PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وعده صالحي به مجلس براي تجديدنظر احتمالي درباره ملك‌زاده



shirin71
06-20-2011, 11:36 AM
وعده صالحي به مجلس براي تجديدنظر احتمالي درباره ملك‌زاده
خبرگزاري فارس: يكي از امضاءكنندگان طرح استيضاح وزير خارجه گفت كه در صورت عدم تجديدنظر صالحي درباره ملك‌زاده، استيضاح وزيرخارجه عملي خواهد شد.
http://media.farsnews.com/Media/8802/Images/jpg/A0667/A0667413.jpg

زهره‌ الهيان نماينده مردم تهران و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به جلسه روز گذشته اعضاي كميسيون با وزير خارجه، گفت: در اين جلسه نمايندگان مجلس مراتب اعتراض خود به انتصاب جديد در وزارت خارجه و سمت معاونت مالي و اداري ملك زاده را اعلام كردند و آقاي صالحي در پاسخ گفت كه از سوابق ملك‌زاده بي‌اطلاع است.

وي با بيان اينكه صالحي به نمايندگان مجلس قول داده است تا مشخص شدن وضعيت استعلام از وزارت اطلاعات حكم معاونت مالي و اداري وزارت خارجه را به نام ملك زاده صادر نكند، افزود: در مقابل قول آقاي صالحي، نمايندگان استيضاح‌كننده وزير پذيرفتند كه فعلاً طرح به هيئت رئيسه ارائه نشود.

الهيان با بيان اينكه اتهاماتي در دستگاه‌هاي قضايي عليه ملك‌زاده مطرح است، تصريح كرد: قرار شد آقاي صالحي از وزارت اطلاعات درباره گذشته ملك زاده و پرونده‌هاي قضايي وي استعلام كند و در صورت نظر منفي دستگاه‌هاي اطلاعاتي از صدور حكم براي ملك‌زاده خودداري كند.

وي با بيان اينكه تجديد نظر صالحي در معاونت ملك‌زاده در وزارت خارجه بسيار زياد است، گفت: ما با آقاي صالحي اتمام حجت كرده‌ايم در صورتي كه ملك‌زاده از وزارت خارجه نرود مجبور به استيضاح وزير امور خارجه خواهيم شد.