و درنهايت با روياي پسر جوان به پايان مي‌رسد: «توپ را مي‌گيرد، رفتارش آرام است، از همه بازيكنان رد مي‌شود تا به دروازه‌بان مي‌رسد و با ضربه‌اي سنگين گلزن تيم مي‌شود.» اما اين تمام ماجرا نبود زيرا به محض اينكه خطوط مياني شلوغ شدند، مربيان ديگر تمايلي به بازي دادن به «پيبه»ها نداشتند. حتی خود مارادونا در جام‌جهانی 2010 به نوعی موجب شد مسی تقریبا از جریان بازی محو شود، روش‌های دیه‌گو کاری با لیونل کرد که خیلی‌ها «کک» را به کم فروشی در تیم ملی متهم کردند. ؛ بازيكني كه مي‌تواند با سرعت دريبل بزند، فضاهاي خالي را مي‌بيند، دوست دارد گل بزند و از همه مهم‌تر، جثه‌اش كوچك است. خورخه والدانو، بازيكن سابق تيم ملي آرژانتين كه بعدها مربي و شاعر فوتبال شد، مي‌گويد: او روياي جمعي فوتبال آرژانتين را به خوبي تصوير مي‌كند و واقعا نمی‌فهمیم چرا پله باز هم با دهان گشادش و انتقادهایی که می‌کند می‌خواهد به نوعی انتقام برزیلی‌اش را از «لئو» بگیرد؟ آیا با این مساله موافقید که فوتبال سرخوشانه برزیل فاقد اینگونه «ال پیبه»‌هاست؟ برزیلی‌ها با هر دو پایشان به علاوه قلبشان بازی می‌کنند و آرژانتینی‌ها با هر دو پا، قلب و چشم‌هایشان. این راز چشم‌هایشان است که همه را غافلگیر می‌کند، به یک سو نگاه می‌کنند و به سوی دیگر پاس می‌دهند، وقتی حریف خشن‌ترین تکل ممکن را می‌زند حتی نیم نگاهی هم به او نمی‌کنند، تمام نگاه به فضاهای خالی است، به بدن مدافعان حریف که با نمایش یک «بدل» چگونه از جریان بازی خارج می‌شوند. آرژانتینی‌‌ها چشم‌هایشان را در این دوره کوپاآمه‌ریکا (آخرین قهرمانی‌شان به سال 93 بازمی‌گردد) تنها به «ال پیبه» شماره 10 دوخته‌اند و «چیکو» (پسر) نیز تنها رویایش قهرمانی در کوپاآمه‌ریکاست، شاید اگر پسران آلبی سلسته با «لئو» فاتح کوپا شوند نسل «ال پیبه»‌ها بار دیگر در فوتبال آرژانتین رشد پیدا کنند و همه چیز بستگی به نمایش خیره‌کننده مسی دارد، ستاره‌ای که راز چشم‌هایش واقعیت درون قلبش

را عیان می‌کند.

shirin71
06-29-2011, 07:37 PM
مسی : آرژانتینی ها هیچ وقت تا این حد با من مهربان نبودند

ستاره آرژانتینی معتقد است که هیچ وقت در آرژانتین ، مثل بارسلونا با او رفتار نمی شده ولی الان لطف و محبت هموطنانش را بیش از هرزمان دیگری لمس می کند



http://u.goal.com/134500/134543_news.jpg




سایت گل- لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با انگیزه های فراوانی خود را برای شرکت در کوپا آمه ریکا آماده می کند. این تورنمنت روز اول ماه جولای آغاز می شود و مسی در گفت و گو با شبکه تی وای سی اسپورتس در این رابطه گفت:« لطف و محبت آرژانتینی ها را بیش از هر زمان دیگری حس می کنم. آرژآنتین تنها جایی بود که مثل بارسلونا با من رفتار نمی شد.من همیشه در آرژآنتین مشغول جرو بحث بودم، چون متاسفانه نتوانسته ام تا با تیم ملی کشورم عنوان قهرمانی ای به دست بیاورم و تمام جامهای قهرمانی را با بارسا کسب کردم وبه همین دلیل مردم دربارسلونا با من خیلی خوب هستند.امیدوارم که همیشه اوضاع مثل همین روزها باشد.»

مسی معتقد است که تیم ملی آرژآنتین حرفهای زیادی برای گفتن در کوپا آمه ریکا خواهد داشت:« رویای اصلی من قهرمانی در کوپا آمه ریکاست. همه ما می دانیم که این برای من و برای آرژانتین چه معنا و مفهومی دارد. این هدف و خواسته اول من است.ما تیمی متشکل از بازیکنان خوبی هستیم و موج هیجان زیادی دراردوی تیم موج می زند.همیشه می گفتیم که تیم ملی آرژانتین برای کار کردن روی جزئیات زمان کمی را در اختیار دارد ولی این بار برای آماده سازی تیم برای کوپا آمه ریکا زمان کافی داشتیم. بازی ما بر پایه در اختیار داشتن توپ است. ما واقعا پیشرفت کرده ایم.»

shirin71
06-29-2011, 07:37 PM
گوتی: رونالدو نمی تواند مانند مسی در بازی های بزرگ بدرخشد

