PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قلعه‌نويي: در مورد نصرتي، استقلال كم‌لطفي كرد



shirin71
06-28-2011, 09:32 AM
قلعه‌نويي: در مورد نصرتي، استقلال كم‌لطفي كرد


سرمربي تراکتور گفت اين قضيه کمي کم‌لطفي است. اگر استقلال مايل به جدايي محمد نصرتي بود بايد او را به تيم قبلي خود مي‌داد نه به پرسپوليس.
http://www.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00031701.jpg مرینات تیم تراکتورسازی که زیر نظر امیر قلعه‌نوعی برگزار می‌شود وارد سومین روز خود شد.


به گزارش خبرنگار گل از تبريز در تمرین امروز جمع بازیکنان حاضر به عدد20 رسید و علاوه بر بازیکنان چند روز اخیر 3بازیکن جدید نیز به نفرات این تیم اضافه شده بودند. یک بازیکن از بوندس‌لیگای2 آلمان که ترک‌تبار نیز هست و دو بازیکن برزیلی که همپای دیگر بازیکنان در تمرین شرکت کرده بودند. سیاوش اکبرپور به همراه رودریگو آنتونیوی برزیلی که ظاهرا مورد تايید کادر فنی قرار گرفته فردا در تمرینات این تیم شرکت خواهند کرد. چند بازیکن تستی نیز در تمرین این روز شرکت کرده بودند که چهره شاخصی در بین آن‌ها نبود.


http://u.goal.com/134900/134939.jpg


در پایان تمرین امیر قلعه‌نوعی در مورد ارزیابی خود از تمرینات 3روز اخیر گفت: فصل نقل و انتقالات بدترین روزهای فوتبال به حساب می‌آید. الان با 10بازیکن اصلی کار را ادامه می‌دهیم و حاضر نبودن تمامی نفرات مشکل بزرگی است که البته گریبان همه تیم‌ها را گرفته و اکثرا چنين شرایطی را تجربه می‌کنند. وی همچنین در مورد بازیکنان خارجی حاضر در تمرین امروز هم گفت: باید فردا یک بازی ترتیب دهیم تا ببینیم وضعیت‌شان در چه حدی است تا براي ادامه کارشان تصمیم بگیریم. خبر مربوط به تمرین احسان حاج‌صفی با سپاهان دومین سوالی بود که با تعجب امیر قلعه‌نوعی همراه بود. او تنها به این نکته اکتفا کرد که این بازیکن تا 18تیر باید در اختیار تراکتورسازی باشد.

آخرین مورد هم مربوط به توافق محمد نصرتی با قرمزپوشان پایتخت بود که سرمربی تراکتور گفت این قضیه کمی کم‌لطفی است. اگر استقلال مایل به جدایی محمد نصرتی بود باید او را به تیم قبلی خود می‌داد نه به پرسپوليس.امیر قلعه‌نوعی فردا با حضور در محل هیات فوتبال تبریز قرارداد خود را به ثبت خواهد رساند.