PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دلیل انتخاب اسم سایتتون چیه؟



Orca
06-08-2011, 11:02 PM
فوزولم :yeah:

Mohamad
06-08-2011, 11:28 PM
به نام خدا
قبلا بارها پرسیده شده و جواب داده شده ولی به اختصار توضیح میدم
بنای اولیه این سایت با همکاری بنده و شراکت پنجاه درصدی شرکت آراز پرداز به مدیریت آقای مهندس کاظم صباغی که از دوستان و آشنایان بنده هستند نهاده شد و در ابتدا گروهی از دانشجویان IT و سایر رشته های مرتبط دانشگاهی همکاری زیادی را با گروه داشتند .
این اسم به پیشنهاد آقای صباغی به معنی آدر- دانلود = دانلود آتشین بود که در نیمه های راه متاسفانه به دلیل اشتباه یکی از دوستان ایشان در خرید سرور از کانادا و عدم وارز بودن سرور و استفاده از ویبولیتن نال شده و همچنین آپلود تعداد زیادی از فیلم های روز دنیا توسط آقا سینا مدیر انجمن اون زمان سایت دادگاه فلوریدا دستور توقیف دیتاسنتر و بستن اکانت و سرور را داد که با توجه به ایرانی بودن و تحریمات نتونستیم لایسنس را بخریم .
به دلیل جو بسیار بد حاکم بر روابط اون زمان تیم مدیریتی تصمیم قاطع مبنی بر جدایی از گروه آراز پرداز گرفتم تا هم دوستی با مدیریت اونجا پابرجا بمانه و هم توان رقابت را با حجم عظیم سرمایه گذاری که شرکت مذکور حاضر به پرداخت اون نبود را داشته باشم .
لذا مجموعه بزرگ آذردانلود که در اون زمان فقط شامل این انجمن بود با تغییر نام به گروه بزرگ ------ راهی جدید را آغاز کرد و اینبار نه تنها سعی در خرید کلیه لایسنسها و مجوزها کردیم سعی شد سرورهای خوبی را برای مجموعه خریداری بشه .
متاسفانه کمی وقت و عظیم شدن مجموعه باعث شد مشکلات زیادی پیش بیاد و همچنی 5 بار ف.. شدن آدرسها ، حملات مکرر سایبری به وبسایتها و سرورها مخصوصا در زمانهای نبود بنده و ادامه این حملات تا خاموشی سر.ور و به اصطلاح DOWN شدن سایتها ادامه داشته ولی این گروه و تیم مدیریتی آن همچنان باقیست و راه خودش را ادامه خواهد داد .
مجموعه بزرگ ------ با داشتن چندین وبسایت ، اکانتهای هاستینگ و سرورهای دانلود متعدد به زودی به یکی از برترین قدرتهای نت تبدیل خواهد شد و باز هم اعلام میکنم در راه موفقیت این گروه از هیچ کمک مالی و فنی دریغ نخواهم کرد.
شاد و پیروز باشید :^:

مجموعه بزرگ ------
ما اولین نیستیم اما بهترین خواهیم شد
همانطور که کلام به صفحه کاغذ ارزش می دهد، این فکر و اندیشه شماست که به یک صفحه وب اعتبار می بخشد. ما پشتیبان اندیشه شما هستیم، پس بنیانگذار فکر و ایده ای نو باشید.
www.-----------.com (http://www.azardl.com/)
www.------.com (http://www.------.com/)
www.-------.com (http://www.azarmob.com/)
www.AzarGraphic.com (http://www.azargraphic.com/)
www.AzarDL.org (http://www.azardl.org/)
www.------.net (http://www.------.net/)
www.DvbFilm.com (http://www.dvbfilm.com/)

(http://www.azardl.com/) http://pic.azardl.com/images/99024757877691387119.gif