رونالدو در رقابت های این فصل لالیگا با به ثمر رساندن 40 گل، رکورد گلزنی در این رقابت ها را شکست اما نتوانست تیمش را در این رقابت ها و همچنین چمپیونزلیگ به موفقیت برساند






http://u.goal.com/130500/130586_news.jpg


سایت گل- گوتی، هافبک سابق رئال مادرید، اعلام کرد اگرچه کریس رونالدو را بازیکن بزرگی می داند اما معتقد است لیونل مسی در سطح بالاتری قرار دارد زیرا ستاره آرژانتینی در بازی های بزرگ تاثیر گذار تر است.
رونالدو در رقابت های این فصل لالیگا با به ثمر رساندن 40 گل، رکورد گلزنی در این رقابت ها را شکست اما نتوانست تیمش را در این رقابت ها و همچنین چمپیونزلیگ به موفقیت برساند.
گوتی در گفتگو با پونتو پلوتا گفت:" رونالدو بازیکن بزرگی است و در بازی های بسیار سرنوشت ساز بوده با این وجود اما در بازی های بزرگ نمی تواند به آن اندازه که باید تاثیر گذار باشد. کاری که مسی در بارسا انجام می دهد. ستاره های بزرگ آنهایی هستند که در بازی های بزرگ بدرخشند. "
هافبک باتجربه بشیکتاش همچنین اعلام کرد بارسا همچنان از رئال بهتر است و از کمبود بازیکنان اسپانیایی در تیم مورینیو نیز اظهار ناامیدی کرد.
" رئال هنوز به سطح بارسا نرسیده است. شکست دادن آنها خیلی دشوار است. بزرگترین ناراحتی من این است که ایکر کاسیاس تنها بازیکنی است که از سیستم جوانان رئال در تیم اصلی حضور دارد. ما به جای اینکه روی جوانان باشگاه سرمایه گذاری کنیم، فقط برای خرید های جدید پول می دهیم."
گوتی یکی از محصولات آکادمی جوانان رئال است که تابستان گذشته به بشیکتاش پیوست.

shirin71
06-29-2011, 07:37 PM
مسی: در بارسا از فوتبال خداحافظی می کنم

ستاره آرژانتینی بارسا تاکید کرد تنها در صورتی از بارسا جدا می شود که بخواهد از فوتبال خداحافظی کند





http://u.goal.com/132800/132869_news.jpg


سایت گل- لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا، تاکید کرد تنها در صورتی از بارسا جدا می شود که بخواهد از فوتبال خداحافظی کند.
مسی که در حال حاضر در آرژانتین به سر می برد و خود را برای رقابت های کوپا آمریکا آماده می کند، در پاسخ به این سوال که در چه صورتی بارسا را ترک خواهد کرد، به خبرنگاران گفت:" در صورتی که بارسا را ترک کنم، به آرژانتین برمی گردم و از فوتبال خداحافظی می کنم. هرگز به این فکر نمی کنم که به تیم دیگری بروم. در بارسا خوشحال و راضی هستم، همه چیز خوب است و وقتی فوتبالم تمام شود، به آرژانتین برمی گردم."
او همچنین در مورد رقابت های پیش روی کوپا آمریکا گفت:" آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی است و ما برای رسیدن به آن می جنگیم. من همیشه برای قهرمانی ارژانتین تلاش خواهم کرد اما همه چیز به مسی بستگی ندارد. 11 بازیکن در زمین حضور دارند و من هرگز نمی توانم به تنهایی در دیداری پیروز شوم."

shirin71
06-29-2011, 07:38 PM
گوارديولا: اين بارسا با هر مربي قهرمان است
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در اظهاراتي معني دار و مشكوك گفت: اين بارسا با هر مربي قهرمان است.
http://media.farsnews.com/Media/9002/Images/jpg/A0106/A1065884.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، در حالي كه هواداران بارسلونا در كنار بازيكنان اين تيم بي صبرانه در انتظار تمديد قرارداد گوارديولا با بارسلونا هستند به نظر مي‌رسد پول‌هاي قطري موفق‌تر از اشك‌هاي كودكان كاتالونيايي عمل كرده است.

گوارديولا از قطر براي هدايت تيم ملي اين كشور پيشنهاد 35 ميليون يورويي دريافت كرده و حتي چند باشگاه قطري نيز حاضرند با همين ميزان او را به خدمت بگيرند.

اين درحالي است كه وكيل گوارديولا براي تمديد قرارداد وي با بارسلونا پيشنهاد دريافت مبلغ 45 ميليون يورو براي دو سال را كرده و گفته است: گوارديولا مديون بارسلونا نيست كه در انتخاب راه خود چيزي جز مسائل مالي را در نظر بگيرد.

گوارديولا نيز در نشست خبري روز گذشته خود گفته است: اين بارسا با هر مربي قهرمان است، اگر مربيان بزرگ جهان كه كم هم نيستند براي هدايت بارسلونا بيايند هيچ مشكلي براي اين تيم با اين بازيكنان بزرگ پيش نمي‌آيد، وقتي ريكارد رفت همه نگران بارسلونا بودند؛ اما ديديد كه من هم مشكلي نداشتم چون در باشگاهي كار مي‌كنم كه همه اصول باشگاه‌داري در آن رعايت مي‌شود و مربي تنها نگران پياده شدن افكار خود در زمين است.

اين اظهارات، نويسندگان كاتالونيايي و بازيكنان بارسلونا را به شدت نگران كرده و بار ديگر شايعه رفتن گواريولا به قطر را بر سر زبان‌ها انداخته است.

shirin71
06-29-2011, 07:38 PM
گوارديولا: آلكسيس را مي‌خواهم


سرمربي تيم فوتبال بارسلونا گفت: براي ترميم خط حمله آلکسيس را مي‌خواهم.


http://www.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00024372.jpg به نقل از رويترز، جوزپه گوارديولا بر اهميت خريد آلکسيس آلخاندرو سانچس تاکيد و تصريح کرد: اين بازيکن در تيم اودينزه به رغم سن کمش پخته و با تجربه شده و به درد بارسلونا مي‌خورد.
وي افزود: فيلم بازي‌هاي او را تماشا کرده‌ام و معتقدم که بسيار باهوش است و نکات تاکتيکي را خيلي خوب در زمين پياده مي‌کند. اميدوارم بارسلونا در خريد او موفق عمل کند.
تلاش بارسا براي خريد شماره 7 اودينزه همزمان است با تلاش رئال مادريد، منچستر‌سيتي و ميلان که البته در اين ميان قهرمان لاليگا مشتري جدي او محسوب مي‌شود.
مهاجم شيليايي مورد علاقه باشگاه‌هاي بزرگ دنيا است و بالاترين رقم تاکنون از سوي من‌سيتي تا مرز30 ميليون يورو پيشنهاد شده است.

