dverbame
02-18-2010, 01:52 AM
نماشگاه مک ورلد 2010 در شرایطی آغاز به کار می کند که خبری از حضور اپل در آن نیست و این نمایشگاه در عمل به محلی برای تبادل نظر و فعالیت حامیان و طرفداران محصولات این شرکت تبدیل شده است.
اگر چه استیو جابز مطابق روال چند سال اخیر در این نمایشگاه سخنرانی افتتاحیه را انجام نخواهد داد و محصول تازه ای را نیز معرفی نخواهد کرد، اما محصولات متعددی در ارتباط با شرکت اپل و تولیداتش در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقهمندان قرار خواهد گرفت.
از سوی دیگر برخی مدیران برجسته اپل در این نمایشگاه سخنرانی کرده و اطلاعاتی را در اختیار حدود 30 هزار طرفدار محصولات این شرکت قرار خواهند داد.
برخی معتقدند با عدم حضور اپل در مک ورلد، این نمایشگاه در آینده رونق و جذابیت خود را از دست خواهد داد، اما در مقابل برخی بر این باورند که حضور طرفداران اپل در این نمایشگاه و تبادل نظر انها در مورد مسائل مختلف و تولیدات این شرکت باعث خواهد شد جذابیت این نمایشگاه کماکان حفظ شود و به خصوص بخش خرید و کنفرانس های آموزشی این نمایشگاه کماکان آن را محبوب نگه خواهد داشت
اپل با راه اندازی فروشگاه های خرده فروشی متعدد که تعداد آنها از دو مورد در سال 2001 به 280 واحد در سال 2008 رسیده دیگر به مک ورلد به فرصتی برای بازاریابی محصولاتش نگاه نمی کند.
اگر چه استیو جابز مطابق روال چند سال اخیر در این نمایشگاه سخنرانی افتتاحیه را انجام نخواهد داد و محصول تازه ای را نیز معرفی نخواهد کرد، اما محصولات متعددی در ارتباط با شرکت اپل و تولیداتش در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقهمندان قرار خواهد گرفت.
از سوی دیگر برخی مدیران برجسته اپل در این نمایشگاه سخنرانی کرده و اطلاعاتی را در اختیار حدود 30 هزار طرفدار محصولات این شرکت قرار خواهند داد.
برخی معتقدند با عدم حضور اپل در مک ورلد، این نمایشگاه در آینده رونق و جذابیت خود را از دست خواهد داد، اما در مقابل برخی بر این باورند که حضور طرفداران اپل در این نمایشگاه و تبادل نظر انها در مورد مسائل مختلف و تولیدات این شرکت باعث خواهد شد جذابیت این نمایشگاه کماکان حفظ شود و به خصوص بخش خرید و کنفرانس های آموزشی این نمایشگاه کماکان آن را محبوب نگه خواهد داشت
اپل با راه اندازی فروشگاه های خرده فروشی متعدد که تعداد آنها از دو مورد در سال 2001 به 280 واحد در سال 2008 رسیده دیگر به مک ورلد به فرصتی برای بازاریابی محصولاتش نگاه نمی کند.