PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : Hell Fire



shirin71
06-27-2011, 06:30 PM
فکر به کار گیری از موشکی با مشخصات هلفایر در دهه ی 1970 شروع شد و پس از تصویب آن در سال 1972 عملیات توسعه ی آن توسط شرکت راک ول و هیوز به طور همزمان و موازی آغاز شد.

فکر به کار گیری از موشکی با مشخصات هلفایر در دهه ی 1970 شروع شد و پس از تصویب آن در سال 1972 عملیات توسعه ی آن توسط شرکت راک ول و هیوز به طور همزمان و موازی آغاز شد.در نهایت طراحی نوع راک ول مورد تایید ارتش قرار گرفت و از آن طریق67 میلیون دلار به این پروژه اختصاص یافت.برنامه ریزی و اجرا برای توسعه کامل در سطح تولید پایین به مدت 5 سال از طریق شرکت مذکور موافقت شد و پس از انجام آزمایش های زمینی و پروازی موشک ،فرماندهی ارتش،آزمایش عملیاتی آن را در سال 1980 و 1981 به اتمام رسانید.به دنبال آن موشک به وسیله نیروی دریایی نیز آزمایش شد که نتیجه هر دو نشان از برخورداری دقت خوب بود.

موشک از بخش های مختلف جویندهseeker سرجنگی،هدایت و پیشران تشکیل شده است.پیشران موشک را موتور سوخت جامد تشکیل می دهد که توسط شرکت تیکول ساخته شده است.