shirin71
06-29-2011, 07:38 PM
آفلاي: فصل بعد به نام من رقم مي‌خورد
خبرگزاري فارس: هافبك تهاجمي بارسلونا به هواداران تيمش قول درخشش در سال آينده را داد و گفت: فصل بعد به نام من رقم مي‌خورد.
http://media.farsnews.com/Media/8910/Images/jpg/A0970/A0970749.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، ابراهيم آفلاي بازيكن شماره 20 بارسلونا كه پس از درخشش در پي‌اس‌وي آيندهوون در تركيب بارسلونا نيز عملكرد مثبتي را ثبت كرده اطمينان دارد كه در سال آينده درخششي خيره كننده خواهد داشت.
البته اظهارات او درخصوص فصل بعد در حالي منتشر شده كه نامش در فهرست فروش قطعي باشگاه ديده مي‌شود.

او متولد هلند است؛ اما اصالتي مراكشي دارد. باشگاه بارسلونا نيز با مبلغ 3 ميليون يورو وي را براي 4 سال به خدمت گرفت و بعدها علت پايين بودن مبلغ قراردادش را واگذاري قطعي يك منزل مسكوني و 2 درصد از سهام باشگاه در بورس بارسلونا عنوان كرد.

آفلاي روز گذشته تصريح كرد: اكنون تيم بارسلونا متشكل از ستارگان بزرگي است و قرار است خريدهاي ديگري هم صورت بگيرد، در چنين شرايطي قول درخشش در فصل آينده كار ساده‌اي نيست، اما براي جنگيدن كاملا آماده هستم و رقباي جوان من شانسي براي عرض اندام در تركيب اصلي نخواهند داشت.

shirin71
06-29-2011, 07:39 PM
باره‌سي: بازيكنان بارسلونا فوتبال را قسمتي از زندگي خود مي‌دانند
خبرگزاري فارس: بازيكن اسبق تيم فوتبال ميلان ايتاليا گفت: بازيكنان بارسلونا فوتبال را قسمتي از زندگي خود مي‌دانند.
http://media.farsnews.com/Media/9002/Images/jpg/A0105/A1054973.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه بارسلونا، فرانكو باره‌سي مرد 51 ساله فوتبال ايتاليا كه در 532 بازي با لباس آ.ث ميلان ايتاليا در دهه 80 و 90 بي رقيب و افسانه‌اي نشان مي‌داد، روز گذشته به دعوت باشگاه بارسلونا در يك كنفرانس خبري شركت كرد و خطاب به خبرنگاران حاضر در محل گفت: گوارديولا نعمتي بزرگ براي بارسلونا است، او پس از رايكارد دست به كار بزرگي زد و تلاش بيهوده نداشت و راه درست را طي كرد و اجازه نداد جوسازي روزنامه‌ها او را به تغييرات بيهوده وادارد.

وي ادامه داد: بازيكنان بارسلونا وقتي شروع به بازي مي‌كنند بسيار شاد و مغرور ديده مي‌شوند، آن‌ها از بازي خود لذت مي‌برند و لبخند آن‌ها در زمان بازي گاهي براي بازيكنان حريف آزار دهنده است، اما اين لبخند براي جنگ رواني نيست بلكه آنها واقعا از بازي خود شاد مي‌شوند و غرور در بدنشان موج مي‌زند. اين رمز موفقيت بارسلونا است و بايد اعتراف كرد كه آنها عاشق فوتبال هستند و فوتبال را قسمتي از زندگي خود مي‌دانند.

shirin71
06-29-2011, 07:39 PM
بارسلونا با سيلوا تماس گرفت
خبرگزاري فارس: باشگاه بارسلونا براي ترميم خط دفاعي خود با مدافع مركزي آ.ث ميلان وارد مذاكره رسمي شد.
http://media.farsnews.com/Media/9002/Images/jpg/A0105/A1057623.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، تياگو سيلوا مدافع مركزي ميلان ايتاليا از باشگاه بارسلونا پيشنهاد 18 ميليون يورويي دريافت كرده و اين براي مدافع 26 ساله ميلان پيشنهاد ارزشمند و وسوسه‌انگيزي است.
اين در حالي است كه بارسلونا براي خريد سسك فابرگاس، آلكسيس سانچس، روسي و مايكون نيز خيز برداشته و به نظر مي‌رسد منابع مالي كه روسل آنها را تكذيب مي‌كند از پشتوانه مطلوبي برخوردار باشد.
قرارداد تياگو سيلوا در صورت انعقاد تا پايان سال 2016 خواهد بود.

shirin71
06-29-2011, 07:39 PM
شوخي مدافع بارسا با مهاجم منچستر! پيكه: اميدوارم موهاي روني مثل پويول شود
خبرگزاري فارس: مدافع مياني تيم فوتبال بارسلونا با مهاجم منچستريونايتد به خاطر كاشت مو شوخي كرد.
http://media.farsnews.com/Media/9002/Images/jpg/A0106/A1065908.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ديلي‌استار، جرارد پيكه كه از زمان حضورش در اولدترفوارد با برخي از بازيكنان منچستر دوست و در تماس است، پس از شنيدن خبر كاشت مو وين روني، با تماس تلفني اين موضوع را به مهاجم شياطين سرخ تبريك گفت.

وي در جريان يك برنامه تلويزيوني كشورش حتي در اين زمينه به شوخي با هم‌تيمي‌سابقش در منچستر پرداخت.

پيكه كه از سال 2004 تا 2008 عضو شياطين سرخ بود، گفت: وقتي خبر را شنيدم، گوشي را برداشتم و به وين زنگ زدم. در كنار رد و بدل كلي حرف، به او به‌خاطر اين اقدام تبريك گفتم.

وي افزود: حتي به طنز به او گفتم آرزو مي‌كنم آنقدر موهايش رشد كرده و بلند شود كه مانند كارلوس پويول شود.

shirin71
06-29-2011, 07:39 PM
هيل‌وود: كاتالان‌ها براي فابرگاس فقط ابراز تمايل كردند
خبرگزاري فارس: رئيس باشگاه آرسنال مي‌گويد كه بارسلونا براي جذب سسك فابرگاس تنها ابراز تمايل كرده و هيچ پيشنهادي ارائه نكرده است.
http://media.farsnews.com/Media/9003/Images/jpg/A0108/A1084262.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ديلي‌ميرر، در زماني كه همه روزه اخباري دال بر انتقال احتمالي كاپيتان اسپانيايي‌ توپجي‌ها به تيم قهرمان اروپا در رسانه‌ها انتشار مي‌يابد، نفر اول آرسنال هياهوي راه افتاده در ارتباط با رقم چنين انتقالي را صحيح نمي‌داند.

پيتر هيل‌وود گفت: بله. اين خبر كه ما صحبت‌هايي با بارسا در مورد سسك داشته‌ايم،‌ درست است. براي اين منظور كاتالان‌ها تماس برقرار كردند. ولي تماس آنها تاكنون در حد ابراز تمايل خلاصه شده و فاقد ارائه پيشنهاد مالي بوده است. از اين رو ما نمي‌خواهيم اجازه دهيم در اين شرايط فابرگاس منتقل شود.

اين مقام افزود: سسك خودش از بارسلونا مي‌آيد. براي من قابل درك نيست كه بخواهد به آنجا بازگردد. در هرحال آنچه كه دراين مورد گفتني است،‌ ذكر اين نكته بوده كه از طرف كاتالان‌ها هيچ رقمي عنوان نشده است.

shirin71
06-29-2011, 07:40 PM
پيام بارسايي‌ها: خداحافظ لاماسيا
خبرگزاري فارس: زمين تمرين بارسلونا و به نوعي خانه تاريخي مردم كاتالونيا به خاطر يك پروژه اقتصادي تخريب شد.
http://media.farsnews.com/Media/9003/Images/jpg/A0108/A1086984.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، در ميان انبوه جمعيت معترض در شهر بارسلونا مقامات شهرداري اقدام به تخريب فضاي مسكوني و ورزشي لاماسيا كردند.
خانه قديمي لاماسيا در سال 1702 تاسيس و مقرر شد مردم كاتالونيا با هر ايده و طرز فكري در آن گردهم بيايند. در همين خانه بود كه ديكتاتور خونريز اسپانيا ژنرال فرانكو شش بازيكن بارسلونا را كه براي تمرين آماده مي‌شدند به جرم شركت در جلسات مخفيانه به رگبار بستند.
قرار بر اين شده تا تيم فوتبال بارسلونا در شهر روزشي سنت خوان دسپي تمرين داشته باشد تا پروژه اقتصادي - ورزشي لاماسيا به اتمام برسد.تخريب لاماسيا شروع شد و مردم كاتالونيا به ويژه مردم بارسلونا با اين ورزشگاه قديمي وداع كردند تا از لاماسيا فقط خاطرات تلخ و شيرين آن به يادگار بماند.
احداث هشت استخر بزرگ، چند زمين فوتبال و چند فضاي بزرگ تجاري و مركز خريد در دست بررسي است اما براي مردم اينهمه جاي خانه قديمي آنها را پر نمي‌كند.

shirin71
06-29-2011, 07:40 PM
مدافع بارسلونا براي كمك به كودكان فلسطيني وارد بيت المقدس شد
خبرگزاري فارس: مدافع تيم بارسلونا براي دعا و نيايش به بيت المقدس رفت و قرار است براي انجام امور خيريه وارد اراضي فلسطين شود.
http://media.farsnews.com/Media/9003/Images/jpg/A0108/A1086956.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، جرارد پيكه از تعطيلات در فصل نقل و انتقالات تابستاني استفاده كرده و به پيشنهاد نامزدش، ش***ا راهي بيت المقدس شده است.
او زير حمله دوربين‌ها و خبرنگاران كار سختي براي داشتن تمركز و آرامش حين عبادت داشت، اما به هر حال اعمال مربوط به ديوار ندبه را انجام داد.
پيكه در اين سفر قصد ورود به بخش‌هاي اشغالي در مرز فلسطين و خاك اين كشور را نيز دارد و به پيشنهاد ش***ا براي احداث 2 واحد بين المللي مراقبت از ايتام و كودكان بي سرپرست سرمايه‌گذاري خواهد كرد.

shirin71
06-29-2011, 07:40 PM
سانچس به بارسا مي‌پيوندد
خبرگزاري فارس: باشگاه بارسلونا به جاي پرداخت 50 ميليون يورو پيشنهاد 27 ميليون يورو بعلاوه جفرن را به وكيل آلكسيس سانچس ارائه كرده است.
http://media.farsnews.com/Media/9003/Images/jpg/A0108/A1086635.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، آلكسيس سانچس كه به‌خاطر عقد قرارداد با بارسلونا اردوي تيم ملي شيلي را ترك كرده براي سومين روز هتل محل اقامت خود را تمديد كرد تا شايد تحت شرايط جديد مطرح شده موفق به عقد اين قرارداد شود.

بر اين اساس باشگاه بارسلونا در نظر دارد جفرن، مهاجم شماره 11 خود را به‌علاوه 27 ميليون يورو به اودينزه تحويل دهد تا سانچس را در اختيار بگيرد.

مدياست، منبع خبري ملي ايتاليا مدعي است قرارداد آلكسيس فردا در دفتر بارسلونا منعقد مي‌شود و هنوز براي آبي و اناري خواندن اين بازيكن شيليايي كمي زود است.

shirin71
07-19-2011, 12:06 PM
والدس: فابرگاس بايد به خانه‌اش برگردد
خبرگزاري فارس: دروازه‌بان تيم فوتبال بارسلونا گفت: خيلي دير شده، سسك بايد بايد به خانه‌اش برگردد.
http://media.farsnews.com/Media/9001/Images/jpg/A0104/A1047971.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، ويكتور والدس كه در بسياري از نظرسنجي‌هاي اخير به عنوان بهترين دروازه‌بان لاليگا در فصل گذشته انتخاب شده معتقد است كه انتقال فابرگاس به بارسلونا يك حادثه بزرگ و تاثيرگذار است و او بايد به اين‌همه ابراز احساسات پاسخ مناسب دهد.
وي گفت: سسك بايد به خانه‌اش برگردد، او يك كاتالونيايي است و سال‌ها است كه در تركيب يك تيم انگليسي مرگي تدريجي را تجربه مي‌كند، او بازيكن بزرگي است و بزرگي آرسنال هرگز با او برابري ندارد.
والدس ادامه داد: خريد سانچس شيليايي و فابرگاس باعث افزايش روحيه همه بازيكنان مي‌شود و من نيز مانند ساير هواداران مشتاقانه در انتظار قطعي شدن اين 2 خريد هستم.

shirin71
07-19-2011, 12:06 PM
الکسیس، اولین خرید تابستانی بارسلونا

پرونده انتقال الکسیس سانچس به بارسلونا با قراردادی 45 میلیون یورویی تا ساعاتی دیگر نهایی خواهد شد






http://u.goal.com/125100/125169_news.jpg




یت گل- سران باشگاه های بارسلونا و اودینزه در حال نهایی کردن روند مذاکرات برای انتقال الکسیس سانچس به بارسا هستند و انتظار می رود که رقم این انتقال 45 میلیون یورو بوده. خبر رسمی در این رابطه تا ساعاتی دیگر اعلام می شود.

این در حالی است که ارقام متغیری درقرارداد الکسیس اعلام شده.اگر هیچ چیزی تغییر نکند این پرونده با مبلغ 45 میلیون یورو بسته خواهد شد.

این مهاجم شیلیایی درحال حاضر همراه با تیم ملی شیلی در رقابتهای کوپا آمه ریکا حضور دارد و در همین حال به عنوان اولین خرید تابستانی بارسا در فصل 2-2011 معارفه خواهد شد.

با نهایی شدن خبر انتقال الکسیس سانچس به بارسا باید درانتظار خبر انتقال بویان کرکیچ به رم باشیم .انتظار می رود این انتقال با قراردادی 10 میلیون یورویی تا ساعاتی دیگر نهایی شود.

shirin71
07-19-2011, 12:06 PM
سزار لوئیس منوتی: مربی شبیه مورینیو زیاد است اما گواردیولا بی نظیر است

گواردیولا در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت و در این مدت بارسا دو بار قهرمان چمپیونز لیگ و سه بار قهرمان لالیگا شد


(http://www.google.com/buzz/post)

http://u.goal.com/132800/132881_news.jpg





سایت گل- سزار لوئیس منوتی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، پپ گواردیولا، سرمربی بارسا را مورد ستایش قرار داد و او را مهمترین دلیل موفقیت های بارسا در چند سال اخیر دانست.
گواردیولا در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت و در این مدت بارسا دو بار قهرمان چمپیونز لیگ و سه بار قهرمان لالیگا شد و منوتی که برای مدت کوتاهی در سال 1984 هدایت بارسا را برعهده داشت، معتقد است گواردیولا را باید به دلیل این موفقیت ها مورد ستایش قرار داد.
منوتی در گفتگو با ال پائیس گفت:" این ثابت شده که گواردیولا مهمتر از همه بازیکنان تیمش است. البته او همیشه گفته که این طور نیست اما چه چیز دیگری می تواند بگوید؟ شما نمی توانید ادعا کنید که بهترین هستید.
فقط به بازیکنان تیم نگاه کنید. قبل از گواردیولا، پیکه چه بازیکنی بود؟ یا پدرو؟ بوسکتس؟ تحت هدایت گواردیولا، آنها به یک پدیده تبدیل شده اند. البته آنها کمی خوش شانس هم بوده اند اما این دیوانگی است که بگوئیم موفقیت های گواردیولا تنها به دلیل بازیکنانش است."
او سپس گواردیولا را با مورینیو مقایسه کرد و گفت:" آنها خیلی به هم شبیه هستند. با این وجود تفاوت های زیادی نیز بین آنها وجود دارد. مربیان شبیه مورینیو زیاد هستند اما گواردیولا بی نظیر است."

shirin71
07-19-2011, 12:07 PM
گفت گو با سسار منوتی(1):9/99 % مربیان فوتبال با حسادت به فوتبال بارسا زندگی می کنند

فوتبال تنها چیزی در دنیاست که دوست دارم سر من کلاه بگذارد







سایت گل- سسار لوئیس منوتی، ملقب به «ال فلاکو» متولد سال 1938 در روساریو است.او یکی از بزرگترین اسطوره های دنیای فوتبال است که اکنون درمورد رقابتهای کوپا آمه ریکا، بازی تیم ملی آرژانتین و عملکرد شاگردان باتیستا دراین تورنمنت صحبت کرده. خیابانهای آرژانتین سرد است و البته دفتر کاری منوتی هم همین طور. سسار لوئیس منوتی باعذرخواهی گفت:« امروز سیستم گرمایشی دفترم خراب شده و مجبور شدم یک بخاری برقی بخرم تااز سرما یخ نزنم.»زیرشیشه میز منوتی عکسهای متعددی از فرزندانش دیده می شود. بالای سرش کتابهای زیادی چیده شده و پشت میز، صندلی کهنه ای که رویش می نشیند.یک زیرسیگاری تمیزی که چندی پیش همواره مملو از خاکستر می شد.

http://www.fifa.com/mm/photo/classic/coaches/cesarmenotti1%5f1121%5fsq%5flarge.jpg
چطور شد که سیگار را ترک کردید؟
یک ماه اول سخت بود ولی بعد... هرماه که می گذرد بیشترهوس سیگار می کنم.پزشکان به دنبال آن هستند تا زندگی ام را طولانی تر و کم جاذبه ترکنند.آنها دارند زندگی را تلخ می کنند و جراح ها هم که دیگر بدتر.الان ماشیهایی دارند که انگار مشغول بازی هستند: دینگ دینگ، خب..عمل جراحی تمام شد. داروها به عمق وجودتت نفوذ می کند و الان دیگر خبری از خون درعمل جراحی ها نیست
عمل جراحی تان چطور بود؟
هیچ چیز نبود، فقط سه روز دربیمارستان بودم. مشکل کوچکی بود.من به دکترم گفتم:« شما هستید که دستور می دهید.من از فوتبال می دانم و نه از ریه».بعداو به من گفت که اگرسیگارنکشم می توانم به زندگی عادی برگردم. زندگی عادی برای من مثل زندگی عادی شما نیست.سیگار برای سیگاری ها، مثل دوستی صمیمی است.من دوستم را کنار گذاشتم.این دوست برای من مرد و دیگر وجود ندارد. البته دلم برای سیگار درتنهایی هایم وزمانی که می نویسم تنگ می شود.گاهی وقتی ازجلوی دررستوران ها رد می شوم، دنبال بوی سیگار،بو می کشم.
از دنیای فوتبال هم جدا شده اید؟
برخی ها در نبرد بی رحم مقابل فوتبالی که به احساس مالکیت آنها خیانت کرده، پاداشهایی دریافت می کنند.توفان مرا از فوتبال آرژانتین دور کرد ولی اسپانیا مرا با فوتبال آشتی داد و مرا دوباره شیفته این ورزش کرد.با تماشای بازی این پسرکوچولوها، حس خوبی داشتم. فوتبال تنها چیزی در دنیاست که دوست دارم سر من کلاه بگذارد و مرا فریب دهد. فوتبال سه چیز است: زمان، فضا و حقه. ولی دیگر از زمان خبری نیست، کسی به دنبال فضاهای خالی نیست و هرگز از حقه هم خبری نیست. از این حسی که فوتبال را چیز دیگری می نامند، خسته شده ام. گفته ام که 99.9 درصد مربیان دنیای فوتبال با حس حسادت به فوتبال بارسلونا زندگی می کنند.همه می خواهند گواردیولا باشند ولی اکثر آنها نمی دانند که چطورباید این کار را بکنند.
خود گواردیولا معتقد است که با بازیکنان خوبش به اینجا رسیده
نه، این طور نیست.گواردیولا مربی ای نیست که لب خط بایستند و بگوید: شوت کن،شوت کن،شوت کن.شاگردان گواردیولا کارهای سخت تری را انجام می دهند.بازی بارسا نتیجه تمرین، ایده های روشن مربی اش است.گواردیولا از شاگردانش می خواهد تااین ایده ها را درک کرده و اینها را پیدا کنند. مشخص شده که گواردیولا خیلی مهمتر از شاگردانش است. البته خود او برعکس این را می گوید، مشخص است، چه بگوید! بگوید که من بهترین هستم؟؟ من هم چنین باوری ندارم. باید بررسی کنیم که پیکه قبل از روی کار آمدن گواردیولا چه بود؟ پدرو قبل از کارکردن با گواردیولا کجا بود و یا بوسکتس! حتی اینیستا هم بازیکن ثابت تیم نبود . الان همه آنها پدیده هستند. البته اندکی هم خوش شانس بودند.
انگیزه هایی برای بازگشت به دنیای مربیگری دارید؟
بله، ولی اینجا نه.من وقتی زمین چمن را می بینیم، مثل یک موزیسینی هستم که گیتار می بیند ولی اینجا نه، اصلا و ابدا. گاهی وقتها بازی تیمهای پایه ای بارسلونا را درتلویزیون می بینم و باخودم فکر می کنم:« من می توانستم تیمی پایه ای را در دست داشته باشم و تیم پایه ای بارسا را شکست دهم ولی بازیکنان من تنها 6ماه دوام می آورند. چون رئیس باشگاه نیمی از تیم را درست 16 سالکی به فروش می رساند.این شرم آور است.»
شما یکی از منتقدان خولیو گروندونا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژآنتین هستید!
خب گروندونا مقصر است.در تشریح مفهوم مقصر، او بیش از هر کس دیگری سهم دارد ولی او تنها مقصر نیست. سایرپروژه ها کجا هستند؟ فوتبال آرژانتین با گروندونا به کجا رسیده؟ او 35سال است که در این پست است .
مشکل آرژانتین چیست که حتی بازی مسی را هم تحت تاثیر قرار می دهد و مسی نمی تواند در «آلبی سلسته»، آن مسی بارسا باشد؟
وقتی می گویم که فوتبال آرژانتین از نوعی بی فرهنگی رنج می برد، منظورم این نیست که بگویم که قبلا کتابهای «بورگس » را خوانده ام یا بخواهم اطلاعات عمومی ام را به رخ بکشم. فرهنگ فوتبال این بود که اگر تو در شرایط خوبی نبودی، 10 بازیکن به تو نگاه می کردند.یادم می آید که روزی که یک ضربه ایستگاهی می زدم، یک دقیقه منتظر ماندم، تا همه بازیکنان به جلو بیایند.در دیواره دفاعی یک بازیکن ایستاده بود و توپ من به او خورد. تا یک ماه این جمله را می شنیدم:« اگر یک ضربه آزاد باشد، باید آن را به منوتی بدهید تا بزند.» ببینید. حالا فهمیدید که در فوتبال آرژانتین چه می گذرد؟

http://www.calciomercato.it/imagenes/original/NEWS_1246538560_menotti.jpg
ادامه بدهید
فوتبال مثل زندگی است.هرزمان که پابه توپ می شوید، همه به دنبال پیروزی هستند. این وحشتاک است. اگر کسی را برای مشارکت نداریم، برای چه باید به دنبال یک رابط باشیم. در بارسلونا، بازیکنانی هستند که در بازی مشارکت می کنند. پاسهای گل زیادی رد و بدل می شودو از همین رو مشخص است که توپ باید به چه کسی برسد. این اصلا سخت نیست. من می دانم که باتیستا ایده ها و نقشه های خوبی دارد ولی...
از او می خواهند که تیمش مثل بارسا بازی کند!
آنها واقعا کودن و ابله هستند.واقعا فکر می کنند که آواز خواندن مثل «سررات» کار آسانی است؟ نه. این غیرممکن است. می دانید که به محض اینکه از بیمارستان خارج شدم،باتیستا با من تماس گرفت؟ من واقعا او را دوست دارم ولی باید حرفهایم را بگویم. باتیستا به من گفت:« ببین پیرمرد، چرا دست از این کارها نمی کشی و وقتت را صرف کار مهمتری به جز سیگار کشیدن نمی کنی؟
شما به حرفش گوش دادید؟
من دیگر سیگار نمی کشم و این روزها مشغول نوشتن کتابی هستم.نمی دانم چطور خواهد شد. به علاوه دنبال کشف راز و رمزهای فوتبال هم هستم.

shirin71
07-19-2011, 12:07 PM
اولین ازدواج در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد. دو زوج جوان به نامهای ایبان آنگلادا و سیگرید سانز در استادیوم اختصاصی بارسا، پیمان زن و شوهری بستند.

دو عضو باشگاه بارسلونا راس ساعت 19، در سالا روما در ورزشگاه نیوکمپ جشن عروسی گرفتند. بنابراین آنگلادا و سانز، اولین زوجی هستند که در ورزشگاه تاریخی نیو کمپ ازدواج کردند.

http://www.fcbarcelona.com/web/Galeries/club/temporada11-12/07/la_boda/2011-07-09_CASAMIENTO_13.JPG
این دو زوج بیش از 300 نفر را به این جشن دعوت کرده بودند تا بهترین روز زندگیشان را با آنها قسمت کنند؛ عروس و داماد جدا از مراسم مذهبی در سالا روما، بزرگترین تالار ورزشگاه نیوکمپ، برای جشن عروسیشان از فضاهای دیگر نیز استفاده کردند.

هر دو زوج کاتالانی هستند و اهل ماسنو می باشند و با توجه به اعلامیه باشگاه مبنی بر اجازه برگزاری مراسم عروسی در نیوکمپ، علاقه داشتند تا مراسم عروسی شان را به این شیوه برگزار کنند.

بنابراین عضو 171558 ام باشگاه، همسر بازیکن پیشین هاکی روی یخ بارسا شد ؛ این دو نفر اولین زوج خوشبختی هستند که در نیوکمپ ازدواج کرده اند.

shirin71
07-19-2011, 12:07 PM
درگيري هواداران بارسلونا با كادر فني رئال مادريد
خبرگزاري فارس: تعدادي از هواداران بارسلونا در محل تمرين رئال مادريد در لس‌آنجلس با كادر فني اين تيم درگيري لفظي داشتند.
http://media.farsnews.com/Media/9001/Images/jpg/A0104/A1047965.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، هر چند مقامات آمريكايي بابت اتفاق رخ داده از مسئولان رئال مادريد عذرخواهي كرده‌اند؛ اما مقامات اين باشگاه به‌صورت رسمي اعلام كردند كه در صورت تكرار چنين شرايطي با توجه به قرارداد منعقد شده به ايالت ديگري از آمريكا براي برگزاري چند ديدار دوستانه سفر خواهند كرد.

در اولين روز ورود رئال مادريد به لس آنجلس نيز جمعي از هواداران بارسلونا با لباس همين تيم وارد استاديوم شده و براي دقايقي با بلندگو و تجهيزاتي كه امكان ورود پنهاني آن‌ها به ورزشگاه نيست به رئال مادريد و بازيكنانش اهانت كردند.

مقامات مادريدي معتقدند كه طبق قوانين، ورود تماشاگران با پيراهن تيم رقيب آن‌هم با توجه به شرايط خاصي كه ميان دو تيم رئال مادريد و بارسلونا حاكم است نمي‌تواند سهوي باشد و تكرار اين شرايط نشان از بي‌كفايتي مقامات آمريكايي در كنترل امنيت اردوي رئال‌مادريد دارد.

shirin71
07-19-2011, 12:10 PM
كرايف: به ونگر حق مي‌دهم
خبرگزاري فارس: سرمربي پيشين بارسلونا به‌رغم انتظار هواداران بيشمار اين تيم حق را به سرمربي آرسنال داد و گفت: بارسلونا براي فابرگاس دلسوزتر از آرسنال نيست.
http://media.farsnews.com/Media/8910/Images/jpg/A0970/A0970752.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، يوهان كرايف كه سمت رياست افتخاري بارسلونا در زمان لاپورتا را نيز از دست داده و از ديد الساندرو روسل تنها يك اسطوره خانه‌نشين محسوب مي‌شود، در جمع خبرنگاران اسپانيايي گفت: از ديد من اينكه بارسلونا ادعا مي‌كند، نگران فابرگاس است، مسئله‌اي مضحك بوده و بايد قبول كنيم كه طبيعتا هر كسي به فكر خودش است و بارسلونا نيز در اين ميان تنها به منافع خود مي‌انديشد.

وي افزود: به ونگر حق مي‌دهم، چطور ممكن است يك مربي دلسوز كه به پرورش جوانان شهرت دارد بدخواه يكي از بهترين بازيكنانش باشد، قطعا او هم نگران فابرگاس است و دوست دارد همراه با او بهترين نتيجه را كسب كند.

كرايف ادامه داد: در فصل آينده همه منتظر قهرماني رئال مادريد هستند. مثل فصل پيش و قهرماني در چنين فصولي ارزش دارد. چرا كه همه جهان متوجه برزگي ما مي‌شود و همه مي‌فهمند كه بارسلونا تمام شدني نيست و اگر اراده كرده و براي قهرماني خيز برداشته باشد هيچ نيرويي توان مقابله با اين تيم را ندارد.

shirin71
07-19-2011, 12:11 PM
پيكه: دست از شكنجه فابرگاس برداريد
خبرگزاري فارس: مدافع جوان بارسلونا با انتقاد از رسانه‌هاي كاتالونيايي گفت: دست از شكنجه فابرگاس برداريد.
http://media.farsnews.com/Media/9003/Images/jpg/A0108/A1080678.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، جرارد پيكه معتقد است كه رسانه‌هاي كاتالونيايي با سوء‌استفاده از احساسات مردم فقط به فروش بيشتر روزنامه‌ها و جذب بيشتر مخاطب مي‌انديشند و برايشان هيچ اهميتي ندارد كه در انتها فابرگاس به بارسلونا بيايد يا كه خير.

وي تصريح كرد: همه ما مي‌دانيم كه احمال انتقال فابرگاس به بارسلونا بسيار زياد است و بيش از دو سال تلاش براي خريد او به روزهاي پاياني اين پروژه نزديك شده است.

پيكه ادامه داد: مردم وقتي متن احساسي يك خبرنگار را مطالعه مي‌كنند در ذهنشان از فابرگاس يك خيانتكار يا يك وطن فروش مي‌سازند در حالي‌كه مسئله خيلي روشن است و بايد بدانيم كه او با آرسنال قرارداد داشته و بايد به امضاي خود پايبند باشد. اين درواقع شكنجه روحي فابرگاس است نه گزارش خبري.

shirin71
07-19-2011, 12:11 PM
بارسلونا بدون خريد
باشگاه بارسلونا بدون هيچ خريدي پيش فصل خود را كليد زده و خبري از فهرست بلند بالاي سرمربي اين تيم براي خريد بازيكنان جديد نيست.
http://media.farsnews.com/Media/9001/Images/jpg/A0104/A1046298.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، جوزپه گوارديولا كه از روز گذشته اردوي تابستاني تيمش را تحويل گرفته و تمرين با بازيكنانش را آغاز كرده به نظر دلخور و ناراحت مي‌آيد، او نه تنها هشت بازيكن درخواستي خود را در اختيار نگرفته بلكه بسياري از مهره‌هاي كليدي تيمش را نيز در ابتداي اردو نمي‌بيند، چرا كه اين بازيكنان اكثرا غير بومي يا در كوپا آمه‌ريكا بوده و يا هنوز به پايان تعطيلات رسمي خود نرسيده‌اند.

بارسلونا و شخص الساندرو روسل كه به شدت تحت فشار رسانه‌هاي كاتالونيايي قرار دارد در خريد گزينه‌هايي چون فابرگاس، روسي، آخرو، نيمار، دو مدافع فرانسوي، دو هافبك هلندي و سه بازيكن آفريقايي شكست خورده و اين در حالي است كه نامبردگان پيشنهادات رسمي از بارسا دريافت كرده و به غير از اين موارد چندين گزينه پشت پرده نيز در كار بوده و بارسلونا در اين موارد نيز راه به جايي نبرده است.

هواداران بارسا از برجسته شدن اخبار مربوط به خريدهاي رئال مادريد به شدت عصباني هستند، خريدهايي چون شاهين، واران، كوئنترائو و نزديكي اميدوار كننده اين تيم به نيمار.

shirin71
07-19-2011, 12:11 PM
بارسلونا؛ كلاس درس دائمي سرآلكس فرگوسن
يك روزنامه چاپ بريتانيا نوشت سرمربي سالخورده و پرافتخار منچستريونايتد از كسب علم در حيطه كار خود غافل نمي‌ماند.
http://media.farsnews.com/Media/9002/Images/jpg/A0106/A1061840.jpg

به نقل از روزنامه ايريش تايمز، در شرايطي كه تصور مي‌رود سرآلكس فرگوسن در‌آستانه 70 سالگي، مجبور به ترك فوتبال و اعلام بازنشستگي كند؛ اما وي در كار خويش خستگي را نمي‌شناسد و همچنان با كسب آموزه‌‌هاي جديد،‌ در تكاپوي فراگيري نكات تازه‌اي است.

اين گزارش حاكي است، مربي اسكاتلندي ربع قرن اخير يونايتدي‌‌ها، پس از آنكه در بازي نهايي ليگ قهرمانان اروپا در پايان بهار سال جاري مغلوب بارسلونا اسپانيا شد، يكي از دستيارانش را براي اين منظور بكار گمارده است.
اين همكار وظيفه دارد با اقامت در شهر بارسلونا، تمام حركات و رفتار كاتالان‌ها را زير نظر بگيرد و در اين مورد گزارش‌هاي هفتگي به پيرمرد پرانرژي و با انگيزه اولدترافورد ارائه كند.

در عين حال نكات علمي كه پپ گوارديولا، سرمربي آبي‌و‌آناري‌پوشان براي تيمش به مورد اجرا مي‌گذارد را به فرگوسن بصورت مكتوب و مصور ارائه كرده تا حتي اين مقام كه به زعم بسياري از كارشناسان، بزرگترين مربي فوتبال دو، سه دهه اخير بوده از يادگيري نكات جديد غافل نماند.

به گزارش فارس در شرايطي كه جايگاه مربي پرآوازه‌‌اي همچون فرگوسن براي اهالي فوتبال دنيا عيان است و مربيان جهان به او به ديده يك منبع و ماخذ بزرگ ورزشي مي‌نگرند، وي در پي كشف تازه‌هاي فوتبالي است. حال آنكه برخي مربيان ايراني با توجه به اظهارات و رفتار خود در طول سال چندان كه بايد نسبت به موضوع بازآموزي داده‌ها و آگاهي‌ها توجه كافي از خود نشان نمي‌دهند تا چرخه علمي اين ورزش محبوب كشور همچون سال‌هاي اخير روند ايستايي به خود گيرد